Stf - Pon 19 Sty, 2009 k-mart nie wiem czy wiesz, ale pisząc takie teksty .... Jakarti - Pon 19 Sty, 2009 a ja z natury glosowalem na Alfe..
to piekny samochodzik.. poza tym ma dusze i zajebiscie sie prowadzi Stf - Pon 19 Sty, 2009
Jakarti napisał/a:
zajebiscie sie prowadzi
rozwiń co rozumiesz, pod pojęciem że zajebiście się prowadzi ?KonradMK - Pon 19 Sty, 2009
Stf napisał/a:
Jakarti napisał/a:
zajebiscie sie prowadzi
rozwiń co rozumiesz, pod pojęciem że zajebiście się prowadzi ?
nie ćpa, nie pije, mówi zawsze "dzieńdobry"Kamilbike - Pon 19 Sty, 2009 nie rozmawia z obcymi, czyli jednym slowem pelna kultura Anonymous - Pon 19 Sty, 2009 a gdzie pomogl dla mnie Marek23 - Wto 20 Sty, 2009
GOKART napisał/a:
Na takich torach, na jakich my się tutaj w PL bujamy, trzeba być mega kozakiem żeby na mokrym w RWD złoić FWD.
To mów mi od dzisiaj kozak i połowie hothatch.org też. Na równym i mokrym torze fwd sie chowa. Podsterowność mój kolego, podsterowność...Michał - Wto 20 Sty, 2009 gokart - kurcze, chyba coś ci sie pokickało FWD szybsze od RWD ?mi - Wto 20 Sty, 2009 przykra prawda - fwd jest dobre dla frajerów (a stałe awd rządzi)GOKART - Wto 20 Sty, 2009
Marek23 napisał/a:
GOKART napisał/a:
Na takich torach, na jakich my się tutaj w PL bujamy, trzeba być mega kozakiem żeby na mokrym w RWD złoić FWD.
To mów mi od dzisiaj kozak i połowie hothatch.org też. Na równym i mokrym torze fwd sie chowa. Podsterowność mój kolego, podsterowność...
no to posłuchaj kozaku
Mówimy oczywiście o mokrym a to że tylnonapędówką pojechałeś kogoś w FWD mnie nie rusza.
Temat jest przetestowany na rodzimym podwórku. Konkretnie chodzi o Koszalin (mapkę znajdziesz jak ten tor wygląda.) Jak na karting jest to bardzo szybki tor z kilkoma dość interesujacymi zakrętami które dokładnie testują wszystkie aspekty prowadzenia.
Jak zazwyczaj na suchym FWD dostaja tam od RWD (M3, zadłubana Honda S2000 itp) tak na mokrym zostali poprostu zniszczeni i nie były to różnice rzędu dziesiątych sekund więc nie pitol kolego w tym temacie i daruj sobie wywody na temat umiejętności pod adresem w/w kierowców jak to masz w zwyczaju. Wali mnie to że na nurburgiungu RWD leje FWD. Mam na myśli nasze polskie małe obiekty i specyficzne warunki drogowe (mokre !)
Ta podsterowność na mokrym w tym przypadku pomaga a w RWD musisz bardzo grzecznie obchodzić się z gazem na wyjściu bo natychmiast zaczynasz robić boczura.Stf - Wto 20 Sty, 2009 moje 3gr.
jeśli bierzemy pod uwagę tylko np. mokry lublin jestem przekonany że m3 w r888 na mokrym dostanie baty od odchudzonego clio williamsa w r888 np. 225. można debatować na ten tamat miesiącami ale na wolnych, krętych, gokartowych torach decydujące znaczenie moim zdaniem ma niska masa i dobra guma. cięższe m3 nie utrzyma takiej prędkości w zakrętach jak willi a za mało jest prostych - śliskich prostych coby mogło nadrobić napędzając się ślizgiem. prostym przykładem jest chociażby nasz wyjazd w kwietniu chyba. o ile na suchym mogłem jakość konkurować z clio o tyle na mokrym traciłem na kółku po 3 sekundy. i o dziwo na mokrym nie miałem problemów na wyjściu tylko właśnie w utrzymaniu prędkości w zakrętach.GOKART - Wto 20 Sty, 2009 Stf - dokładnie tak jest chociaż w przypadku który opisujesz dla Wiilego przy jego masie wystarczy toyo o szerokości 195. Wiem że jesteś fanatykiem walców ale 225 to będzie na wyrost.M - Wto 20 Sty, 2009 M3 jest za ciężkie na gokartowy lublin. To nie jest tor dla dużych aut. Praw fizyki Pan nie oszukasz.mi - Wto 20 Sty, 2009 ...ale to nie kwestia przewagi napędu, a masy...M - Wto 20 Sty, 2009 no to co z tego, mysle ze ae86 by dało radę - waga odpowiednia. M3 nie jest dobrym przykladem.