To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

HH.ORG na Torze - ułęż z Czwartkiem (racing.pl) w niedzielę (2 października)

Kenet - Pią 30 Wrz, 2011

Kupiłem dziś średnią mieszankę profila i jadę jutro posmakować prawdziwej jazdy, może się uda wbić na reala na prawy chociaż z moją masą słabo to widzę ^_^
GeKo - Pią 30 Wrz, 2011

Kenet napisał/a:
Kupiłem dziś średnią mieszankę profila i jadę jutro posmakować prawdziwej jazdy, może się uda wbić na reala na prawy chociaż z moją masą słabo to widzę ^_^

Sądząc po tym co można było poczytać na SR.pl to trochę wtopiłeś minimum było twardą brać.

Kenet - Sob 01 Paź, 2011

Zobaczymy, czytałem wszystko na RF, słyszałem też trochę od osób co na tych gumach upalały i stwierdziłem, że jak sam nie sprawdzę to chuj się dowiem ;D Przy rozmiarze 185/55/15 widać wyraźnie różnicę w szerokości bieżnika względem r888 i federala, więc jak już opony aspirują do miana slika to niech klejo.

Jak będzie kondon to przynajmniej będę wiedział, żeby tego więcej nie kupować. A i spostrzeżeniami się podzielę jakby co za free.

Nurtuje mnie jedynie, jakim nabić to ciśnieniem żeby jako tako zacząć jazdę.

rasta - Sob 01 Paź, 2011

Kupa ten profil, spłynie ci na pierwszym okrążeniu.

Jak gościowi się dosłownie rozpadły na pierwszym kółku na torze gokarotwym....
No ale zaraz się przekonamy na Lapie :D

Marek23 - Sob 01 Paź, 2011

Rasputin napisał/a:
Jak ze mną jechał Wróbel to duzo nie powiedział....tylko zrobił kupę i wyszedł :/
:jupi:
GeKo - Sob 01 Paź, 2011

Cytat:
Nurtuje mnie jedynie, jakim nabić to ciśnieniem żeby jako tako zacząć jazdę

Zapytaj producenta :D
rasta napisał/a:
Jak gościowi się dosłownie rozpadły na pierwszym kółku na torze gokarotwym....

Dlatego na Ułężu mają większą szansę dłużej pożyć.

Kenet - Sob 01 Paź, 2011

Profil okazał się zajebisty :] więcej info jutro bo padam na ryj
rasta - Sob 01 Paź, 2011

Przyznaj Lap Race daje radę ;D
Kenet - Sob 01 Paź, 2011

Daje daje, konkurencja mocna w ch..j, Astry nie skręcajo, a real race jeżdżą tylko rajdowce pojebane!

Dojechałeś o własnych siłach?

rasta - Sob 01 Paź, 2011

Tak :D
roj - Nie 02 Paź, 2011

no i podsumowując:

organizacja dobra, warto zapłacić więcej. czemu?
ceny były 300 za jazdę treningową, 400 za szkoleniową ("katalogowo").

+Było 3 instruktorów w tym Czwartek, co-drive jego saxofonem, innymi furami, płyta poślizgowa itp - detali nie znam bo się nie wkręcałem co tam się dzieje.

+dwie niezależne trasy, całkiem fajne, raczej techniczne niż szybkie, max około 125 - 150 (chyba). Bezkolizyjne i każda z nich miała (zaprezentowane na zapoznaniu) specjalne miejsca do ścięcia kawałka jakby ktoś chciał bez spinki wyprzedzić kogoś przed sobą. Lepiej moim zdaniem oznaczone niż u Wróbla, może nie tak dobrze jak na WST lap race jak widziałem ale nie jest tak że stoi osiem pachołów luzem i kombinuj.

+woda, kawa, herbata (cukier, cytryna, mleko etc.) cały dzień + spory grill w cenie

+budynek motopark ułęż otwarty co wiąże się z cywilizowanymi toaletami, ciepłą wodą etc.

jedyny minus - za mało osób do ogarniania przewróconych pachołów i ruszonych opon.

gdyby nie to, że pewnie będę musiał odkupić komplet 17" do GT to było by bajka :faja:

mogę porozmawiać czy racing.pl chcieliby (a właściwie za ile by chcieli) zrobić track day (choć pewnie dopiero przyszły sezon)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group