To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

HydePark - GT-R a sprawa Porsche

KonradMK - Czw 27 Lis, 2008

pewien koleś napisał coś takiego:

"GTR to typowy klasowy kujon. ze wszystkich przedmiotów 5, zawsze najlepszy, tylko z wfu noga. no i z dziewczynami tak nieszczególnie mu idzie.

GT2 to klasowy badass. ma wszystko w dupie, bo zgarnia stypendium za osiągnięcia sportowe i co wieczór ląduje w wyrze z inną panienką. generalnie korzysta z życia i bawi się przy tym wyśmienicie.

co z tego, że w klasie ten pierwszy będzie lepszy... skoro po wyjściu ze szkoły ten drugi da mu w mordę i pójdzie z kolegami na browara i panienki podrywać."

M - Czw 27 Lis, 2008

Ale KUPA, mozna by te porownanie zamienic miejscami i nikt by sie nie pokapował.
KonradMK - Czw 27 Lis, 2008

czyli się nie zgadzasz? :D
M - Czw 27 Lis, 2008

Nie wiem z czym mam sie zgadzac, twierdze ze to porownanie to KUPSKO
KonradMK - Czw 27 Lis, 2008

ale wesołe, nieprawdaż?
M - Czw 27 Lis, 2008

Takie wesołe jak wiesz co...
KonradMK - Czw 27 Lis, 2008

:D
lenny - Czw 27 Lis, 2008

Marek23 napisał/a:
bo przy hamowaniu bokiem też się systemik uaktywnia, więc na dzień dobry jest to auto dla dziadków


mareczku, sugerujesz że tylko hamowanie bokiem przynosi najlepsze rezulataty na przyklad na torze? zakladamy oczywiscie, że 911 ani nysa nie mają przeznaczenia rajdowego...

marek, jest jeszcze jednak kwestia - te samochody mają być CYWILNE... zaraz wyciągniesz, że nie ma systemu gaszenia wnętrza i odcięcia elektryki, a to zupełnie nie o to chodzi... chociaż całkowicie zgadzam się z tym, że powinna być opcja 'hardcore' z wyłączonymi wszystkimi systemami...

Bad-i - Czw 27 Lis, 2008

eM napisał/a:
Ale KUPA, mozna by te porownanie zamienic miejscami i nikt by sie nie pokapował.


nie zgodzę się, w przypadku tych dwóch aut nie da sie ich zamienic miejscami - i w tym właśnie cały problem

M - Czw 27 Lis, 2008

Bad-i napisał/a:
eM napisał/a:
Ale KUPA, mozna by te porownanie zamienic miejscami i nikt by sie nie pokapował.


nie zgodzę się, w przypadku tych dwóch aut nie da sie ich zamienic miejscami - i w tym właśnie cały problem

Zapewne Panie filozofie, jakbyś zauważył moja uwaga odnosi sie do trzepakowego porownania ktore wkleił Kondzio a nie od aut.

Bad-i - Czw 27 Lis, 2008

eM napisał/a:
Bad-i napisał/a:
eM napisał/a:
Ale KUPA, mozna by te porownanie zamienic miejscami i nikt by sie nie pokapował.


nie zgodzę się, w przypadku tych dwóch aut nie da sie ich zamienic miejscami - i w tym właśnie cały problem

Zapewne Panie filozofie, jakbyś zauważył moja uwaga odnosi sie do trzepakowego porownania ktore wkleił Kondzio a nie od aut.


hmm akurat Kondzia porownanie moim zdaniem jest trafne

Marek23 - Czw 27 Lis, 2008

lenny napisał/a:
mareczku, sugerujesz że tylko hamowanie bokiem przynosi najlepsze rezulataty na przyklad na torze? zakladamy oczywiscie, że 911 ani nysa nie mają przeznaczenia rajdowego...

W jeździe wyścigowej nie, wtedy się po prostu bawię tym autem. Ty w Lbn latałeś grubymi bokami wiedząc, że stoper tego nie lubi :* To są auta sportowe. A sport polega na tym, że kierowca robi różne ekstremalne rzeczy z samochodem...i elektronika nie jest tu na miejscu. Chodź w dzisiejszym świecie wmawia się ludziom, że bez sportowego esp nie da rady. Przecież zawsze można robić guziczek, który wyłącza całość. I wtedy przynajmniej jest wybór, jeśli ktoś nie czuje się na siłach.

Bad-i - Czw 27 Lis, 2008

Popieram Marka w tryliardzie procentów - narzucanie kierowcy styl jazdy to pomyłka.
M - Czw 27 Lis, 2008

Chlopaki czy moge przymknac temat do nastepnych newsow?
Zrobila sie taka sielanka ze az szkoda to psuc :*

Bad-i - Czw 27 Lis, 2008

dobra to ja zamykam !


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group