Felgi saxo/106 - wszystko w rozmiarze 6jr14 et16
pucharowa felga rallye - 7.0 kg
speedline saxo vts - 7.4 kg
speedline corse - 7.5 kgPrzem_106 - Pon 06 Wrz, 2010 Ten ładny biały 6-cio ramiennymartin.h - Pon 06 Wrz, 2010 Przem, nie chcesz może pozbyć się tych białych speedlinów? Meehow - Pon 06 Wrz, 2010 Faktycznie sprawdziłem w tabelce i tyle ważą Co ciekawe moja 5-cio ramienna 14' waży 6 kg.jarek-malopolska - Wto 07 Wrz, 2010 Wagi felg to ogarniam, tylko nie moge pojąć czemu 14" ma być cieższa niż 15" tu coś wode mąci w stawie Bo jeśli 14 R888 waży 9kg to nie ma opcji 15" musi ważyć ok 10kg..jozekrj - Wto 07 Wrz, 2010 w 15 jest niższy profil i przez to mniej gumy jarek-malopolska - Śro 08 Wrz, 2010 to musi być to.. !! GeKo - Czw 09 Wrz, 2010 Potrzebna mądra głowa, która wyliczy pole powierzchni styku poszczególnych opon do nawierzchni.
Oczywiście wiem że 195/50R15 będzie najmniejesze. Jednak interesuje mnie różnica pomiędzy tymi 2 pozostałymi.
Jakarti - Czw 09 Wrz, 2010 a ilosc powietrza w oponie? i cisnienie, temperatura? chyba ma to wplywGeKo - Czw 09 Wrz, 2010 oczywiście, ale do tego sie już będzie dochdzić podczas testów, generalnie na ciepło tj. przed startem do OSu w pugu 1,7-1,8tył 2,0-2,1 przód ustawialiśmy przy wyższych wartościach opony płynęły na hamowaniu. Po OS ciśneinei wzrastało o 0,3 z przodu.
Tu chodzi o czystą powierzchnie styku przy postawieniu 2óch opon. jedna obok drugiej.Jakarti - Czw 09 Wrz, 2010 M - Czw 09 Wrz, 2010 Mozesz założyć sobie hipotetycznie powierzchnię i zobaczyć propocje. imho liczy sie tu tylko proporcja szerokosci opony i na jej podstawie wyliczysz sobie roznice w polu powierzchni.GeKo - Czw 09 Wrz, 2010 Z matmy nic nie ogarniam, na studiach musiałem ostro ryć żeby pozaliczać matmę, dlatego potrzeban mi pomoc ekspercka M - Czw 09 Wrz, 2010
GeKo napisał/a:
Z matmy nic nie ogarniam, na studiach musiałem ostro ryć żeby pozaliczać matmę, dlatego potrzeban mi pomoc ekspercka
Nie wierze, dałbym sobie reke uciąć że jesteś jednym z mózgów na naszym forum.