Bartli - Sob 17 Sty, 2009 Wybór pewnie nie jest racjonalny, ale wybór oczywiście na Alfę.
Piękny wygląd, świetny silnik. Pewnie najwolniejsza z całego grona, ale zakładamy szperę i mamy bardzo szybkie autoMoRToN - Sob 17 Sty, 2009 A dlaczego nie ma tu CTRa ?Michał - Sob 17 Sty, 2009 no bo nowy ctr to kupasaxorulez - Sob 17 Sty, 2009 MoRToN,
bo właściciel go nie rozwarza
musi być Turbo żeby miało sens w tej chwiliMoRToN - Sob 17 Sty, 2009 ale CTR na seryjnych gratach 300KM znosi a w mickowej budzie + uturbienie zławie sie w 50 tys.
Generalnie sam bym go nie rozważał tylko z ciekawostki zapytałem saxorulez - Sob 17 Sty, 2009 odpowiem za Krzyska bo z nim o tym rozmawiałem.
Po co uturbiać auto stworzone w NA, które w Micka budzie ma wyposażenie na poziomie mojej Almery z 1999 roku. Taki np. Golf majacy 270KM może nie jest mistrzem prostej jak 300KM CTR ale jesteś w stanie wyjechać nim na mazury i bez bólu głowy wysiąść mając 90% gwarancje ze dojedziesz
Dobrze prawię Free?MoRToN - Sob 17 Sty, 2009 Wszystko prawda co prawisz.
a który golf ma 270 KM ?PieQt - Sob 17 Sty, 2009 prawie 270 ma R32 saxorulez - Sob 17 Sty, 2009
MoRToN napisał/a:
a który golf ma 270 KM
200KM + program + wydech+cooler
porównywałem dłubanego GTI do 300KM CTRaFreeMan - Sob 17 Sty, 2009
saxorulez napisał/a:
Dobrze prawię Free?
bardzo dobrze.
tak, tak Panowie szukamy autka dla mnie.
Mam juz troche dosc malego ciasnego i twardego Clio ale za to nie mam dosc osiagow.
Generalnie potrzebuje wiekszego, bardziej komfortowego,z mozliwoscia zalozenia sobie dobrego audio jednego samochodu z osiagami jakie mialo moje clio (pisze MIAŁO dlatego ze zestaw n-kowy juz jest wyjety).
Bardzo dziekuje za czynny udzial wszystkim. Jest mi szalenie milo ze tak duzo osob sie wypowiedzialo. Ciesze sie ze moglem poznac wasze argumenty. Jak sie spotkamy to kazdy ma u mnie browara
... i zachecam tych ktorzy sie jeszcze nie wypowiedzieli.
Niestety z kazdym postem mam wiekszy dylemat.Stf - Sob 17 Sty, 2009 główne pytanie - czy będziesz mocniej dłubał...??
Racjonalnym jest golf bo:
- dsg,
- wyposażenie,
- 2.0T, który już teraz jest mocno oblatany prawie jak 1.8T w związku z czym program robisz wszędzie i za niewielką kasę, dodatkowo masa tjunigowych części łącznie z kitami turbo. idziesz do biedronki - kupujesz.
Jeśli nie będziesz rezał, hmm, chyba wziąłbym megane 230km bo:
- szperka,
- fajne kubły,
- na pewno w serii zmiażdży seryjengo golfa na torze...
Ford ST
w sumie podobny poziom do powyższych. Problem jest tylko jeden. Znajdź dobry okaz w cenie Megane lub Golfa.
Opel nie bo nie
Alfa- miałeś wolnossaka, jeździłeś, modziłeś - wiesz jak trudno uzyskać dodatkowe km. Ponoć ciężka sprawa w tych autach z trzymaniem seryjnej mocy. Awaryjność i skręcanie tutaj się nie liczy.
Za to miażdży:
- gang silnika,
- sylwetka,
- skórzane kubły,
- zużycie paliwa
aha i jeszcze leon.
W serii nie jedzie. Jak skręca nie wiem. Po programie jest 280 kuca i wtedy to jakoś się odpycha, ale 2 latek kosztuje sporo... wchodząc w sfere używanych lancerów więc...kubas - Sob 17 Sty, 2009 widzisz free nawet golfiarz wzialby megane martin.h - Sob 17 Sty, 2009 Wysłałem głos na Golfa GTI, aczkolwiek wolałbym manuala. FreeMan ile masz zamiar przeznaczyć kasy? A może Impreza GT/WRX?GeKo - Sob 17 Sty, 2009 Jeśli liczyłby się wygląd to Astra OPC, ale spotkałem się z opiniami że to auto aż się prosi o szperę bo są problemy z odjazdami z zakrętów przy tej mocy.
Jeśli komfort - to Golfa z DSG - brak możliwości jazdy z lewą na duży minus. (Choć słyszałem opinie że da się wgrać sterowniki do skrzyni z Leona Supercopa i wtedy auto miażdzy szybkością zmiany biegów i da się jeździć z lewą)
Megane za prowadzenie i seryjną szperę no i masz dostęp do serwisu.FreeMan - Sob 17 Sty, 2009
martin.h napisał/a:
Wysłałem głos na Golfa GTI, aczkolwiek wolałbym manuala. FreeMan ile masz zamiar przeznaczyć kasy? A może Impreza GT/WRX?
okolo 50tys. Ma byc przedni naped a nie 4x4. jeszcze nie teraz...