pum - Pią 10 Cze, 2011 no nie mów że ci samochód zacznie skręcać? Yarko - Pią 10 Cze, 2011 widzimy się dEF - Sob 11 Cze, 2011 tak mówiom na mieście! pum - Sob 11 Cze, 2011 nie skręca ale i tak jest kot
mega-fajna zabawka i mega wrażenia jak się siedzi na prawym. to jest za szybkie...
edit: no i standardowo dzięki dla wszystkich z którymi miałem okazję jechać na prawym i którzy dzielnie mierzyli mi czas.rasta - Sob 11 Cze, 2011 Więcej info qarwa pum - Sob 11 Cze, 2011 2:26:xx ja na federalach powtarzalnie, 2:29:xx na płynących RE050.
Miniac scarletką 2:25:0 - chciałem go złapać ale doszedłem do momentu, że zaczynałem się napinać i popełniałem błędy (a musiałbym pojechać praktycznie idealnie).
Ogóle parę osób się zdziwiło że fordy tak fajnie jeżdżą dEF - Sob 11 Cze, 2011 Widziałem ostatnio filmik gdzie ktoś określał mój samochód jako 'scarlet w turbie'
Nie wiem o co chodzi z tym sCarlet... jakiś taki slung czy jak?
sTarlet, kochani sTarlet
Zaraz będzie filmik jak na ostatnim przejezdzie zaliczylem pierwsze w życiu pole (nie position) Kenet - Sob 11 Cze, 2011 Już teraz Starleta, nie starletka dEF - Sob 11 Cze, 2011 Kenet, masz u mnie pomuka dEF - Sob 11 Cze, 2011 Stf - Sob 11 Cze, 2011 pumfkp - podoba mi się Twoje podejście. nie ma opier..... się. non stop korekty i szukanie linii. już na prawdę szybko jak na twój setup auta. ze stabami i na slicku będzie wow!
starletka to harpagan totalny. bez wspomagania z wolną przekładnią szuka trakcji połowę trasy. na prostych znika wszystkim wolnossakom w trybie 1m/s. prowadzi się mega surowo.
Yarka Clio, chociaż ciężko mi to przyznać bo siakoś nie mogłem się przekonać do Sporta, to po dzisiejszym dniu wydaje mi się najszybszym autem z powyższych. na r888 realne do zrobienia były okolice 2:22-2:23. reaguje na zmianę kierunku, nie traci na wyjściach, hamuje. na prawdę świetnie prowadzący się egzemplarz.Janusz - Sob 11 Cze, 2011
Stf napisał/a:
Yarka Clio, chociaż ciężko mi to przyznać bo siakoś nie mogłem się przekonać do Sporta, to po dzisiejszym dniu wydaje mi się najszybszym autem z powyższych. na r888 realne do zrobienia były okolice 2:22-2:23. reaguje na zmianę kierunku, nie traci na wyjściach, hamuje. na prawdę świetnie prowadzący się egzemplarz.
aż się chyba kiedyś będę musiał przejechać Stf - Sob 11 Cze, 2011 dzisiaj po korekcie twardości zawieszenia Yarko w kolejnym przejeździe urwał 4sek. inne auto vs do tego co było jeszcze 2 tyg temu, kiedy skręcone na twardo podkakiwało jak ping pong.Yarko - Sob 11 Cze, 2011
Stf napisał/a:
dzisiaj po korekcie twardości zawieszenia Yarko w kolejnym przejeździe urwał 4sek. inne auto vs do tego co było jeszcze 2 tyg temu, kiedy skręcone na twardo podkakiwało jak ping pong.
dobra rada STF'a
ja dzisiaj zrobiłem dwa razy 2:26, chciałem jeszcze pojeździć, bo szło coraz lepiej, ale była już 15'sta i zebrali pachołki
STF Clio 2:26 ale dwa razy wrzucił 5 zamiast 3 Janusz - Sob 11 Cze, 2011