To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

HH.ORG na Torze - Słomczyn 8 maja - Pucharek Subaru

PiTT - Pon 11 Maj, 2009

Jakarti napisał/a:
nie pytalem ;)
zaprosili to skorzystalem.

każdy by korzystał jak dają za free
http://www.psouu.mikolow.iap.pl/

KonradMK - Pon 11 Maj, 2009

hehehe ale brawo Kuba, nie wiedziałem że ty taki Altonen jesteś :D
Stf - Pon 11 Maj, 2009

oo nice - gratuluję !. kurde daj znać next time gdyby się jakieś bilety zachowały... ehhh polatałbym po piasku w 4x4... nawet takim wolnossakiem.
CHRZANEK - Pon 11 Maj, 2009

Jaka - mistrz :D :D :D :D

Przyznaj że fajnie się lata po "słomce"...

Niemy - Pon 11 Maj, 2009

nosz w mordę Jakus wy.je.bales ich bez gumki :jupi: :jupi:

moje gratulacje i ta koszulka xD

KonradMK - Pon 11 Maj, 2009

Lepsza by była z napisem "Srajcie się qrwa" ale ta też kopie jajca :rotfl: :rotfl:
k-mart - Pon 11 Maj, 2009

zacnie :)
Greg - Wto 12 Maj, 2009

Grubo, gratuleszyn. :) Szkoda tylko, że wolne ssaki. :devil:
Jakarti - Wto 12 Maj, 2009

dzieki all za gratulejszyn, a odnosnie tego ze wolnossace itd..
na ten tor, te predkosci to moim zdaniem 170km spokojnie starczy.. naped 4x4 robi robote.. tor jest przemasakrycznie sliski przez kurz i nanienisiony piasek.. ostatni zakret przed meta jechalo sie 40 - 50 i auto stawialo bokiem..

na trasie mielismy kilka szykan, "bramke" przez ktora trzeba bylo przejechac bardzo precyzyjnie.. mysle, ze miala ze 2,5 metra.. na trasie rozstawione slupki zeby nie leciec pelna kurwa tylko jechac technicznie. z tym 4x4 (moje pierwsze doswiadczenie) jest tak, ze poslizgi to mega przyjemnosc i latwosc w kontrolowaniu auta.. w FWD przy gwaltownym boczku musi pojsc od razu dobra kontra bo albo nie wyda albo zarzuci nas w druga strone.. tutaj jest jakby wiecej czasu.. wszystko odbywa sie plynniej, spokojniej. caly tor jechalismy na "2ce" co mocno ulatwialo sprawe. teoretycznie przy jednej szykanie mozna bylo wrzucic "1ke" ale pozniej byl zakret i szuter i raczej nie mialo to sensu bo kolka by po prostu mielily. ogolnie charakterystyka tej naszej trasy moim zdaniem super.. bez wielkich predkosci bo kazdy frajer potrafi sie napedzic ale za to z wieloma zakretami i technicznymi mykami :) wiele dohamowan z duzej predkosci bo zakrety po prostu trzeba bylo pokonywac duzo wolniej..

nawet jakbym mial wlasne subaru i inne auto to chyba bym nie wjechal na ten tor .. mega, mega dziury.. nigdy nie jechalem OES'u i ciekaw jestem jak to wyglada i ile w takich warunkach wytrzymuje zawias..

bylo super. mega, mega super.



ps tak na prawde to wszystko dzieki Chrzankowi. przed pierwszym startem wszedlem na ta wiezyczke i zadzwonilem do Chrzanka po porady :) :) :) jak widac byly skuteczne.

Marek23 - Wto 12 Maj, 2009

Gratki! Widać, że do Chrzanka dzwonić trzeba :jupi:
Bad-i - Wto 12 Maj, 2009

Jakarti napisał/a:
nawet jakbym mial wlasne subaru i inne auto to chyba bym nie wjechal na ten tor .. mega, mega dziury.. nigdy nie jechalem OES'u i ciekaw jestem jak to wyglada i ile w takich warunkach wytrzymuje zawias..

he he tor słomczyn to jest jak lotnisko. Ja moge sie wypowiedziec tylko po Warszawskim, ale w momencie kiedy zamykalismy skrzynie a tylnie kola ciely sie o nadkola (tak podbijalo) to zaczalem myslec co sie stanie jak w koncu opona przy tej predkosci nie wytrzyma.

Ja bylem odcinkami załamany, za to Radek szybko mnie uswiadomil ze Warszawski jest bajkowy jezeli chodzi o rownosc nawierzchni.

p.s. dodam ze nie mam problemu z niszczeniem auta na torze, w koncu do tego ono jest ;)

Jakarti - Wto 12 Maj, 2009

na mnie najwieksze wrazenie zrobily dohamowania przed zakretami i kilka dziur ktore zaliczylem.. na zblokowanym kole.. to jak wjezdzanie na hamulcu przy 50 na kraweznik.. musialo bolec. ogolnie rzucanie dupka przy hamowaniach super :) jednak trzeba to sprowokowac - przy prostych kolach hamowalo sie rowno i nic nie rzucalo..


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group