jak odpalasz GT pojawia się hasło: real driving simulator
A próbowałeś zrobić tak na zywo ? ze jazda samochodem na dachu innego auta nie jest możliwa ?was79 - Śro 08 Gru, 2010 koorva, Czesław, GT-R waży 1740 kg !Anonymous - Śro 08 Gru, 2010
was79 napisał/a:
koorva, Czesław, GT-R waży 1740 kg !
Vlodarsky - Śro 08 Gru, 2010 Nie zapominajcie o tym :
Michał - Śro 08 Gru, 2010 mistrz M - Śro 08 Gru, 2010 Potem okazało się ze bardzo lubił umoczyć nie tylko nogi KonradMK - Śro 08 Gru, 2010 racja.PiTT - Śro 08 Gru, 2010
M napisał/a:
Potem okazało się ze bardzo lubił umoczyć nie tylko nogi
kija też Bad-i - Śro 08 Gru, 2010
M napisał/a:
Potem okazało się ze bardzo lubił umoczyć nie tylko nogi
i za to ma szacun na całej Wesołej M - Nie 12 Gru, 2010 Mistrz wyścig
<iframe title="YouTube video player" class="youtube-player" type="text/html" width="640" height="390" src="http://www.youtube.com/embed/CZRYROjQPoI" frameborder="0"></iframe>Michał - Nie 12 Gru, 2010 o karwa,,,, siedze dobrze wryty ....zefir - Nie 12 Gru, 2010 megasny trailerBad-i - Nie 12 Gru, 2010 Panowie eksperci, która lepsza i dlaczego?:
(ja mam taką i jest naprawdę spox). Wydaje mi się, że taką jak druga ma mikan i też jest OK, ale mnie się gra gorzej niż na mojej.
Aha, z tego co kojarze Driving Force Pro ma opcję 900 stopni obrotu koła kierownicy a Driving Force GT nie ma.
Aha, jeśli rzeczywiście DFP jest tańsza niż DFG to ja bym się nie zastanawiał, bo jest lepsza i tańsza! Bad-i - Nie 12 Gru, 2010 Andrzej, na czym polega roznica w graniu?
W opisach obu kierwonic jest ze maja 900 stopni obrotu - ale w jednej jest napisane ze przelacza sie na 200 stopni jezeli tego wymaga gra. Domyslam sie ze ta druga ma to samo.
Jak sie gra na 900 stopniach, przeciez tam chyba trzeba krecic wiecej niz na ulicy