To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

HydePark - Nowe Clio Sport

Anonymous - Sob 17 Lis, 2007

Fajnie się czytało :564:

Skrzynia pisałeś że krótka, ale czy poprawili jej precyzyjność?
I czy ESP dało się wyłączyć całkowicie, czy wraca? Zachęciłeś mnie tym tekstem do jazdy próbnej :)

saxorulez - Sob 17 Lis, 2007

Marek23 napisał/a:
W Lublinie mam małe doświadczenie,ale stawiam, że tak...


A czy pamiętasz jak Clio III wchodziło i dyskutowaliśmy o tym czy będzie szybsze czy nie ?

Ja stawiałem że na krętym tak będzie , Ty sądziłeś ze nie.. cieszę się że zmieniłeś zdanie :D
Bo to naprawdę porządna fura jest.

106 - Sob 17 Lis, 2007

marek jak to hamuje. w sporcie zowy 280 mm calkiem calkiem hamuje to
co dopiero musi byc przy 315 mm? jest roznica w porownaniu z twoim na
ds3000?

Marek23 - Sob 17 Lis, 2007

mAbZ napisał/a:

Skrzynia pisałeś że krótka, ale czy poprawili jej precyzyjność?

Tak, ale szału nie ma. Mi ogólnie ta wysokość gazu i hamulca w stosunku do siebie nie pasuje. Między gaz trudny...

Cytat:
I czy ESP dało się wyłączyć całkowicie, czy wraca?

Całkowicie i nie wraca na 100 procent :619:

Cytat:
A czy pamiętasz jak Clio III wchodziło i dyskutowaliśmy o tym czy będzie szybsze czy nie ?

Ziom, miałeś rację, po prostu nie doceniłem żabojadów... :564:

106 napisał/a:
co dopiero musi byc przy 315 mm? jest roznica w porownaniu z twoim na
ds3000?


Jest bardzo dobrze, ale porównanie z moim? Ciężko mi stwierdzić,, mój jest odchudzony, jazda była na mokrym, klocki ds 3000 to już gruby sprzęt. Generalnie hamulce jest super, lepszy niż seria w ph2. Takie przynajmniej pierwsze wrażenia...

Spotkałem dziś mojego pasażera z jazdy testowej i przyznał, że parę razy się konkret wystraszył. Serio nie było po nim widać, ogólnie koleś ma mocne nerwy, szacun dla niego.


PS. Anjas, filmik jak dla mnie średni. Koleś trochę dziwnie tymi bokami lata, już po zakręcie na prostej, a on wtedy ma największego boka. I z tymi pasami i skrzynią to przegioł...

Anonymous - Nie 18 Lis, 2007

ale zdaje sie ze mowimy o f1 a nie 'zwyklym' (jesli tak mozna powiedziec) Sporcie?
anjas - Nie 18 Lis, 2007

Marek23 napisał/a:
PS. Anjas, filmik jak dla mnie średni. Koleś trochę dziwnie tymi bokami lata, już po zakręcie na prostej, a on wtedy ma największego boka. I z tymi pasami i skrzynią to przegioł...


jak dla mnie ten test to jakaś porażka... dałem go jako ciekawostkę.

JIMEK napisał/a:
ale zdaje sie ze mowimy o f1 a nie 'zwyklym' (jesli tak mozna powiedziec) Sporcie?


z tego co wiem F1 różni się od zwykłego fotelami Recaro i troche twardszym zawiasem (ale nie wiem czy na pewno...). Reszta bez zmian.

Anonymous - Nie 18 Lis, 2007

chodzilo mi wlasnie o twardosc zawiasu ktora sie w tescie podoba markowi. pomyslalem 'o zgrozo' pewnie masakra jak jemu sie podoba :D
saxorulez - Nie 18 Lis, 2007

No F1 jest sztywniejszy..
zdaje sie o 20% od zwykłego, jest też niższy

anjas - Nie 18 Lis, 2007

jak dla mnie zawieszenie seryjnego sporta jest OK, dość twarde, ale bez przesady. Myślę, że dla mnie w F1 byłoby zbyt hardcore'owe.

Oczywiście co kto lubi i potrzebuje. Dla mnie sporciak ma być zwykłym wozidłem do pracy, na zakupy... Nie wiem czy kiedykolwiek pojadę nim po torze, bo po prostu nie potrafie tak jeździć ;)

Loko - Pon 19 Lis, 2007

Zawias w F1 to amortyzatory sztywniejsze o 10 %, sprężyny twardsze o 27 % na przodzie i 30 % na tyle, i do tego obniżony o 7 mm.
Anonymous - Pon 19 Lis, 2007

Loko napisał/a:
Zawias w F1 to amortyzatory sztywniejsze o 10 %, sprężyny twardsze o 27 % na przodzie i 30 % na tyle, i do tego obniżony o 7 mm.


Ale w stosunku do serii czy do Sport?
Honda też twierdzi, że CTR w wersji Race (dostępnej tylko na zamówienie) zawieszenie
jest "lepiej dopasowane do jazdy torowej". Niestety wszystko wskazuje na to, że zawieszenie
jest niezmienione w stosunku do normalnej wersji, czyli że to tylko chwyt marketingowy
(bo jest zmienione, ale względem zwyczajnego Civica a nie bogatszej wersji Type-R, co sugerują)

Loko - Pon 19 Lis, 2007

W stosunku do Clio Sport, to jest zawieszenie zwane Cup, ktrego w zwykłym sporcie nie ma, jest w wersji f1 i cup.
saxorulez - Pon 19 Lis, 2007

Loko napisał/a:
i cup.


nie ma takiej wersji w nowym Clio puki co.
Taki zawias jest w F1 i można go dokupić do zwykłego sporta i chyba jest nazywany ten zawias właśnie Cup

Loko - Pon 19 Lis, 2007

Ale prosze bardzo :

http://www.renaultsport.co.uk/roadcars/clio197cup/

Zawias nazywa się cup i auto też w takiej wersji jest :)

saxorulez - Pon 19 Lis, 2007

Loko napisał/a:
Zawias nazywa się cup i auto też w takiej wersji jest


Ale to w UK a nie w PL :D

Wprawne oko nie zawiodło.. :)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group