Aha i w S3 ESP da sie wylaczyc- trzymajac przycisk przez kilka sekund
Marek - przepraszaj Marek23 - Wto 19 Lut, 2008
Cytat:
Marek - przepraszaj
Ale ja przeczytałem co nasz szwedzki zero-jedynkowy kolega napisał
Z tym, że według info jakie ja mam tak całkowicie do końca system się nie wyłącza. Hamowanie bokiem i esp wtrąca swoe trzy grosze... W zwykłym nowym 911 też tak jest. Lovek-mart - Wto 19 Lut, 2008 S3 niszczy wszystko i wszysktich!
Zamykamy. saxorulez - Wto 19 Lut, 2008
Marek23 napisał/a:
Z tym, że według info jakie ja mam tak całkowicie do końca system się nie wyłącza.
Dopóki system nie przeszkadza nie jest źle.
Ile osób na forum w furach którymi jeżdżą na co dzień - napada wszystkie winkle bokiem i używa lewej nogi...
Marek nie każdy wybebesza auto do cna, i lata w nocy po salmopolu.
Jeśli dla Ciebie wyznacznikiem jest osiąganie wyników to powtórzę:
S3 1.8T (stare fee..)
Silnik 280-300HP
Zawias: KW Clubsport, w pełni regulowane,
- 2,5 negatyw przód , - 2 negatyw tył
Hamulce: 322 mm przód Movit, klocek DS2500
Opona: Kumho Ecsta V70 245/35/18 na OZ Ultraleggera
Wnętrze: dwa kubły i klatka
Czas na Nurburgring: 8min 2X sek
Autko w pełni używalne na co dzień.
Jakie czasy robi seryjne EVO lub STi?r26rulez - Wto 19 Lut, 2008 8:32 Shodan Evo VIII (350KM)
chyba tak ma w opisie Marek23 - Śro 20 Lut, 2008 Dobra ja zwalniam, bo czuję się jakbym bronił czegoś co przestaje istnieć. S3 jest szybsze od Evo i STI... Esp jest nieodłącznym elementem każdego prawdziwego samochodu i nie wyobrażam sobie szybkiej jazdy autem bez tego systemu.
Ale to śmiesznie wyglada
saxorulez napisał/a:
Ile osób na forum w furach którymi jeżdżą na co dzień - napada wszystkie winkle bokiem i używa lewej nogi...
Chrzanek, poll,106,mi, Freeman, Marcel 08, Bad-i, qbus, grzech, Vlodarsky i pewno jeszcze nie wiadomo ilu saxorulez - Śro 20 Lut, 2008
Marek23 napisał/a:
Dobra ja zwalniam, bo czuję się jakbym bronił czegoś co przestaje istnieć. S3 jest szybsze od Evo i STI... Esp jest nieodłącznym elementem każdego prawdziwego samochodu i nie wyobrażam sobie szybkiej jazdy autem bez tego systemu.
Ale to śmiesznie wyglada
saxorulez napisał/a:
Ile osób na forum w furach którymi jeżdżą na co dzień - napada wszystkie winkle bokiem i używa lewej nogi...
Chrzanek, poll,106,mi, Freeman, Marcel 08, Bad-i, qbus, grzech, Vlodarsky i pewno jeszcze nie wiadomo ilu
Marek - dawaj argumenty a nie jakeiś bzdury piszesz.
Ja nei napisałem że EVO jest wolniejsze od S3 - bo obaj wiemy że tak nie jest.
Ja Ci udowodniłem ze NIE MASZ racji mówiac ze S3 jest słabe.. bo ten czas na N-ringu właśnei to udowodnił i to jeszcze w starej wersji.
Wypisałeś parę ników chłopaków - a ja mogę zakłądać się o koszulkę HH Limited Edition że ponad 50% z nich nie uzywa lewej nogi w samochodach którymi jeżdza na codzień. Bo o tym pisałem w moim poście
Wanna fight Anonymous - Śro 20 Lut, 2008
Marek23 napisał/a:
Cytat:
Marek - przepraszaj
Ale ja przeczytałem co nasz szwedzki zero-jedynkowy kolega napisał
Z tym, że według info jakie ja mam tak całkowicie do końca system się nie wyłącza. Hamowanie bokiem i esp wtrąca swoe trzy grosze... W zwykłym nowym 911 też tak jest. Love
Nie wiem jak jest na pewno.
Możliwe, że przyzwyczajonym do elektroniki właścicielom Audi tylko się zdaje, że jeżdżą zupełnie bez ESP
Właściciele Volvo na pewno tak mają GOKART - Śro 20 Lut, 2008 Ja wlasnie czytałem że w tym modelu ESP nigdy nie odpuszcza a można je jedynie znieczulić. Tak czy inaczej nowa S3 bardzo mi się podoba ale moje wąty dotyczyły tylko czy zasługuje na miano króla hothaczy. To że jest szybkie i skuteczne to już wiemy ale czy jest najbardziej HOT ? Nikt z nas nim nie jeździł wiec to takie pier...lenie o szopenie. Peace Anonymous - Śro 20 Lut, 2008 Nie no audi i Hot? Nawet RS4 nie jest jakoś specjalnie Hot.
Nowe RS6 - może. Takich hamulów jak w nim nigdzie i nigdy nie widziałem na przykład
Skoro koła mają 20 cali, to tarcze jaką mają średnicę?!?
Widziałem to na żywo i widok po prostu zwala z nóg
No ale to kombi kosztuje prawie tyle co Ferrari
GOKART - Śro 20 Lut, 2008
mAbZ napisał/a:
Nie no audi i Hot? Nawet RS4 nie jest jakoś specjalnie Hot.
Nowe RS6 - może. Takich hamulów jak w nim nigdzie i nigdy nie widziałem na przykład
No własnie o to chodzi, nie tylko liczy się szybkość ale także fun i oba te kryteria powinien spełniać pretendend do miana Best hothatch.
Z tymi hamulcami pojechali grubo Pewnie wzięli sobie do serca uwagi na temat hamulców z poprzedniej generacji RS4 które podobno po 2 - 3 okrazeniach przegrzewały się konkretnie i zwyczajnie przestawały hamować.
No nic, dobrze że się rozwijają i dzięki temu konkurencja bedzie musiała być jeszcze mocniejsza Marek23 - Śro 20 Lut, 2008
saxorulez napisał/a:
Wanna fight
Łii
saxorulez napisał/a:
Ja Ci udowodniłem ze NIE MASZ racji mówiac ze S3 jest słabe.. bo ten czas na N-ringu właśnei to udowodnił i to jeszcze w starej wersji.
MAM rację... S3 stare w serji nie jedzie. Ja seryjnym sportem(nie odchudzonym) naklepałem w Tychach gruubo S3 250 koni(widziałem jak się odpycha). Driver był dobry, teraz ma impreze gt, odchudzoną i robi nim czasy porównywalne z moją wydmuszką... Więc wiem to z życia.
Ty mi wrzucasz S3 nadłubane, odchudzone na maxa z zawiasem ustawionym stricte pod Zielone Piekło. Ząden argument. Zobacz czas seryjnego S3... Jakbyś tak zdłubał evo lub sti to klepiesz prosiaki. Mam w domu gazetkę z czasami z Nurburringu i jestem stałym czytelnikiem SportAuto, chłopaki testują na Nordschleife i Hockenheim. Inne magazyny przy nich to dziecinada.
A na koniec to musze napisać, że Nurburgringu w klasie samochodów hothatch a także fur typu EVO i STI nie jest miarodajny. Zbyt dużo prostych i zakrętów gdzie idzie się tak czy owak MAX, bo fura nie ma aż tyle mocy. Dopiero przy super szybkich furach czasy tam pokazują co skręca, a co nie.
Dowód???
Nowy Focus ST na Nurburgringu robi lepsze czasy niż Focus RS. Dlatego, że ma więcej mocy i naprostych zakrętach typu max przy speedach około 200 jest szybszy.
Każdy fan Forda i hothatchy wie, że RS niszczy nowego ST, wagą,szperą i generalnie na krętym mu odjeżdża.
Więc argument z Nordschleife i tym meeega zdłubanym S3 jest wręcz z kosmosu i nie na miejscu. Jeździłeś wogóle S3? Bo ja tak...i w porównaniu do scooby gt, którym też się bujnąłem to bieda.
Thank You
saxorulez napisał/a:
ponad 50% z nich nie uzywa lewej nogi
A drugie 50% używa... Więc jedni nie wyłączą esp, a drudzy tak i wszyscy pogodzeni. A jak się nie da wyłączyć to 50% niezadowolone i co wtedy?saxorulez - Śro 20 Lut, 2008 Podaj mi czas zdłubanego EVO na N-ringu please
Na maxa to jest zdłubane 700konne EVO jak dla mnie a nie 300 konne S3.
Nie jeżdziłem S3 ale polegam na swoim piśmie, które też czytam regularnie i jeśli mówią ze nowe S3 jest good to jest good
Napisz mi tylko ze 8:2X to słaby czas.Loko - Śro 20 Lut, 2008
saxorulez napisał/a:
Wypisałeś parę ników chłopaków - a ja mogę zakładać się o koszulkę HH Limited Edition że ponad 50% z nich nie używa lewej nogi w samochodach którymi jeżdżą na codzień. Bo o tym pisałem w moim poście
To jest właśnie najlepsze podsumowanie tematu, sam piszesz że s3 wcale nie jest HOT kupujesz s3 jako auto do wożenia dupy na codzień, będzie sobie bezpiecznie ryło przodem, zamiast walki z lewą będzie Cie ratowało esp, będziesz miał wygode na długich trasach, i milej będzie sie pokonywało górki dojeżdzajac na stok dzięki haldexowi.
Ale czy to wszystko powyżej to jest cecha hot hatcha, no raczej nie dlatego do kompletu z s3 trzeba dokupić coś co jest naprawdę hot, ma neutralną bądź niebezpieczną nadsterowną charakterystykę, możesz nim napierać bokami na lewej kiedy zechcesz i jak w nie wsiadasz, to się go boisz, przeraża Cie i czujesz że jedziesz, ze to jest właśnie to.Marek23 - Śro 20 Lut, 2008
saxorulez napisał/a:
Silnik 280-300HP
Zawias: KW Clubsport, w pełni regulowane,
- 2,5 negatyw przód , - 2 negatyw tył
Hamulce: 322 mm przód Movit, klocek DS2500
Opona: Kumho Ecsta V70 245/35/18 na OZ Ultraleggera
Wnętrze: dwa kubły i klatka
Jak możesz tym co powyżej wrzuciłeś nawiązywać w jakikolwiek sposób do seryjnego S3 i osądzać, na podstawie tego czasu, czy seria skręca... Do jest bardzo zdłubane S3, zawias torowy(czyli hardcore), większy hamulec, około 70HP więcej, odchudzony i "spięty" klatką i pewno rozpórkami, szersze opony i większe felgi, oczyiście drogowy slik... To auto wcale nie jest dłunięte. Łukasz, proszę Cię.
A oficjalne czasy AutoSport (za kierą Horst von Saurma) gdzie koleś nie leci wszystkiego na chybił trafił, tylko trzyma pewne tempo by było porównanie do innych testów to 8.24 dla Evo i STI. Z tym, że już japoniec w STI idąc życiówkę zrobił 7.59... Wybebeszasz takie EVO, wsadzasz klatkę, zawias torowy, większy hamulec, większe koła, 70HP + i jest ponad pół minuty przed S3 z takimi samymi modyfikacjami. Dziękuję
Oczywiście mój argument o tym, że w tej klasie samochodów ten tor nie jest miarodajny
przemilczałeś... Polecam pograć pól roku w Gran Turismo 4 na Nordschleife to zrozumiesz