To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

HydePark - rozmowy o technice jazdy po sniegu

Anonymous - Nie 18 Mar, 2007

dzik napisał/a:
W topgear ladnie to opisali, jak zmieniasz bieg to skrzynia sie zastanawia "czy ja jestem, mikrofalowka? nie, tosterem? nie, aaa, skrzynia biegow".


top gear to program rozrywkowy a nie motoryzacyjny, wiec ich opinie warto traktowac z przymrozeniem oka... ;)

sensodrive (ten ktorym mialem watpliwa przyjemnosc jechac) szarpie przy ruszaniu i zachowuje sie histerycznie na "auto". przy recznej zmianie - dziala troche wolno przy niskich obrotach, jak sie kreci pod odciecie zmienia szybciej, niz sie da zmieniac manualna 5-tka w vts . ogolnie wszystkie c2 sa mocno skrzywdzone beznadziejnymi skrzyniami. senso jest wolne. manulna w vts jest jak lyzka w zupie, ma gigantyczny skok, haczy i zgrzyta. vts ciagniety na jedynce pod odciecie - 7200rpm - po zapieciu 2-ki najszybciej jak potrafie ma ciut ponad 4500 rpm :570: w sensodrive na pewno nie jest jakos duzo gorzej... ;)

saxorulez - Nie 18 Mar, 2007

Tak tak tak... !!!
Bilgoraj 1 czerwiec 2007 - ja tam bede z checia zobacze.

Anonymous - Nie 18 Mar, 2007

Tak ,a mam uaktualnione stery do ECU skrzyni i powyzej 4000 rpm zapina jak głupia. Natomiast z 1 na 2 to trzeba do łytytytyt dojść żeby poszło błyskawicznie. Co ciekawe, jak wóz już jedzie to naprawdę daje rade. Sam sie zaskoczyłem, kiedy zaczełem popychać po torze VTRem. Kazda redukcja jest o niebo szybsza od "reki" a do tego z "miedzy gazem" :D
Każdy kto miał 1 kontakt z Sensodrivem narzeka - i ma racje. W ruchu miejski ta skrzynia jest po prostu beznadziejna ( nie bez powodu tego wozu chce sie pozbyć).
Dojezdzasz do skrzyżowania i np, nie zatrzymujesz sie, tylko jedziesz ok 10-15 km/h , wtedy skrzynia nie wie co zrobić bo:
- dla niej jest za wolno na 2jkę
- za szybko na 1dynkę
Wtedy wysprzegla cały układ i albo:
- musisz sie zatrzymać i zrzucic (albo senso samo zrzuci) na 1
- albo musnąć gaz żeby sprzegło sie "załączyło" i odjechać delikatnie dodajać gazu (bo sterownik popuszcza je mega wolno) i bedziesz wygladał jak 70-letni dziadek w seicento :D
Całość działa mega wku...wiająco bo sterownik jest zaprogramowany aby nie zagasić wozu i nie spalić sprzegła.
Ale zaznaczam - jak już wóz jedzie, jest niesamowity i do tego strasznie zapindala na biegach, a to dla tego że ma takie przełozenie jak 206 pucharowe. Przy 3500 rpm na 5 biegu mam 100 km/h i nie pojedzie szybciej jak 200 bo jest "łytytytytyt".
Chetnie dam sie "karnąć" jak ktoś chce spróbowac.

A na Biłgoraj raczej nie wpadnę bo koleżanka ma 31 marca wesele :570:
Ale dzieki za zaproszenie.

P.S. Czy teraz mogę już zostać klubowiczem :D <- żart prawda :570:

dzik - Nie 18 Mar, 2007

Prawda jest taka, c2 vts jest wolny, przekonalismy sie o tym.
Kiedys nasz kolega z forum nie znajac mnie jeszcze chcial sobie humor na jakims clio poprawic, bardzo zle trafil, wydymalem go tak ze strcilem kompletnie szacunek do c2.
Wiec jesli vtr ma mniej koni, gorsza skrzynie i katalog podaje 10.9 to paczki to sam nie wiem co on moze zaoferowac. Przepraszam, ale vtr brzmi tak ze sie boje, a on sie bac powinien pandy 100hp. Przeciez samochody ktorych nikt nie lansuje na szybkie maja lepszy czas do paczki. Np clio 1.4 16v, czy dci.
Wiec jesli wiecej koni w vts nie jedzie to nie wiem jak to vtr moze "zapindalac".
Jak bedzie okazja to chetnie sie nim ponownie przejade, moze zmienie zdanie, ale obecnie mam kompletny brak szacunku do tego smaochodu i potrafie sie z niego tylko smiac.
Na marginesie, jak kumpel testowal tego vtra to jeszcze jedna rzecz mnie odrzucila. Wnetrze wyglada jakby targetem byly kobiety, taki cukierkowaty. Oraz tylnie fotele, bo to nie kanapa. Pasazerowie tylnich foteli widza to co jest w bagazniku, w tej wersji co jechalismy nie bylo polki i byly wielkie dziury pomiedzy fotelami :570:

Anonymous - Nie 18 Mar, 2007

Hie hie .... faktycznie targetem sa/były kobiety, ale wyglada na to ze jechaliscie VTR-em 1.4. Bo ja mam szaro-czarne kubełki (super wygodne i swietnie trzymają) , wypozażenie najbogatsze w Polsce.
A co do 0- 100 to faktycznie porazka ale..... wszystko zabiera ta popierdzielona skrzynia. A te 10.9 to trochę na wyrost :D . Ja nigdy nie zszedłem poniżej 11 :P . Dlatego ze zmiana z 1 na 2 trwa wieki.
Ale uwierzcie mi, mój jest wyjatkowo szybki (może przez wypalony wydech i wkładkę green filters hahaha).
Fotele z tyły fatycznie bez hita, ale ja na nich nie jeżdze (tylko mój) synek. Dziury miedzy nimi są ale ja sie nie ogladam. A pólkę mam :D
Kocham moją C2 wiec zejdzcie z niej :P :P . Bo jeszcze usłyszy i sie obrazi :D .

[ Dodano: Nie 18 Mar, 2007 ]
Porównanie VTR z VTS:

http://www.zeperfs.com/duel1140-1240.htm

Zobaczcie na 4 biegu co sie dzieje ... ciekawe....

Anonymous - Nie 18 Mar, 2007

dzik napisał/a:
Prawda jest taka, c2 vts jest wolny, przekonalismy sie o tym.
Kiedys nasz kolega z forum nie znajac mnie jeszcze chcial sobie humor na jakims clio poprawic, bardzo zle trafil, wydymalem go tak ze strcilem kompletnie szacunek do c2.


znecales sie na aucie o 60 km slabszym przy zblizonej masie, wiec trudno o inny wynik... ;)

poza tym ja podejrzewam, ze z jego autem cos jest nie tak, skoro na kazdym biegu dostaje od yts-a, a moj nie. z c2 vts ogolnie sa problemy techniczne - odpadajace kolektory ssace, padajace co chwile czujniki cisnienia dolotowego. u mnie po 20kkm wtryski sa do wymiany i w ogole nie jedzie (klepie mnie seryjne seicento)... :)

dzik - Nie 18 Mar, 2007

Podkreslasz wypas tego vtr'a, clio ma chyba ciut lepszy tak na marginesie.
Masz skore, xenony, automatyczna klime, esp? :D

Kiepski argument tez IV-ty bieg, wszelkie porownania typu 80-120 na V-tce sa bez sensu.
Zrobmy 80-120 na najlepszym biegu, to mowi wiecej.

Z czasow 0-x wynika ze nawet po 100-tce vtr traci znacznie.

To fajniejsze :D
http://www.zeperfs.com/duel1140-324.htm

Anonymous - Nie 18 Mar, 2007

Dobra mam SZIT :567:

:D :D

Anonymous - Nie 18 Mar, 2007

dzik napisał/a:
Masz skore, xenony, automatyczna klime, esp? :D


moj nie ma skory i ksenonow. automagiczna klime i esp ma. i kosztowal 38k pln mniej niz nowy sport...

dzik, nie ma sie czym podniecac - twoje clio i c2 to dwie rozne ligi. gdybym mial 38k pln wiecej, na pewno kupilbym clio... ;) (tyle, ze przez rok z hakiem zasuwalbym na piechote).

nox - Nie 18 Mar, 2007

qrde czuje się jak bym był w klubie dla jakiś burżuji , snobów ....

ja mam auto za 2500zł bez klimy szyby mam na korbke z jednym lusterkiem po lewej stronie skrzynia manualna 4 biegowa brak jakich kolwiek wspomagaczy/kontroli trakcji hamowania czy h.. wie czego. A tapicerka hmmm z plamami miłości poprzedniego właściciela oraz pare plamek krwi które niechcą zejść wkońcu auto kupowałem na pradze :D

na następnym zlocie kazdy pokazuje węża to będzie bardziej miarodajne....

dzik - Nie 18 Mar, 2007

mkg napisał/a:

dzik, nie ma sie czym podniecac - twoje clio i c2 to dwie rozne ligi.


Hehe, ale marketing w salonach maja zajebisty, o vtr'rze tyle sie nasluchalismy ze do dzisiaj mam respekt.
Zajebiscie jest na swiatlach jak ktos w vts'ie czy vtr'rze napina sia na clio bo ma znaczek "1.2" :D

Anonymous - Nie 18 Mar, 2007

a tu wykresy momentu i mocy w seryjnym c2 vts. na tej podstawie latwo wywnioskowac czemu to nie jezdzi... :)

moment:

moc:


lol :D

M - Nie 18 Mar, 2007

O mamo jaka zapaść!!!
Anonymous - Nie 18 Mar, 2007

eM napisał/a:
O mamo jaka zapaść!!!


jak sie zapina "2" wpada sie w tego dola. i potem dzik sie cieszy, ze c2 sie trzymalo na jedynce, a na dwojce zostalo, jakby kierownik wdusil hamulec zamiast gazu... :D

FreeMan - Nie 18 Mar, 2007

mkg napisał/a:


dzik, nie ma sie czym podniecac - twoje clio i c2 to dwie rozne ligi. gdybym mial 38k pln wiecej, na pewno kupilbym clio... ;)


mogles pogadac ze mna ,zalatwilbym Ci 15% rabatu... i bylbys blizej Sporta.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group