Bart - Pon 20 Wrz, 2010 tak, zdecydowanie balon, o zakładaniu takiego rozmiaru do ciffa nie masz co myśleć.Marek23 - Pon 20 Wrz, 2010 Idealny rozmiar to 205/50/15M - Pon 20 Wrz, 2010 Tak myślałem,
205 będzie dobre ale na prawdziwym sliksie, chyba nie ma sensu kombinowac tylko kupic michelinyBart - Pon 20 Wrz, 2010
Marek23 napisał/a:
Idealny rozmiar to 205/50/15
niezależnie od samochodu, rozmiaru felgi?mi - Pon 20 Wrz, 2010 oczywiście! Ja na przykład w 106 miałem 205/50r15 na feldze 3,5x13"Marek23 - Pon 20 Wrz, 2010
Żydomason napisał/a:
niezależnie od samochodu, rozmiaru felgi?
W rozmiarze 15 cali,biorac pod uwagę typowe tu auta i ich przeznaczenie to najlepszy rozmiar. Na forum Daewoo napisałbym coś innego...ale zapomniałem hasła i musze sie reaktywowac.Yarko - Pon 20 Wrz, 2010 EG6 wychodzi seryjnie na 195/55R15 więc 205/50R15 jest zamiennikiem tej opony, ja ze swojej strony polecam standard czyli 195/50R15Janusz - Pon 20 Wrz, 2010
Yarko napisał/a:
ja ze swojej strony polecam standard czyli 195/50R15
jezeli mówisz o clio sporcie, to zdałbym sie jednak na Marka, który styrał już r888 w 195/50 jak i 205/50 wiec ma raczej lepsze porównanie Marek23 - Pon 20 Wrz, 2010 Jeździłem w Lbn na 195/50/15 i na 205/50/15. 205 trzyma lepiej i da się to wyczuć. Stoper również to potwierdził.M - Pon 20 Wrz, 2010 oczywiście - japońce wkładają 225 na przód.Yarko - Pon 20 Wrz, 2010 jest tak dużo czynników że nie jesteśmy w stanie w 100% stwierdzić, że w każdych warunkach, w każdym aucie i przy każdej oponie, wygra 205/50R15, ważna jest też charakterystyka próby, warunki atmosferyczne, nastawy zawieszenia itd itd. absolutnie nie kwestionuję tego, że akurat na lublinie 205/50R15 wtedy było lepsze, jesli Marek tak pisze to na pewno tak było.Marek23 - Pon 20 Wrz, 2010 Weźmy za przykład Stfa i jego golfa, a także S3. Zawsze bardzo szerokie gumy, które dawały przewagę. Oczywiście kierowca też robił perfekcyjna robotę,ale są partie w Lbn gdzie sprzętu umiejętnościami do końca nie zastapisz.M - Pon 20 Wrz, 2010 To czysta fizyka, na szerszej oponie można przenieść więcej.
Analogicznie redukcja masy pozwala uzyskać to samo bez zmiany opony.Marek23 - Pon 20 Wrz, 2010
M napisał/a:
Analogicznie redukcja masy pozwala uzyskać to samo bez zmiany opony.
Na Sadybie mam fajne boisko do nogi... Gramy cos za tydzień?M - Pon 20 Wrz, 2010
Marek23 napisał/a:
M napisał/a:
Analogicznie redukcja masy pozwala uzyskać to samo bez zmiany opony.
Na Sadybie mam fajne boisko do nogi... Gramy cos za tydzień?