ups pomylilem Tomsona z Loko .. ale wiedzialem ze czerwone saxo
chodziło Ci o mnie ? Qukie - Czw 25 Mar, 2010 ja mam s.drive na co dzień i są przaśne zarówno na suchym jak i mokrym, ale to w słabej Hądzinie GeKo - Czw 25 Mar, 2010 to też do słabego auta, wiec chyba wybór będzie dobry. Warunak mają dobrze hamować na suchym i mokrym. Trzymanie boczne ma mniejsze znaczenie.kubas - Czw 25 Mar, 2010 tomcat a nie były ty potenzy przypadkiem ?Qukie - Pią 26 Mar, 2010 Trzymanie boczne też jest całkiem sympatyczne Tomcat - Pią 26 Mar, 2010
kubas napisał/a:
tomcat a nie były ty potenzy przypadkiem ?
Nie nie, te Potenzy miałem wtedy na tyle i działały bardziej jak troleje do ćwiczenia poślizgów niż opona kamil - Wto 30 Mar, 2010 Martinowe Kumho założone na 106 i wczoraj pierwsze jazdy po mokrym - trzymają się i jestem jak na razie zadowolony. Dzisiaj wracając do domu sprawdzę na suchym jeden zakręt jak przy 100 km/h przytrzymają tzn. że jest dobrze PiTT - Wto 30 Mar, 2010
kamil napisał/a:
Martinowe Kumho założone na 106 i wczoraj pierwsze jazdy po mokrym - trzymają się i jestem jak na razie zadowolony. Dzisiaj wracając do domu sprawdzę na suchym jeden zakręt jak przy 100 km/h przytrzymają tzn. że jest dobrze
aha, Marek szykuj miejsce w warsztacie...
TOXIC - Wto 30 Mar, 2010
Tomcat napisał/a:
kubas napisał/a:
tomcat a nie były ty potenzy przypadkiem ?
Nie nie, te Potenzy miałem wtedy na tyle i działały bardziej jak troleje do ćwiczenia poślizgów niż opona
No to ja mam teraz tak z Barum Bravuris myslalem ze rozmiar 205 zamiast 195 bedzie lepiej kleil przy normalnej jezdzie ale na mokrym aż sie bałem jechac PiTT - Wto 30 Mar, 2010
TOXIC napisał/a:
Tomcat napisał/a:
kubas napisał/a:
tomcat a nie były ty potenzy przypadkiem ?
Nie nie, te Potenzy miałem wtedy na tyle i działały bardziej jak troleje do ćwiczenia poślizgów niż opona
No to ja mam teraz tak z Barum Bravuris myslalem ze rozmiar 205 zamiast 195 bedzie lepiej kleil przy normalnej jezdzie ale na mokrym aż sie bałem jechac
o kurde, miałem kiedyś bravurisy, co mogę powiedzieć... wszystko co najgorsze
na mokrym masakra, na rozgrzanym asfalcie... też masakra Walle - Wto 30 Mar, 2010 a jakim cudem na mokrym 205 ma lepiej trzymać niż 195? na suchym rozumiem, ale na mokrym ta zasada się niekoniecznie sprawdza
poza tym barumy to porażka, jeździłem w e30tce i wyrzuciłem szybciutkokamil - Wto 30 Mar, 2010 Napisał, że przy normalnej jeździeWalle - Wto 30 Mar, 2010 bez znaków przestankowych można to rozumieć dwójnasóbAnonymous - Wto 30 Mar, 2010 Panowie czy jeździł ktoś na 195/50/15 w 106? założyłem na próbę 195/45/15 na przód i wygląda jak kupa a międzu koło a nadkole mogę włożyć głowę (a tą mam niemałą...), mimo że jest -30...
Poza tym profil jest tak niski że boje sie o stan felg i zawiasu na obecnych dziurach
195/50 byłaby idealna : pytanie czy nie będzie ocierać przy tylnej belce -1 ząbek
Oczywiście chodzi mi o opony do jazdy na codzień, więc jestem gotów przełknąć że będzie się na 195/50 minimalnie gorzej napędzał PiTT - Wto 30 Mar, 2010 znajoma ma do sprzedania opony w bardzo dobrym stanie, może ktoś akurat coś takiego szuka
Toyo R27 185/55/15 , 38 tydzien 2008r.
cena ok 150zl za szt.
http://www.forum.hothatch...p=321549#321549