To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

HydePark - Szybka ANKIETA dla Wszystkich.

Stf - Pon 19 Sty, 2009

k-mart nie wiem czy wiesz, ale pisząc takie teksty .... :D
Jakarti - Pon 19 Sty, 2009

a ja z natury glosowalem na Alfe..

to piekny samochodzik.. poza tym ma dusze i zajebiscie sie prowadzi ;)

Stf - Pon 19 Sty, 2009

Jakarti napisał/a:
zajebiscie sie prowadzi

rozwiń co rozumiesz, pod pojęciem że zajebiście się prowadzi ?

KonradMK - Pon 19 Sty, 2009

Stf napisał/a:
Jakarti napisał/a:
zajebiscie sie prowadzi

rozwiń co rozumiesz, pod pojęciem że zajebiście się prowadzi ?


nie ćpa, nie pije, mówi zawsze "dzieńdobry"

Kamilbike - Pon 19 Sty, 2009

nie rozmawia z obcymi, czyli jednym slowem pelna kultura :]
Anonymous - Pon 19 Sty, 2009

a gdzie pomogl dla mnie :rotfl:
Marek23 - Wto 20 Sty, 2009

GOKART napisał/a:
Na takich torach, na jakich my się tutaj w PL bujamy, trzeba być mega kozakiem żeby na mokrym w RWD złoić FWD.

To mów mi od dzisiaj kozak i połowie hothatch.org też. Na równym i mokrym torze fwd sie chowa. Podsterowność mój kolego, podsterowność...

Michał - Wto 20 Sty, 2009

gokart - kurcze, chyba coś ci sie pokickało :) FWD szybsze od RWD ?
mi - Wto 20 Sty, 2009

przykra prawda - fwd jest dobre dla frajerów (a stałe awd rządzi)
GOKART - Wto 20 Sty, 2009

Marek23 napisał/a:
GOKART napisał/a:
Na takich torach, na jakich my się tutaj w PL bujamy, trzeba być mega kozakiem żeby na mokrym w RWD złoić FWD.

To mów mi od dzisiaj kozak i połowie hothatch.org też. Na równym i mokrym torze fwd sie chowa. Podsterowność mój kolego, podsterowność...

no to posłuchaj kozaku :devil:
Mówimy oczywiście o mokrym a to że tylnonapędówką pojechałeś kogoś w FWD mnie nie rusza.
Temat jest przetestowany na rodzimym podwórku. Konkretnie chodzi o Koszalin (mapkę znajdziesz jak ten tor wygląda.) Jak na karting jest to bardzo szybki tor z kilkoma dość interesujacymi zakrętami które dokładnie testują wszystkie aspekty prowadzenia.
Jak zazwyczaj na suchym FWD dostaja tam od RWD (M3, zadłubana Honda S2000 itp) tak na mokrym zostali poprostu zniszczeni :) i nie były to różnice rzędu dziesiątych sekund więc nie pitol kolego w tym temacie i daruj sobie wywody na temat umiejętności pod adresem w/w kierowców jak to masz w zwyczaju. Wali mnie to że na nurburgiungu RWD leje FWD. Mam na myśli nasze polskie małe obiekty i specyficzne warunki drogowe (mokre !)
Ta podsterowność na mokrym w tym przypadku pomaga a w RWD musisz bardzo grzecznie obchodzić się z gazem na wyjściu bo natychmiast zaczynasz robić boczura.

Stf - Wto 20 Sty, 2009

moje 3gr.
jeśli bierzemy pod uwagę tylko np. mokry lublin jestem przekonany że m3 w r888 na mokrym dostanie baty od odchudzonego clio williamsa w r888 np. 225. można debatować na ten tamat miesiącami ale na wolnych, krętych, gokartowych torach decydujące znaczenie moim zdaniem ma niska masa i dobra guma. cięższe m3 nie utrzyma takiej prędkości w zakrętach jak willi a za mało jest prostych - śliskich prostych coby mogło nadrobić napędzając się ślizgiem. prostym przykładem jest chociażby nasz wyjazd w kwietniu chyba. o ile na suchym mogłem jakość konkurować z clio o tyle na mokrym traciłem na kółku po 3 sekundy. i o dziwo na mokrym nie miałem problemów na wyjściu tylko właśnie w utrzymaniu prędkości w zakrętach.

GOKART - Wto 20 Sty, 2009

Stf - dokładnie tak jest chociaż w przypadku który opisujesz dla Wiilego przy jego masie wystarczy toyo o szerokości 195. Wiem że jesteś fanatykiem walców ale 225 to będzie na wyrost.
M - Wto 20 Sty, 2009

M3 jest za ciężkie na gokartowy lublin. To nie jest tor dla dużych aut. Praw fizyki Pan nie oszukasz.
mi - Wto 20 Sty, 2009

...ale to nie kwestia przewagi napędu, a masy...
M - Wto 20 Sty, 2009

no to co z tego, mysle ze ae86 by dało radę - waga odpowiednia. M3 nie jest dobrym przykladem.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group