Bad-i - Śro 13 Lut, 2008 Marek23, za nerwowo podchodzisz do sprawy.
Wykres ktory mam jest z przed sezonu (kiedy zlozyl motor). W czasie sezonu silnik mogl dostac po tylku tym bardziej ze Szeja mowil ze walki sa od 206 i nic tam powazniej nie grzebal (to skad mial wziac te 140 KM). NIe moge obwiniac goscia za to ze nie pojechalem na hamownie i nie sprawdzilem tego osobiscie.
Takze Szeja nie ma tutaj nic do sprawy a ty go oczerniasz (bezpodstawnie IMHO)
Poczekajmy do piatku i zobaczymy co zostalo z tych 135 KMVlodarsky - Śro 13 Lut, 2008 Zadzwiwiający wynik... Seria vtr na wyższych biegach jedzie słabiej z tego co ostatnio widziałem. Ale to myślisz, że przez ten kolektor tak wymiata teraz Oskar ?Bad-i - Śro 13 Lut, 2008
Vlodarsky napisał/a:
Ale to myślisz, że przez ten kolektor tak wymiata teraz Oskar ?
nie mam pojecia dlaczego Oskar szybko jedzie, ja raczej staram sie teraz sprawdzic co moze byc przyczyną mojej wolnej jazdy [/center]Marek23 - Śro 13 Lut, 2008
Bad-i napisał/a:
Takze Szeja nie ma tutaj nic do sprawy a ty go oczerniasz (bezpodstawnie IMHO)
Poczekajmy do piatku i zobaczymy co zostalo z tych 135 KM
Jestem bardzo ciekaw... Sorry ziom, ale cudów na tym świecie nie ma. Szeja może i dobrym kierownikiem jest, ale jakby mu fura na prostej nie jechała to by nie miał wyników. Baran jest lepszym kierownikiem ma moje już zmęczone 106, które na prostej idzie równo z serią vts16v. A tam żadnych wałków nie było, tylko wydech za luźny i komp, ale potem coś się zjebało. Dla mnie sprawa jest prosta, A-grupa musi jechać i tyle. Wiadomo jak jest w Polsce, Szeja jest POLOKIEM i dlatego z góry sprawę osądzam.
Czekam na wyniki.Vlodarsky - Śro 13 Lut, 2008 Hamownia prawdę Ci powie... Bad-i - Śro 13 Lut, 2008 ciekawe tylko co powiecie jak wyjdzie te 127-135 KM. Czy wtedy ktos sie bedzie doszukiwal ze Szeja jezdzil skrótami niczym Hołowczyc na Kormoranie??
Jak mi sie uda to jutro pojade do Macka jak nie to piatek - wtedy wszytko bedzie jasne.
p.s. jeszcze raz pisze, Szeja powiedzial ze silnik byl rozlozony i zlozony, wywazony itd..... ale walki sa z 206 a komp seryjny. Takze tam bez wydechu tez nic nie bylo ruszane.
to jest opis zakresu przeróbek z ogłoszenia (mi Szeja powiedzial ze tak silnik zlozyl przed sezonem 2007):
Nowy mocny silnik, wywarzony, odchudzony, sportowa głowica, wszystko na nowych częściach - wydruk z hamowni
Sportowy układ dolotowy
Sportowy układ wydechowy, wykonany z nierdzewki, baran 4-2-1, katalizator na końcu
p.s.2 dodam tylko tak od siebie ze w sumie bardziej bede zadowolony jak sie okaze ze motor ma 115 KM lub 110 niz 130. Bo jak wyjdzie ze ma 130 KM to znaczy ze zabija go waga i tyle.Misiek_lbn - Śro 13 Lut, 2008 widze że ostatnio jakaś moda na klepanie mocniejszych samochodów przez słabsze
ja mam troche więcej koni niż stacho, a dostaje baty, mimo tej samej wagi itp
tyle że ja wiem co u mnie nie halo(mam nadzieje że to to), może u Ciebie bad-i też coś "spowalnia" samochód
w sumie szkoda że się nie sprawdziliśmy nigdzie na prostej jak byłem Marek23 - Śro 13 Lut, 2008
Bad-i napisał/a:
Nowy mocny silnik,
Chyba nie do końca...
Bad-i napisał/a:
znaczy ze zabija go waga
Na wyższych biegach waga już się tak nie liczy. Ile razy to mam pisać.Vlodarsky - Śro 13 Lut, 2008
Marek23 napisał/a:
Na wyższych biegach waga już się tak nie liczy. Ile razy to mam pisać.
Wsadź Oskarowi 100kg cementu na pakę i wszyscy uwierzą
Ale zgadzam się - waga rzeczywiście mniej się liczy na wyższych biegach.Bad-i - Śro 13 Lut, 2008 koorwa Panowie widze ze przezywacie ten fakt bardziej niz ja
nie stresujcie sie tak - ale nie pozwole oczerniac czlowieka od ktorego swiadomie kupilem samochod. Nie znosze jak gdzies na forum kazdy jedzie po innych a gówno wie.
Napisalem przeciez ze pojechalem (a bylo nas 4rech) i swiadomie kupilem auto w takim stanie jakim bylo.
Pojade na hamownie i zobacze co faktycznie wyjdzie na wykresie - takze nie bijcie piany o nic.
dodam tylko ze wczoraj na kołach mialem min. 1.150 kg - a pewnie gdzies 1.200 (nie wiem jak to wplywa na osiagi dlatego o to zapytalem, a czesc doszukuje sie spisku Szeji) saxorulez - Śro 13 Lut, 2008 proszę nie jechać po Szeji.
Jak Bartek zaliczu hamownie bedziecie go mogli albo przepraszać albo po nim jechać..
Aczkolwiek polecam powiedzieć mu to w prost w oczy - bo to chyba lepiej.Marek23 - Śro 13 Lut, 2008 Ja ma dzisiaj zły dzień i sobie pojadę po Szeji... Opis silnika jak ta lala, a auto nie jedzie. Chyba, że 112 koni Oscara trzeba jeszcze pomnożyć. A-grupa, po to się nazywa A-grupą, żeby jechała. A w tym wypadku stoi w miejscu. Moje 3 grosze, nie musicie się ze mną zgadzać i tyle.Bad-i - Śro 13 Lut, 2008
Marek23 napisał/a:
Ja ma dzisiaj zły dzień i sobie pojadę po Szeji... Opis silnika jak ta lala, a auto nie jedzie. Chyba, że 112 koni Oscara trzeba jeszcze pomnożyć. A-grupa, po to się nazywa A-grupą, żeby jechała. A w tym wypadku stoi w miejscu. Moje 3 grosze, nie musicie się ze mną zgadzać i tyle.
to ja sie z Toba nie zgodze, opis jest taki jaki jest i jest do tego wykres. Zrozum ze Szeja nie powiedzial mi sluchaj tu jedziesz autem 135 KM. Te 135 KM bylo przed sezonem a silnik nie ma a grupowych walkow czy tlokow. Dodatkowo nie zgodze sie z tym ze A grupa ma jechac - to kompletna bzdura. Czasami jest taniej zrobic zwykla A grupe niz topowa Nke.106 - Śro 13 Lut, 2008
Bad-i napisał/a:
dodam tylko ze wczoraj na kołach mialem min. 1.150 kg - a pewnie gdzies 1.200
wow
waga to podstawa
jak masz 1200kg onboard to oskar zjadlby cie nawet na trzech swiecach ;)
wyciagnij co sie da i bedzie lux. twoja skrzynia musi robic robote to bez laski.
zwaz auto, jedz na hamownie bedzie wiadomo co jest.
kola masz 15"?Marek23 - Śro 13 Lut, 2008
Bad-i napisał/a:
Dodatkowo nie zgodze sie z tym ze A grupa ma jechac - to kompletna bzdura. Czasami jest taniej zrobic zwykla A grupe niz topowa Nke.
Taaa, na pewno Szeja zrobił A6 które była wolniejsze od N2... Poza tym clio robię na N3 i nawet baranka 4-2-1 z clio 182 nie mogę włożyć, tak samo zero dolotu. Więc nie pisz takich rzeczy.