rasta - Pon 02 Sie, 2010 Rasputin - Pią 06 Sie, 2010 Słuchajcie czy jest ktoś w stanie rozszyfrować datę produkcji tych opon?
Dla słabo widzących: DOT CXYF. Dodam,że chodzi o gumy TOYO jesli to ma jakieś znaczenie Bart - Pią 06 Sie, 2010 pooglądaj oponę z obu stron, gdzieś powinien być zakodowany standardowo rok produkcji (rok-tydzień)matt - Śro 11 Sie, 2010 http://allegro.pl/item117...8185_60r14.html
230 zł za 185/60 r14, kurde łamię się czy nie przygarnąć kompletu Marek23 - Nie 15 Sie, 2010 Znalazłem takie ogłoszenie:
Sprzedam opony wyczynowe typu Slick (Michelin N20, N00, Pirelli RS7) - 10 sztuk, Mediaty Michelina (TA00) 4 sztuki, Deszcze Pirelli (PZero) 4 sztuki. Cena uzalezniona od ilosci (w zestawie sporo taniej), zdjecia na maila.
Chcę jechac Wisłę i zastanawiam się co z tego kupic. Mam prawie nowe Toyo R1R które na deszczu się spiszą, na suche opon nie mam. Co z tych opon na suche wziąśc?martin.h - Nie 15 Sie, 2010 Jedziesz w RPP? Jeśli tak to na Toyo zrobią z Ciebie wiatrak.Marek23 - Nie 15 Sie, 2010
martin.h napisał/a:
Jedziesz w RPP? Jeśli tak to na Toyo zrobią z Ciebie wiatrak.
Byc moze tak będzie,byc moze nie. Coż mogę zakupic z tej oferty,zebym i na suche i na mokre miał jakąś oponę?martin.h - Nie 15 Sie, 2010 Patrząc na porę kiedy idzie Wisła oraz to, że większość trasy pójdzie w lesie, gdzie rano będzie pewnie mokro, a podczas 2 i 3 pętli syf wziąłbym jakiegoś miękkiego slicka. Zawsze można dociąć, a na ekstremalny deszcz założyć jakieś Uniroyale.106 - Nie 15 Sie, 2010 2x N20
2x N00
2x TA00
i nacinarke
jak sucho to N20 przod i N00 tyl (choc jak bedzie cieplo i sucho to zera z tylu
moga plynac jak pojedziesz o generalke)
jak mokro to TA00 z przodu i otwarta N00 z tylu
tyle ze przy takim setupie robi sie problem jak przebijesz opone.Marek23 - Nie 15 Sie, 2010 Kurde,az 6 opon... Zadzwonie i sprobuje sie cos potargowac. N20 jest bardzo twarda i ciezko ja wyczuc.to prawda?106 - Nie 15 Sie, 2010
Marek23 napisał/a:
Kurde,az 6 opon... Zadzwonie i sprobuje sie cos potargowac. N20 jest bardzo twarda i ciezko ja wyczuc.to prawda?
jechalem 3 rajdy na N20 przod i tyl i jak dla mnie bylo b dobrze.. choc nie mialem
porownania bo pierwszy raz slika zalozylem na auto w dniu pierwszego rajdu
rajd skonczylem na pudle w klasie. mi pasowala. puchar 106 jezdzil tylko na N20
i T1B.
zwroc uwage zeby opona byla w miare nowa... bo stare N20 na pewno nie bedzie
mialo wiele wspolnego ze slikiem i faktycznie bedzie twarde.Marek23 - Nie 15 Sie, 2010 Kurcze,z tymi oponami to bedzie problem. Najbardziej by mi pasowała pełna ulewa, wtedy bym sobie R1R Toyo lekko dociął i spokojnie pojechał.Bad-i - Nie 15 Sie, 2010 Bartek106 masz ---------------------- ciekawe dlaczego mi w doborze opon tyle nie radzisz Marek23 - Nie 15 Sie, 2010 Ten N20 z wygladu jes groźny,chyba coś takiego w uzywce zanabyję.106 - Nie 15 Sie, 2010
Marek23 napisał/a:
Ten N20 z wygladu jes groźny,chyba coś takiego w uzywce zanabyję.
N20, N21, N00 wszystkie z wygladu takie same guma sie roznia
Bad-I <--- boje sie cokolwiek napisac.. masz za duzy zasieg ramion
(jak ktos nie wie to Bad-i siedzac zapiety w kuble i szelkach moze sobie sam
ustawiac boczne lewej i PRAWE lusterko)