Janusz - Śro 12 Gru, 2007 http://sklep.istore.pl/sk...pln,6185,0.html Ja dostałem na urodzinki takie tylko czerwone...:) przyczepność na zwykłej kierze jest bardzo podobna do tej jaką mamy trzymjac kier normalnie bez rękawiczek, ale fakt faktem ze np, jeśli chcemy po naciskać guziki na komórce to już sie to niewygodnie robi, nawet mamy kłopoty z wyczuciem pokrętła w radiu...:) w codziennym użytku przydadzą sie głownie kiedy ktoś rano wsiada do zimnego samochodu, no i na kartach..:) a co do jakości, wykonania to wydaje mi sie średnia, ale ine mam porównania z innymi firmami...:)qbus - Śro 12 Gru, 2007 A przeciez to sa rekawiczki dla mechanika... ja zainwestuje na wiosne w jakies sparco albo lico... tutaj juz roznicy w wykonaniu akurat nie widac (np biorac do reki kask sparco i lico ktore toeretycznie sa takie same na ten drugi patrzymy jakby mniej chetnie) a spocona reka nieraz lubi sie na kjsie po kierownicy zeslizgnac. Mysle ze do cywilnej jazdy nie ma sensu... ale do upalania to jak najbardziej.
o np -> https://ssl.allegro.pl/item276869781_rekawiczki_rajdowe_lico_nie_sparco_nie_sabelt.html z homologacja, wystarczajace w zupelnosci i cena niezla.k-mart - Śro 12 Gru, 2007 wlasnie sie natknalem na ta stronke, fajne graty maja:
http://sandtler.de/inhalt_index.htmrasta - Śro 12 Gru, 2007 Kask bym brał otwarty to nie motor
Nakładki na pedały Sparco Reflex polecam tylko przed zakumem lepiej sprawdzić czy nie będzie problemu z przykręceniem ich do pedałów !! Może się okazać, że otwory są w takiem miejscu, że nie idzie dobrze położyć nakładki na pedale. Do nakładek polecam podstopnicę:
grzech - Śro 12 Gru, 2007 o ile sie orientuje to min srednica kiery wedlug homo to 350mm. Oczywiscie zamsze + rekawiczki, efekt jest oszalamiajacy, mozna krecic samym musnieciem wcale nie trzeba chwytac za kiere - kilkakrotnie ocalilo mi to auto. Co do odsadzenia to ja jestem wysoki (196) i mam 95mm i jest to troche za malo, bo przez swoj wzrost mam max cofniety fotel, dlatego kiere tez musze miec troche dalej.
pasy czym szersze tym lepsze - 3'' to standard - ja mam 4 punkty i mi to styka (wlasciwie byly 5punktowe, ale z wiadomych wzgledow zalozylem tylko 4
plyta pod silnik - dlugo szukalem cos i bardzo ciezko cos znalezc gotowego. sa nawet gotowe, fabryczne wynalazki, ale one okazaly sie za krotkie (nie kryly chlodnicy) i za slabe (stalowa cienka blacha). Dorobienie takiej plyty bylo ciezko znalezc kogos kto to chcial zrobic, kwestia tez tego ze np. jak kupujesz duraluminium to mozesz kupic min 2m2 a az tyle nie potrzebujesz, wiec w koncu udalo mi sie kupic juz cos gotowego dorabianego (duraluminium m) i to jest chyba optimum, wychodzi tanio i jest solidnie.Bad-i - Czw 13 Gru, 2007 K-Mart to jest fajne (szkoda ze N grupa)
pytanie czy taki wydech cos daje??
dodatkowo to jest bardzo ciekawe (dla RENAULT CLIO II ' 00 2.0I RS (169 HP) Ř 63,5 - RACING SYSTEM ):
OEM
Actual data:
Horsepower 166 Hp at 6290 rev/min
Torque 200.5 Nm at 4530 rev/min
i po
Supersprint
- Front pipe 872912
- Centre pipe 872913
- Rear exhaust 872904
Actual data
Horsepower 179.5 Hp at 6290 rev/min
Torque 216 Nm at 5330 rev/min
przyrost niczego sobieFreeMan - Czw 13 Gru, 2007 wuglada dokladnie jak moj serio.. nawet puszka jestidentyczna.
N-kowe wydechy maja za zadanie poprawic srodek wykresu i nie max moc. - tak mi powiedzial P. Omlet
ps. ja tylko jeszcze wywale kata Bad-i - Czw 13 Gru, 2007 kurcze ale sam wydech 13 KM i 16 NM - to co by bylo w przypadku A grupowego??
jakos nie wierze w takie przyrosty - to samo jest w clio I a kolega na tym supersprincie nie dostal wiecej niz 6 KMsaxorulez - Czw 13 Gru, 2007 Front pipe 872912
to jest inaczej de-cat pipe.. czyli układ bez katalizatora moim zdaniem
ogólnie przyrosty supersprinta są troche optymistyczne jak dla mnie.Bad-i - Czw 13 Gru, 2007 ty lepiej idz optymistycznym krokiem wykonaj pare zdjec CHRZANEK - Czw 13 Gru, 2007
grzech napisał/a:
o ile sie orientuje to min srednica kiery wedlug homo to 350mm
.
Spokojnie Nie ma tego ani w homologacji ani w zalączniku J.
Kolo kierownicy jest dowolne.
Oczywiście kierownica musi byc dopuszczonaa do ruchu (czyli większość "samodiejek" oferowanych w allegro odpada).
Bad-i napisał/a:
K-Mart to jest fajne (szkoda ze N grupa)
Ładny wydeszek Maciek - Czw 13 Gru, 2007 panowie jak ktoś chce sabelta na gwiazdkę to w hydrotexie mają
www.hydrotex.com.plBaRtO_206GT - Czw 13 Gru, 2007 Bad-i ja bym nie zwracal uwagi na to co pisze Supersprint.. wedlug nich 206 S16 po ich wydechu powinno miec 150 koni.. tylko nie biora pod uwage tego ze te samochody w serii maja na hamownii ok 130.. samym wydechem 20 kucy?? niemozliwe..Loko - Czw 13 Gru, 2007
CHRZANEK napisał/a:
grzech napisał/a:
o ile sie orientuje to min srednica kiery wedlug homo to 350mm
.
Spokojnie Nie ma tego ani w homologacji ani w zalączniku J.
Kolo kierownicy jest dowolne.
Oczywiście kierownica musi byc dopuszczonaa do ruchu (czyli większość "samodiejek" oferowanych w allegro odpada).
A żeby była dopuszczona do ruchu w pl to musi mieć co najmniej 350 mm k-mart - Czw 13 Gru, 2007
Bad-i napisał/a:
K-Mart to jest fajne (szkoda ze N grupa)
No jak tak mam u mnie, tylko ze rura nie jest z nierdzewki a tlumik to zwykle buczydlo remus'a.
Czy cos daje? Ja nie czuje najmniejszej roznicy do serii, ale dzwieki bardzo mily.
P.S. Wydechy w clio I radze robic wlasnego pomyslu (czytaj na zamowienie) ze wzgeldu na beznadziejne laczenia na klamry, ten system jest z dupy.