To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

HydePark - CAR SA reveals best cars of 2007

saxorulez - Wto 19 Lut, 2008

Marek23 napisał/a:
I nie można całkowicie wyłączyć ESP


mAbZ napisał/a:
Aha i w S3 ESP da sie wylaczyc- trzymajac przycisk przez kilka sekund


Marek - przepraszaj :)

Marek23 - Wto 19 Lut, 2008

Cytat:
Marek - przepraszaj :)

Ale ja przeczytałem co nasz szwedzki zero-jedynkowy kolega napisał :ble:
Z tym, że według info jakie ja mam tak całkowicie do końca system się nie wyłącza. Hamowanie bokiem i esp wtrąca swoe trzy grosze... W zwykłym nowym 911 też tak jest. Love

k-mart - Wto 19 Lut, 2008

S3 niszczy wszystko i wszysktich!
Zamykamy. :D

saxorulez - Wto 19 Lut, 2008

Marek23 napisał/a:
Z tym, że według info jakie ja mam tak całkowicie do końca system się nie wyłącza.


Dopóki system nie przeszkadza nie jest źle.

Ile osób na forum w furach którymi jeżdżą na co dzień - napada wszystkie winkle bokiem i używa lewej nogi...

Marek nie każdy wybebesza auto do cna, i lata w nocy po salmopolu.

Jeśli dla Ciebie wyznacznikiem jest osiąganie wyników to powtórzę:

S3 1.8T (stare fee..)

Silnik 280-300HP
Zawias: KW Clubsport, w pełni regulowane,
- 2,5 negatyw przód , - 2 negatyw tył
Hamulce: 322 mm przód Movit, klocek DS2500
Opona: Kumho Ecsta V70 245/35/18 na OZ Ultraleggera
Wnętrze: dwa kubły i klatka

Czas na Nurburgring: 8min 2X sek

Autko w pełni używalne na co dzień.


Jakie czasy robi seryjne EVO lub STi?

r26rulez - Wto 19 Lut, 2008

8:32 Shodan Evo VIII (350KM)
:D chyba tak ma w opisie :D

Marek23 - Śro 20 Lut, 2008

Dobra ja zwalniam, bo czuję się jakbym bronił czegoś co przestaje istnieć. S3 jest szybsze od Evo i STI... Esp jest nieodłącznym elementem każdego prawdziwego samochodu i nie wyobrażam sobie szybkiej jazdy autem bez tego systemu.

Ale to śmiesznie wyglada :rotfl:

saxorulez napisał/a:
Ile osób na forum w furach którymi jeżdżą na co dzień - napada wszystkie winkle bokiem i używa lewej nogi...

Chrzanek, poll,106,mi, Freeman, Marcel 08, Bad-i, qbus, grzech, Vlodarsky i pewno jeszcze nie wiadomo ilu :ble:

saxorulez - Śro 20 Lut, 2008

Marek23 napisał/a:
Dobra ja zwalniam, bo czuję się jakbym bronił czegoś co przestaje istnieć. S3 jest szybsze od Evo i STI... Esp jest nieodłącznym elementem każdego prawdziwego samochodu i nie wyobrażam sobie szybkiej jazdy autem bez tego systemu.

Ale to śmiesznie wyglada

saxorulez napisał/a:
Ile osób na forum w furach którymi jeżdżą na co dzień - napada wszystkie winkle bokiem i używa lewej nogi...

Chrzanek, poll,106,mi, Freeman, Marcel 08, Bad-i, qbus, grzech, Vlodarsky i pewno jeszcze nie wiadomo ilu


Marek - dawaj argumenty a nie jakeiś bzdury piszesz.

Ja nei napisałem że EVO jest wolniejsze od S3 - bo obaj wiemy że tak nie jest.

Ja Ci udowodniłem ze NIE MASZ racji mówiac ze S3 jest słabe.. bo ten czas na N-ringu właśnei to udowodnił i to jeszcze w starej wersji.

Wypisałeś parę ników chłopaków - a ja mogę zakłądać się o koszulkę HH Limited Edition że ponad 50% z nich nie uzywa lewej nogi w samochodach którymi jeżdza na codzień. Bo o tym pisałem w moim poście :)

Wanna fight :D

Anonymous - Śro 20 Lut, 2008

Marek23 napisał/a:
Cytat:
Marek - przepraszaj :)

Ale ja przeczytałem co nasz szwedzki zero-jedynkowy kolega napisał :ble:
Z tym, że według info jakie ja mam tak całkowicie do końca system się nie wyłącza. Hamowanie bokiem i esp wtrąca swoe trzy grosze... W zwykłym nowym 911 też tak jest. Love


Nie wiem jak jest na pewno.
Możliwe, że przyzwyczajonym do elektroniki właścicielom Audi tylko się zdaje, że jeżdżą zupełnie bez ESP :rotfl:
Właściciele Volvo na pewno tak mają ;D

GOKART - Śro 20 Lut, 2008

Ja wlasnie czytałem że w tym modelu ESP nigdy nie odpuszcza a można je jedynie znieczulić. Tak czy inaczej nowa S3 bardzo mi się podoba ale moje wąty dotyczyły tylko czy zasługuje na miano króla hothaczy. To że jest szybkie i skuteczne to już wiemy ale czy jest najbardziej HOT ? Nikt z nas nim nie jeździł wiec to takie pier...lenie o szopenie. Peace :)
Anonymous - Śro 20 Lut, 2008

Nie no audi i Hot? Nawet RS4 nie jest jakoś specjalnie Hot.
Nowe RS6 - może. Takich hamulów jak w nim nigdzie i nigdy nie widziałem na przykład :faja:

Skoro koła mają 20 cali, to tarcze jaką mają średnicę?!?
Widziałem to na żywo i widok po prostu zwala z nóg xD
No ale to kombi kosztuje prawie tyle co Ferrari ;D


GOKART - Śro 20 Lut, 2008

mAbZ napisał/a:
Nie no audi i Hot? Nawet RS4 nie jest jakoś specjalnie Hot.
Nowe RS6 - może. Takich hamulów jak w nim nigdzie i nigdy nie widziałem na przykład :faja:

No własnie o to chodzi, nie tylko liczy się szybkość ale także fun i oba te kryteria powinien spełniać pretendend do miana Best hothatch.

Z tymi hamulcami pojechali grubo xD Pewnie wzięli sobie do serca uwagi na temat hamulców z poprzedniej generacji RS4 które podobno po 2 - 3 okrazeniach przegrzewały się konkretnie i zwyczajnie przestawały hamować.
No nic, dobrze że się rozwijają i dzięki temu konkurencja bedzie musiała być jeszcze mocniejsza :)

Marek23 - Śro 20 Lut, 2008

saxorulez napisał/a:
Wanna fight :D

Łii
saxorulez napisał/a:
Ja Ci udowodniłem ze NIE MASZ racji mówiac ze S3 jest słabe.. bo ten czas na N-ringu właśnei to udowodnił i to jeszcze w starej wersji.


MAM rację... S3 stare w serji nie jedzie. Ja seryjnym sportem(nie odchudzonym) naklepałem w Tychach gruubo S3 250 koni(widziałem jak się odpycha). Driver był dobry, teraz ma impreze gt, odchudzoną i robi nim czasy porównywalne z moją wydmuszką... Więc wiem to z życia.

Ty mi wrzucasz S3 nadłubane, odchudzone na maxa z zawiasem ustawionym stricte pod Zielone Piekło. Ząden argument. Zobacz czas seryjnego S3... Jakbyś tak zdłubał evo lub sti to klepiesz prosiaki. Mam w domu gazetkę z czasami z Nurburringu i jestem stałym czytelnikiem SportAuto, chłopaki testują na Nordschleife i Hockenheim. Inne magazyny przy nich to dziecinada.

A na koniec to musze napisać, że Nurburgringu w klasie samochodów hothatch a także fur typu EVO i STI nie jest miarodajny. Zbyt dużo prostych i zakrętów gdzie idzie się tak czy owak MAX, bo fura nie ma aż tyle mocy. Dopiero przy super szybkich furach czasy tam pokazują co skręca, a co nie.

Dowód???
Nowy Focus ST na Nurburgringu robi lepsze czasy niż Focus RS. Dlatego, że ma więcej mocy i naprostych zakrętach typu max przy speedach około 200 jest szybszy.
Każdy fan Forda i hothatchy wie, że RS niszczy nowego ST, wagą,szperą i generalnie na krętym mu odjeżdża.

Więc argument z Nordschleife i tym meeega zdłubanym S3 jest wręcz z kosmosu i nie na miejscu. Jeździłeś wogóle S3? Bo ja tak...i w porównaniu do scooby gt, którym też się bujnąłem to bieda.

Thank You :jupi:
saxorulez napisał/a:
ponad 50% z nich nie uzywa lewej nogi

A drugie 50% używa... Więc jedni nie wyłączą esp, a drudzy tak i wszyscy pogodzeni. A jak się nie da wyłączyć to 50% niezadowolone i co wtedy?

saxorulez - Śro 20 Lut, 2008

Podaj mi czas zdłubanego EVO na N-ringu please :)

Na maxa to jest zdłubane 700konne EVO jak dla mnie a nie 300 konne S3.

Nie jeżdziłem S3 ale polegam na swoim piśmie, które też czytam regularnie i jeśli mówią ze nowe S3 jest good to jest good :)

Napisz mi tylko ze 8:2X to słaby czas.

Loko - Śro 20 Lut, 2008

saxorulez napisał/a:


Wypisałeś parę ników chłopaków - a ja mogę zakładać się o koszulkę HH Limited Edition że ponad 50% z nich nie używa lewej nogi w samochodach którymi jeżdżą na codzień. Bo o tym pisałem w moim poście :)


To jest właśnie najlepsze podsumowanie tematu, sam piszesz że s3 wcale nie jest HOT kupujesz s3 jako auto do wożenia dupy na codzień, będzie sobie bezpiecznie ryło przodem, zamiast walki z lewą będzie Cie ratowało esp, będziesz miał wygode na długich trasach, i milej będzie sie pokonywało górki dojeżdzajac na stok dzięki haldexowi.

Ale czy to wszystko powyżej to jest cecha hot hatcha, no raczej nie dlatego do kompletu z s3 trzeba dokupić coś co jest naprawdę hot, ma neutralną bądź niebezpieczną nadsterowną charakterystykę, możesz nim napierać bokami na lewej kiedy zechcesz i jak w nie wsiadasz, to się go boisz, przeraża Cie i czujesz że jedziesz, ze to jest właśnie to.

Marek23 - Śro 20 Lut, 2008

saxorulez napisał/a:
Silnik 280-300HP
Zawias: KW Clubsport, w pełni regulowane,
- 2,5 negatyw przód , - 2 negatyw tył
Hamulce: 322 mm przód Movit, klocek DS2500
Opona: Kumho Ecsta V70 245/35/18 na OZ Ultraleggera
Wnętrze: dwa kubły i klatka


Jak możesz tym co powyżej wrzuciłeś nawiązywać w jakikolwiek sposób do seryjnego S3 i osądzać, na podstawie tego czasu, czy seria skręca... Do jest bardzo zdłubane S3, zawias torowy(czyli hardcore), większy hamulec, około 70HP więcej, odchudzony i "spięty" klatką i pewno rozpórkami, szersze opony i większe felgi, oczyiście drogowy slik... To auto wcale nie jest dłunięte. Łukasz, proszę Cię.

saxorulez napisał/a:
Napisz mi tylko ze 8:2X to słaby czas.

Jak na zakres modyfikacji BARDZO SLABY
http://en.wikipedia.org/w...stest_lap_times
STI spec C(straight from Japan) 7.59
Zwykły ważący 1420 kg EVO 9 GSR 8.11

A oficjalne czasy AutoSport (za kierą Horst von Saurma) gdzie koleś nie leci wszystkiego na chybił trafił, tylko trzyma pewne tempo by było porównanie do innych testów to 8.24 dla Evo i STI. Z tym, że już japoniec w STI idąc życiówkę zrobił 7.59... Wybebeszasz takie EVO, wsadzasz klatkę, zawias torowy, większy hamulec, większe koła, 70HP + i jest ponad pół minuty przed S3 z takimi samymi modyfikacjami. Dziękuję


Oczywiście mój argument o tym, że w tej klasie samochodów ten tor nie jest miarodajny
przemilczałeś... Polecam pograć pól roku w Gran Turismo 4 na Nordschleife to zrozumiesz :*



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group