To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

MotorSport - [RPP] RPP 2011

Tomcat - Sob 25 Gru, 2010

Fajnie by było gdyby w tym kraju zdarzył się sponsor, czy grupa sponsorów która chciałaby sobie "wychować" zawodnika na zasadzie zatrudnienia, ale tak jak poprzednicy nie wierze, żeby tak było w tym przypadku. Musiałby mieć na prawdę gruuuube układy, nie wiem, być synem dyrektora Orlenu :P

Tak czy tak, dobrze że i tak już duże pieniądze które włożył w ten sport na coś się przydały, bo aż miło będzie patrzeć jak niebawem wbije się pomiędzy starych wyjadaczy... Przynajmniej taką mam nadzieję.

matt - Nie 26 Gru, 2010

małe OT:
Panowie, takie pytanie bo nie wiem co poczynić, jak uzbierałem w tym sezonie w 3L punkty do r1 i jeśli jej nie wyrobie a sezon nadchodzący przejade znów w 3L i zakładając, że w tym sezonie bym nie uzbieral ponownie do r1 to mi przepada "tegoroczny" dobytek czy to mam gdzieś zapisane i w każdej chwili mogę wyrobić r1?

pytam dlatego bo wprawdzie na starty w RPP w 2011 się nie zapowiada ale licencje może warto wyrobić i się zdegradować do r2, żeby śmigać w 3L a jak będzie trzeba to mieć gotową licencję do rpp :>

GeKo - Nie 26 Gru, 2010

matt, Wyrabiasz normalnie i jeździsz z R1, tak jak Baran.
Bad-i - Nie 26 Gru, 2010

GeKo napisał/a:
matt, Wyrabiasz normalnie i jeździsz z R1, tak jak Baran.



nie chce mi sie odpalac regulaminu RD3L - ale z tego co pamietam to zeby zdobywac punkty w RD3L musisz miec R2 (z R1 tylko jako gosc).

Wyrabianie R1 i degradowanie jej do R2 tak samo chyba powoduje ze musisz od nowa zdobywac punkty do R1 (ale tutaj nie jestem pewien)

GeKo - Nie 26 Gru, 2010

Bad-i, Fakt może tak jest, my jechaliśmy cykl Mistrzostw Śląska do którego była zaliczana 3liga. Także w jako takiej 3 lidze pewnie nie byliśmy klasyfikowani tylko w RSMŚL
matt - Pon 27 Gru, 2010

Bad-i napisał/a:
Wyrabianie R1 i degradowanie jej do R2 tak samo chyba powoduje ze musisz od nowa zdobywac punkty do R1 (ale tutaj nie jestem pewien)


kurde to by była lipa wtedy, nic, muszę w takim razie przedzwonić do ASzkuty albo do jakiego PZMotu :]

106 - Śro 29 Gru, 2010

nowe regulaminy na www.pzm.pl

na PLUS ze zmieniono procedure zgloszenia do rajdu. teraz emailem razem ze
zgloszeniem przesyla sie skany dokumentow, a pozniej na OA pokazuje sie juz
tylko podpisane zgloszenie i karte odbioru administracyjnego.

zapoznanie z trasa:
"Organizator może w celu skrócenia czasu zapoznania z trasą wyznaczyć fragmenty Odcinków Specjalnych do przejechania w kierunku przeciwnym zgodnym z harmonogramem zapoznania, przy zachowaniu szczególnej ostrożności i dodatkowej kontroli."
tez dobrze bo czasami petle na zapoznaniu to meczarnia.

..... najfajniejsze na koniec :D
Stosowanie systemów bezpieczeństwa Hans będzie obowiązkowe w rajdach RPP począwszy od sezonu 2012.
w hansa nie wchodze wiec sezon 2011 pewnie bedzie moim siodmym i zarazem
ostatnim w rypypy :)

GeKo - Śro 29 Gru, 2010

106 napisał/a:
w hansa nie wchodze wiec sezon 2011 pewnie bedzie moim siodmym i zarazem
ostatnim w rypypy


To chyba moim też, chyba ze będzie opcja pożyczać od kogoś. nie wywale 2,5k żeby się przejechać raz czy dwa w RPP.
Rozumiem ze w RSMP jest obowiążkowe już od 2011r.

Mick - Śro 29 Gru, 2010

ja mam całe szczęście kask z klipsami do hansa, a samego HANSa mam do kupienia poniżej 2 k na Słowacji, wiec gdyby jednak ktoś chciał się szarpnąć to zapraszam do mnie :)
Mick - Śro 29 Gru, 2010

Są też kolejne zmiany, Klasa N2 1400 - 1600 + samochody R1B i R2B
C2R2 może startować?

qbus - Śro 29 Gru, 2010

Moim zdaniem bledny zapis, R1B owszem ale R2B to juz przeciez czysta a grupa.


W MP mozna jechac nowymi S2000 1.6T.

Bad-i - Śro 29 Gru, 2010

106 napisał/a:
nowe regulaminy na www.pzm.pl
w hansa nie wchodze wiec sezon 2011 pewnie bedzie moim siodmym i zarazem
ostatnim w rypypy :)


w sumie wszystko na plus, co do ostatniego to juz reprymenda poszla na PW :]

martin.h - Śro 29 Gru, 2010

Mick napisał/a:
ja mam całe szczęście kask z klipsami do hansa, a samego HANSa mam do kupienia poniżej 2 k na Słowacji, wiec gdyby jednak ktoś chciał się szarpnąć to zapraszam do mnie :)

A masz odpowiedni fotel i pasy? Bo inaczej to takie wywalenie kasy w błoto, bo w razie wypadku nic nie pomoże :]

Bad-i - Śro 29 Gru, 2010

martin.h napisał/a:
Mick napisał/a:
ja mam całe szczęście kask z klipsami do hansa, a samego HANSa mam do kupienia poniżej 2 k na Słowacji, wiec gdyby jednak ktoś chciał się szarpnąć to zapraszam do mnie :)

A masz odpowiedni fotel i pasy? Bo inaczej to takie wywalenie kasy w błoto, bo w razie wypadku nic nie pomoże :]


ale HANS bedzie (a bez nie pojedziesz wcale) - swoja droga bardzo jestem ciekawy czy oprocz systemu i kasku beda tez wymagane pasy i fotele (ja nie sadze)

martin.h - Śro 29 Gru, 2010

Coś czuję, że RPP może długo nie pociągnąć jak będą wprowadzać takie zmiany :]


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group