Tomcat - Sob 25 Gru, 2010 Fajnie by było gdyby w tym kraju zdarzył się sponsor, czy grupa sponsorów która chciałaby sobie "wychować" zawodnika na zasadzie zatrudnienia, ale tak jak poprzednicy nie wierze, żeby tak było w tym przypadku. Musiałby mieć na prawdę gruuuube układy, nie wiem, być synem dyrektora Orlenu
Tak czy tak, dobrze że i tak już duże pieniądze które włożył w ten sport na coś się przydały, bo aż miło będzie patrzeć jak niebawem wbije się pomiędzy starych wyjadaczy... Przynajmniej taką mam nadzieję.matt - Nie 26 Gru, 2010 małe OT:
Panowie, takie pytanie bo nie wiem co poczynić, jak uzbierałem w tym sezonie w 3L punkty do r1 i jeśli jej nie wyrobie a sezon nadchodzący przejade znów w 3L i zakładając, że w tym sezonie bym nie uzbieral ponownie do r1 to mi przepada "tegoroczny" dobytek czy to mam gdzieś zapisane i w każdej chwili mogę wyrobić r1?
pytam dlatego bo wprawdzie na starty w RPP w 2011 się nie zapowiada ale licencje może warto wyrobić i się zdegradować do r2, żeby śmigać w 3L a jak będzie trzeba to mieć gotową licencję do rpp GeKo - Nie 26 Gru, 2010 matt, Wyrabiasz normalnie i jeździsz z R1, tak jak Baran.Bad-i - Nie 26 Gru, 2010
GeKo napisał/a:
matt, Wyrabiasz normalnie i jeździsz z R1, tak jak Baran.
nie chce mi sie odpalac regulaminu RD3L - ale z tego co pamietam to zeby zdobywac punkty w RD3L musisz miec R2 (z R1 tylko jako gosc).
Wyrabianie R1 i degradowanie jej do R2 tak samo chyba powoduje ze musisz od nowa zdobywac punkty do R1 (ale tutaj nie jestem pewien)GeKo - Nie 26 Gru, 2010 Bad-i, Fakt może tak jest, my jechaliśmy cykl Mistrzostw Śląska do którego była zaliczana 3liga. Także w jako takiej 3 lidze pewnie nie byliśmy klasyfikowani tylko w RSMŚLmatt - Pon 27 Gru, 2010
Bad-i napisał/a:
Wyrabianie R1 i degradowanie jej do R2 tak samo chyba powoduje ze musisz od nowa zdobywac punkty do R1 (ale tutaj nie jestem pewien)
kurde to by była lipa wtedy, nic, muszę w takim razie przedzwonić do ASzkuty albo do jakiego PZMotu 106 - Śro 29 Gru, 2010 nowe regulaminy na www.pzm.pl
na PLUS ze zmieniono procedure zgloszenia do rajdu. teraz emailem razem ze
zgloszeniem przesyla sie skany dokumentow, a pozniej na OA pokazuje sie juz
tylko podpisane zgloszenie i karte odbioru administracyjnego.
zapoznanie z trasa:
"Organizator może w celu skrócenia czasu zapoznania z trasą wyznaczyć fragmenty Odcinków Specjalnych do przejechania w kierunku przeciwnym zgodnym z harmonogramem zapoznania, przy zachowaniu szczególnej ostrożności i dodatkowej kontroli."
tez dobrze bo czasami petle na zapoznaniu to meczarnia.
..... najfajniejsze na koniec Stosowanie systemów bezpieczeństwa Hans będzie obowiązkowe w rajdach RPP począwszy od sezonu 2012.
w hansa nie wchodze wiec sezon 2011 pewnie bedzie moim siodmym i zarazem
ostatnim w rypypy GeKo - Śro 29 Gru, 2010
106 napisał/a:
w hansa nie wchodze wiec sezon 2011 pewnie bedzie moim siodmym i zarazem
ostatnim w rypypy
To chyba moim też, chyba ze będzie opcja pożyczać od kogoś. nie wywale 2,5k żeby się przejechać raz czy dwa w RPP.
Rozumiem ze w RSMP jest obowiążkowe już od 2011r.Mick - Śro 29 Gru, 2010 ja mam całe szczęście kask z klipsami do hansa, a samego HANSa mam do kupienia poniżej 2 k na Słowacji, wiec gdyby jednak ktoś chciał się szarpnąć to zapraszam do mnie Mick - Śro 29 Gru, 2010 Są też kolejne zmiany, Klasa N2 1400 - 1600 + samochody R1B i R2B
C2R2 może startować?qbus - Śro 29 Gru, 2010 Moim zdaniem bledny zapis, R1B owszem ale R2B to juz przeciez czysta a grupa.
nowe regulaminy na www.pzm.pl
w hansa nie wchodze wiec sezon 2011 pewnie bedzie moim siodmym i zarazem
ostatnim w rypypy
w sumie wszystko na plus, co do ostatniego to juz reprymenda poszla na PW martin.h - Śro 29 Gru, 2010
Mick napisał/a:
ja mam całe szczęście kask z klipsami do hansa, a samego HANSa mam do kupienia poniżej 2 k na Słowacji, wiec gdyby jednak ktoś chciał się szarpnąć to zapraszam do mnie
A masz odpowiedni fotel i pasy? Bo inaczej to takie wywalenie kasy w błoto, bo w razie wypadku nic nie pomoże Bad-i - Śro 29 Gru, 2010
martin.h napisał/a:
Mick napisał/a:
ja mam całe szczęście kask z klipsami do hansa, a samego HANSa mam do kupienia poniżej 2 k na Słowacji, wiec gdyby jednak ktoś chciał się szarpnąć to zapraszam do mnie
A masz odpowiedni fotel i pasy? Bo inaczej to takie wywalenie kasy w błoto, bo w razie wypadku nic nie pomoże
ale HANS bedzie (a bez nie pojedziesz wcale) - swoja droga bardzo jestem ciekawy czy oprocz systemu i kasku beda tez wymagane pasy i fotele (ja nie sadze)martin.h - Śro 29 Gru, 2010 Coś czuję, że RPP może długo nie pociągnąć jak będą wprowadzać takie zmiany