najprawdopodobniej na wiosnę będę szukał takiego samochodu, mam w rodzinie clio III 1.2TCE, ale wolałbym coś bardziej ekonomicznego, w 1.5dci spalanie jest mistrzowskie, a i dynamika jest całkiem niezła, sprawdzi się ten silnik w codziennej, miejskiej eksploatacji ? czyt. korki i zazwyczaj krótkie odcinki ?
Mam takie clio tylko przed liftem. Auto idealne do miasta, w trasę też w 2 osoby nadaje się. za czasów jak było seryjne najniższe spalanie jakie zanotowałem było poniżej 4L w trasie, 6L w mieście, Vmax 170km/h (wersja 82KM@200Nm). Nie ma w nim DPF, koło zamachowe jednomasowe. Po mapie wyszło 101KM@240Nm, spalanie w mieście 7.2L, Vmax 200km/h. Przez 90.000 w zawiasie wymienione łączniki stabilizatora (1 skrzywił się) i końcówki drążków. Zmieniłem też sprzęgło, bo zaczęło puszczać.M - Czw 20 Gru, 2012 Ile pali przy vmax 170?Mrozu - Czw 20 Gru, 2012 nie pamiętam, ale jak leciałem przez 200km autostrady w okolicach 180-190km/h wyszło prawie 10L, na Ułężu na WST 13L ekonomiczny M - Czw 20 Gru, 2012 To tak jak bimmerMrozu - Czw 20 Gru, 2012 największą wadą tego auta wg mnie jest masa, jak moją ważyłem o ile pamiętam było coś koło 1350kgEmerytRs2 - Pią 21 Gru, 2012
itr 911 napisał/a:
quote="Yarko"]najprawdopodobniej na wiosnę będę szukał takiego samochodu, mam w rodzinie clio III 1.2TCE, ale wolałbym coś bardziej ekonomicznego, w 1.5dci spalanie jest mistrzowskie, a i dynamika jest całkiem niezła, sprawdzi się ten silnik w codziennej, miejskiej eksploatacji ? czyt. korki i zazwyczaj krótkie odcinki ?
Nom silnik 1.5dci bardzo oszczędny bo pomimo ciężkiej nogi zawsze spalanie średnie na baku wychodziło mi 4,9-5,1 według kompa.Jadać 90 w trasie spokojnie zejdziesz poniżej 4
Jak latasz tylko miasto to i tak 6L nie przekroczysz nie ma bata
Co do awaryjności to do tych 70tysi tylko korek spustowy w skrzyni biegów i jakaś uszczelka w róże dolotu.
Ja to się dziwię, że w zawiasie wszystko jest tip top i nic nie było wymieniane a toz to FRANCA jest
Ja nie wiem czy tam jest ten filtr cząstek stałych a jak nawet jest to tam się żadne pajęczyny nie osadzają bo systematycznie je zły czlowiek
Dane techniczne dla miejskich ścigantów:
V-max-170km/h, z górki z wiatrem i żaglem 190km
przyspieszenie nie mierzone, ale jak już to idzie tylko 1,2 bo krótko zestopniowane a później trzeba już znać miejsce w szeregu
Ja autem robię zazwyczaj spore trasy i daje rade ale to właśnie w mieście spisuje się najlepiej.[/quote]
najprawdopodobniej na wiosnę będę szukał takiego samochodu, mam w rodzinie clio III 1.2TCE, ale wolałbym coś bardziej ekonomicznego, w 1.5dci spalanie jest mistrzowskie, a i dynamika jest całkiem niezła, sprawdzi się ten silnik w codziennej, miejskiej eksploatacji ? czyt. korki i zazwyczaj krótkie odcinki ?
Nom silnik 1.5dci bardzo oszczędny bo pomimo ciężkiej nogi zawsze spalanie średnie na baku wychodziło mi 4,9-5,1 według kompa.Jadać 90 w trasie spokojnie zejdziesz poniżej 4
Jak latasz tylko miasto to i tak 6L nie przekroczysz nie ma bata
Co do awaryjności to do tych 70tysi tylko korek spustowy w skrzyni biegów i jakaś uszczelka w róże dolotu.
Ja to się dziwię, że w zawiasie wszystko jest tip top i nic nie było wymieniane a toz to FRANCA jest
Ja nie wiem czy tam jest ten filtr cząstek stałych a jak nawet jest to tam się żadne pajęczyny nie osadzają bo systematycznie je zły czlowiek
Dane techniczne dla miejskich ścigantów:
V-max-170km/h, z górki z wiatrem i żaglem 190km
przyspieszenie nie mierzone, ale jak już to idzie tylko 1,2 bo krótko zestopniowane a później trzeba już znać miejsce w szeregu
Ja autem robię zazwyczaj spore trasy i daje rade ale to właśnie w mieście spisuje się najlepiej.[/quote]
łokoorwa jakbym autoćwiat czytał EmerytRs2 - Pią 21 Gru, 2012
itr 911 napisał/a:
Yarko napisał/a:
najprawdopodobniej na wiosnę będę szukał takiego samochodu, mam w rodzinie clio III 1.2TCE, ale wolałbym coś bardziej ekonomicznego, w 1.5dci spalanie jest mistrzowskie, a i dynamika jest całkiem niezła, sprawdzi się ten silnik w codziennej, miejskiej eksploatacji ? czyt. korki i zazwyczaj krótkie odcinki ?
Nom silnik 1.5dci bardzo oszczędny bo pomimo ciężkiej nogi zawsze spalanie średnie na baku wychodziło mi 4,9-5,1 według kompa.Jadać 90 w trasie spokojnie zejdziesz poniżej 4
Jak latasz tylko miasto to i tak 6L nie przekroczysz nie ma bata
Co do awaryjności to do tych 70tysi tylko korek spustowy w skrzyni biegów i jakaś uszczelka w róże dolotu.
Ja to się dziwię, że w zawiasie wszystko jest tip top i nic nie było wymieniane a toz to FRANCA jest
Ja nie wiem czy tam jest ten filtr cząstek stałych a jak nawet jest to tam się żadne pajęczyny nie osadzają bo systematycznie je zły czlowiek
Dane techniczne dla miejskich ścigantów:
V-max-170km/h, z górki z wiatrem i żaglem 190km
przyspieszenie nie mierzone, ale jak już to idzie tylko 1,2 bo krótko zestopniowane a później trzeba już znać miejsce w szeregu
Ja autem robię zazwyczaj spore trasy i daje rade ale to właśnie w mieście spisuje się najlepiej.
łokoorwa jakbym autoćwiat czytał zefir - Pią 21 Gru, 2012 łokoorwa jakbym emeryta czytał Jakarti - Pią 21 Gru, 2012 EmerytRs2,
posty mozna edytowac - nie trzeba nowych zapodowac od razu kaziu1985pn - Pią 21 Gru, 2012 EmerytRs2, toś sobie nabił postów itr 911 - Czw 03 Sty, 2013 Temat nadal aktualny. Nowa cena 24tysie
ps.mamy na forumie jakiegoś sprzedawczyka niemieckiej motoryzacji
myślę o golfie VI lub VII bo kryzys idzie Tomcat - Wto 02 Kwi, 2013 Kleo 3 fajne, ale zu viel...