To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

HH.ORG na Torze - golf vs ctr.... odcinek 1378.

M - Czw 29 Maj, 2008

Nastepny ktory powie na mnie emo dostanie bana! Japier.dole!
BaRtO_206GT - Czw 29 Maj, 2008

eM napisał/a:
Nastepny ktory powie na mnie emo dostanie bana! Japier.dole!


:D :D :D

:*

Anonymous - Czw 29 Maj, 2008

:lol2:
k-mart - Czw 29 Maj, 2008

Stf, Twoj golf musi byc zepsuty, taki wynik jest absurdalny.
:D
Gdzie jest kurwa mabz?

Anonymous - Czw 29 Maj, 2008

eM napisał/a:
Nastepny ktory powie na mnie emo dostanie bana! Japier.dole!


gizmo daj spoko :ble:

k-mart - Czw 29 Maj, 2008

Gdzie jest kurwa kurwa kurwa Mabz???? :coto:
Bo ciekawosc mnie rozpiera co napisze, ide na dwor zniszczyc jakis przystanek... :o

Anonymous - Pią 30 Maj, 2008

k-mart napisał/a:
Gdzie jest motyla noga motyla noga motyla noga Mabz???? :coto:
Bo ciekawosc mnie rozpiera co napisze, ide na dwor zniszczyc jakis przystanek... :o


Spoko, spoko wandalu jeden ;D

Jak ten CTR miał tyle koni to był porządnie dłubnięty: wymienione wałki.
A że Golf Stf też jest porządnie dłubnięty no to w końcu miał godnego przeciwnika :jupi:

Stf - Pią 30 Maj, 2008

1. primo. golf nie jest dłubnięty (jeszcze) - w 1.8T taki przyrost jaki mam jest delikatnie mówiąc śmieszny,

2. primo. nie byłem żadną konkurencją niestety... - start wyglądał prawie jak z foką rasty, prawie, bo foka przy wyższych biegach jest szybsza.

Anonymous - Pią 30 Maj, 2008

Zaczyna się :rotfl:

Jak nie jest dłubnięty, a to co?
Cytat:
MOC SERIA: 150KM/210Nm
AKTUALNIE: 204KM/281Nm


Wniosek: ta Honda była MNIEJ dłubnięta od Twojego Golfa :ble:

Ale dobra, skoro twierdzisz że nie jest dłubnięty.
W takim razie w końcu trafiłeś na kierowcę który wie co się robi z Hondą :ble:

Stf - Pią 30 Maj, 2008

mówię o tym, ze przyrost w 1.8T rzędu 20-25% jest osiągany nakładem pracy podobnym do założenia dolotu w ctr. w moim przekonaniu słowo "dłubnięty" w tym przypadku jest mało adekwatne do osiągniętych wyników.
Anonymous - Pią 30 Maj, 2008

Bez przesady, zimny dolot w CTR daje średnio jakieś 8 KM.

Każdy przedszkolak wie, że turbo bez porównania łatwiej podkręcić.
Zwiększ ciśnienie i dawaj go ;D

dzik - Pią 30 Maj, 2008

Panowie, jak mocno dlubniety to mozna przeliczyc na $$$
Mysle ze 240KM w ctr'rze to ponad 20kPLN spokojnie kosztuje.

Dla mnie golf ma przewage taka ze mozna nim spokojnie pojechac z dziewczyna na wakacje i nie bedzie awantury o glosny wydech.
Taka wada NA.

k-mart - Pią 30 Maj, 2008

Honda tez mozna.
"Wsiadam do mojej hondy, jade przez cala europe i nic mnie nie obchodzi, samochod poprostu dziala".

M - Pią 30 Maj, 2008

dzik napisał/a:
Dla mnie golf ma przewage taka ze mozna nim spokojnie pojechac z dziewczyna na wakacje i nie bedzie awantury o glosny wydech.
Taka wada NA.

Ale to nie jest Dziku temat o jezdzeniu z dziewczynami na wakacje :)
Choc rzeczywiscie takie turbo z dluga skrzynią jest NICE na szybkie przejazdy - fakt.
Ten temat byl niepelny bez "zadymy" oraz bitwy na kije :)

k-mart - Pią 30 Maj, 2008

Ten Ctr musial miec minimum +260KM. Widzialem jak odpycha sie golf Stf'a, sorry ale 245KM w porownaniu do golfa stoi w miejscu.

A ogolnie jest jak napisal Dzik:
robisz lajtowe mody w golfie, samochod jedzie, skreca i mozna go uzytkowac kazdego dnia w miescie czy tez w dluzszej trasie.
CTR za to staje sie nie uzyteczny: vtec drze sie jakby silnik mial sie zaraz rozleciec, a by wogole jechal trzeba go krecic do min 5000rpm
































:rotfl:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group