Techniczne - Kontrolka przegrzania silnika (Saxo VTS)
Anonymous - Śro 24 Lut, 2010 Ona robi za shift light może
A tak poważnie to może podmienić ten czujnik innego wyjścia nie widzę...
W clio są np 3 czujniki - na komp, na zegar i termowłącznik na chłodnicy...jarek-malopolska - Czw 25 Lut, 2010 speed musisz jeździć do oporu a jak się wysra to 2.0 włożyć speed555 - Czw 25 Lut, 2010 już szukam 2.0 z coswortha na turbinie:DRyba - Śro 03 Mar, 2010 U siebie mam porobny problem.
Po przejechaniu okolo 30 km zapala sie dokladnie ta sama czerwona kontrolka i wiatraki pracuja z pelna predkoscia. Po wylaczeniu i ponownym wlaczeniu silnika problem znika.
Podejrzewam, ze problem tkwi w uszkodzeniu czujnika cieczy chlodzacej silnika. Wykluczam opcje przegrzania sie owego plynu poniewaz raz ze go wymienialem 2000 km temu, dwa ze na zewnatrz panuje temperatura ponizej zera, a trzy po trasie nie jezdze super szybko (dla porownania w miescie sie mniej grzeje przy ostrzejszej jezdzie przy pokonaniu wiekszego dystansu).
Vlodi, wymienialbys czujnik ?
Chodzi oczywiscie o ten wskaznik:
speed555 - Śro 03 Mar, 2010 Mi problem narazie ustał. tez wydaje mi sie ze to swiruje ten czujnik temperatury ktory podaje dane do kompa.Anonymous - Śro 03 Mar, 2010
speed555 napisał/a:
Mi problem narazie ustał
Bo nie przepalałeś dawno VTS'a 106 - Śro 03 Mar, 2010 czujnik kosztuje ponizej 50 pln wiec mozna zmienic tak czy inaczej...speed555 - Śro 03 Mar, 2010
agentczor napisał/a:
speed555 napisał/a:
Mi problem narazie ustał
Bo nie przepalałeś dawno VTS'a
wlasnie na odwrót;p wczoraj załozyłem dolot i cały czas jeżdze 4-7 tys. obr zeby sie delektowac dzwiekiem:Dspeed555 - Sob 20 Mar, 2010
Ryba napisał/a:
U siebie mam porobny problem.
Po przejechaniu okolo 30 km zapala sie dokladnie ta sama czerwona kontrolka i wiatraki pracuja z pelna predkoscia. Po wylaczeniu i ponownym wlaczeniu silnika problem znika.
Podejrzewam, ze problem tkwi w uszkodzeniu czujnika cieczy chlodzacej silnika. Wykluczam opcje przegrzania sie owego plynu poniewaz raz ze go wymienialem 2000 km temu, dwa ze na zewnatrz panuje temperatura ponizej zera, a trzy po trasie nie jezdze super szybko (dla porownania w miescie sie mniej grzeje przy ostrzejszej jezdzie przy pokonaniu wiekszego dystansu).
Vlodi, wymienialbys czujnik ?
Chodzi oczywiscie o ten wskaznik:
Ryba i podmieniales ten czujnik wkoncu?Ryba - Sob 20 Mar, 2010
speed555 napisał/a:
Ryba napisał/a:
U siebie mam porobny problem.
Po przejechaniu okolo 30 km zapala sie dokladnie ta sama czerwona kontrolka i wiatraki pracuja z pelna predkoscia. Po wylaczeniu i ponownym wlaczeniu silnika problem znika.
Podejrzewam, ze problem tkwi w uszkodzeniu czujnika cieczy chlodzacej silnika. Wykluczam opcje przegrzania sie owego plynu poniewaz raz ze go wymienialem 2000 km temu, dwa ze na zewnatrz panuje temperatura ponizej zera, a trzy po trasie nie jezdze super szybko (dla porownania w miescie sie mniej grzeje przy ostrzejszej jezdzie przy pokonaniu wiekszego dystansu).
Vlodi, wymienialbys czujnik ?
Chodzi oczywiscie o ten wskaznik:
Ryba i podmieniales ten czujnik wkoncu?
Nie,
zgodnie z moją polską mentalnością, musze jeszcze z tym troche pojeździć / musi się coś zyebać żebym się za to zabrał.