pum - Śro 08 Lut, 2012 a wy się dziwicie że tak dużo ludzi jeździ w amatorkach nawet zrobionymi za grube $$ samochodami a nie w RPP Marek23 - Śro 08 Lut, 2012 Tylko,że na wyścigowej amatorce typu Tychy w lato komplet opon schodzi po 9 km upalania. Porazka.Kuner - Śro 08 Lut, 2012 Jeśli Lanosem to wydatek ok 5 koła na rajd (z przeglądem we własnym warsztacie) a CTR 7-8 to czemu tak dużo jeździ tanszych aut?faldzip - Śro 08 Lut, 2012 A ktos moze mi "wycenic" koszt 1 runde RD3L w Saxo?
I jak tam wyglada sprawa serwisu - jakie jest wymagane minimum w tej kwestii?Marek23 - Śro 08 Lut, 2012
Cytat:
Jeśli Lanosem to wydatek ok 5 koła na rajd (z przeglądem we własnym warsztacie) a CTR 7-8 to czemu tak dużo jeździ tanszych aut?
Kuner,moze Bad-i w euro liczy te swoje starty...GeKo - Śro 08 Lut, 2012 pumfkp, My sie dziwimy ze jeżdżą po Ułężu zamiast w WSMP, bo na sprintach i RPP auto dostaje duzo bardziej w dupę, stąd koszty większe.GeKo - Śro 08 Lut, 2012 faldzip, 1,5k się zamykasz przy partyzantce, może nawet mniej. Kwestia jak daleko masz na rajd, czy jedziesz na kołach czy jeszcze wynajem lawety, czy serwis robią koledzy czy firma.
Na Śląsku ZGR się tak organizował że brali 2 busy i rozstawiali namioty i cały ZGR serwisował się w jednym miejscu, a za serwis czesto robili koledzy z grupy i tak dzielili koszty106 - Śro 08 Lut, 2012
GeKo napisał/a:
klocki 800zł (VTI) do TypeR pewnie droższe
tarcze (p)300zł j.w.
olej i filtr 250zl
płyn hamulcowy 100zl
Paliwo do rajdówki 300zł
Paliwo na dojazd i opis 500zl
Paliwo do busa 500zł
Noclegi zawodnicy 3noce, 360zł
Noclegi mechanicy 1 nocleg 2 mechaników 120zł
Wyżywienie całej ekpiy 400zl
wersja bida:
klocki + tarcze - 0 bo mam i sa na samochodzie
olej i filtr - jw
płyn hamulcowy - jw
paliwo rajdowka - 300
paliwo na dojazd - 0 firma placi
paliwo do busa - 0 brak busa
noclegi - 0 jak do 150 km to mozna do domu bo... firma placi
wyzywienie 400
wpisowe - 1200
bez sponsora taniej jak za 2k sie nie pojedzie :]pum - Śro 08 Lut, 2012
GeKo napisał/a:
WSMP
WPP rozumiem?
dalej koszty są sporo większe... co nie zmienia faktu że planuje w przyszłości w to wejść.Bad-i - Śro 08 Lut, 2012
Marek23 napisał/a:
Cytat:
Jeśli Lanosem to wydatek ok 5 koła na rajd (z przeglądem we własnym warsztacie) a CTR 7-8 to czemu tak dużo jeździ tanszych aut?
Kuner,moze Bad-i w euro liczy te swoje starty...
Marek nie wiem jak liczysz ale widziałem podsumowanie kosztów dwóch zawodników z ctrow, w tym rudego.
Rozumiem ze są tacy którzy jeżdżą nawet za 40k, ale mało ich w polsceKuner - Śro 08 Lut, 2012
106 napisał/a:
wersja bida:
Z tym że jaka to przyjemność...GeKo - Śro 08 Lut, 2012
pumfkp napisał/a:
GeKo napisał/a:
WSMP
WPP rozumiem?
dalej koszty są sporo większe... co nie zmienia faktu że planuje w przyszłości w to wejść.
WSMP miałem na myśli tych którzy jeżdzą furkami po 400-500KM na top budżetach po Ułęży.
Nie mówiąć że GSMP jeszcze taniej by ich wyszło.
Bartek, tak masz rację tylko przed następnym rajdem juz trzeba trochę włożyć .106 - Śro 08 Lut, 2012
Kuner napisał/a:
106 napisał/a:
wersja bida:
Z tym że jaka to przyjemność...
jazda to jazda.... milo wspominamPrzem_106 - Śro 08 Lut, 2012
106 napisał/a:
Kuner napisał/a:
106 napisał/a:
wersja bida:
Z tym że jaka to przyjemność...
jazda to jazda.... milo wspominam
+1
Dokładnie. Jak ci zalezy na czymkolwiek to z jednej strony zrobisz wszystko nawet na biednie aby tylko się udało cos ujechac/przejechac/dojechac, a z drugiej popadasz w paranoje. brniesz w koszty, zadłuzasz się itp.
Wiadomo, nie tędy droga i nie oto chodzi
Ale jakbym nie poszedł w 2010 za ciosem i nie dopozyczył kilku tys. zł nie spełniłaby się moja największa rajdowa przygoda
WARTO BYŁO, choc drugi raz .........chyba tak nie zrobię Marek23 - Śro 08 Lut, 2012
Bad-i napisał/a:
Marek nie wiem jak liczysz ale widziałem podsumowanie kosztów dwóch zawodników z ctrow, w tym rudego.
Rozumiem ze są tacy którzy jeżdżą nawet za 40k, ale mało ich w polsce
Nie wiem jak chcesz sprawnie przemieszać się ctrem na 17scte, gdzie na same opony wydasz majątek. A jakoś nalewek na tych rajdowych ctrach nie widzę. Bez sensu dyskusja, bo nawet mi się tego nie chce liczyć. Gadałem z Chuchałą, on nie miał jakos super na bogato. A koszty były konkretne. Loczek ma no w aucie skrzynię za 65 tys, więc moze takiej skrzynia przez pare rajdów nie trzeba serwisować i wtedy serio sie taniutko wychodzi Ja w wersji bieda clio z serwisem za 5 tys. Sprawdz sobie ceny serwisow na rajd, od tego wystarczy zacząć...