KonradMK - Czw 27 Lis, 2008 pewien koleś napisał coś takiego:
"GTR to typowy klasowy kujon. ze wszystkich przedmiotów 5, zawsze najlepszy, tylko z wfu noga. no i z dziewczynami tak nieszczególnie mu idzie.
GT2 to klasowy badass. ma wszystko w dupie, bo zgarnia stypendium za osiągnięcia sportowe i co wieczór ląduje w wyrze z inną panienką. generalnie korzysta z życia i bawi się przy tym wyśmienicie.
co z tego, że w klasie ten pierwszy będzie lepszy... skoro po wyjściu ze szkoły ten drugi da mu w mordę i pójdzie z kolegami na browara i panienki podrywać."M - Czw 27 Lis, 2008 Ale KUPA, mozna by te porownanie zamienic miejscami i nikt by sie nie pokapował.KonradMK - Czw 27 Lis, 2008 czyli się nie zgadzasz? M - Czw 27 Lis, 2008 Nie wiem z czym mam sie zgadzac, twierdze ze to porownanie to KUPSKOKonradMK - Czw 27 Lis, 2008 ale wesołe, nieprawdaż?M - Czw 27 Lis, 2008 Takie wesołe jak wiesz co...KonradMK - Czw 27 Lis, 2008 lenny - Czw 27 Lis, 2008
Marek23 napisał/a:
bo przy hamowaniu bokiem też się systemik uaktywnia, więc na dzień dobry jest to auto dla dziadków
mareczku, sugerujesz że tylko hamowanie bokiem przynosi najlepsze rezulataty na przyklad na torze? zakladamy oczywiscie, że 911 ani nysa nie mają przeznaczenia rajdowego...
marek, jest jeszcze jednak kwestia - te samochody mają być CYWILNE... zaraz wyciągniesz, że nie ma systemu gaszenia wnętrza i odcięcia elektryki, a to zupełnie nie o to chodzi... chociaż całkowicie zgadzam się z tym, że powinna być opcja 'hardcore' z wyłączonymi wszystkimi systemami...Bad-i - Czw 27 Lis, 2008
eM napisał/a:
Ale KUPA, mozna by te porownanie zamienic miejscami i nikt by sie nie pokapował.
nie zgodzę się, w przypadku tych dwóch aut nie da sie ich zamienic miejscami - i w tym właśnie cały problemM - Czw 27 Lis, 2008
Bad-i napisał/a:
eM napisał/a:
Ale KUPA, mozna by te porownanie zamienic miejscami i nikt by sie nie pokapował.
nie zgodzę się, w przypadku tych dwóch aut nie da sie ich zamienic miejscami - i w tym właśnie cały problem
Zapewne Panie filozofie, jakbyś zauważył moja uwaga odnosi sie do trzepakowego porownania ktore wkleił Kondzio a nie od aut.Bad-i - Czw 27 Lis, 2008
eM napisał/a:
Bad-i napisał/a:
eM napisał/a:
Ale KUPA, mozna by te porownanie zamienic miejscami i nikt by sie nie pokapował.
nie zgodzę się, w przypadku tych dwóch aut nie da sie ich zamienic miejscami - i w tym właśnie cały problem
Zapewne Panie filozofie, jakbyś zauważył moja uwaga odnosi sie do trzepakowego porownania ktore wkleił Kondzio a nie od aut.
mareczku, sugerujesz że tylko hamowanie bokiem przynosi najlepsze rezulataty na przyklad na torze? zakladamy oczywiscie, że 911 ani nysa nie mają przeznaczenia rajdowego...
W jeździe wyścigowej nie, wtedy się po prostu bawię tym autem. Ty w Lbn latałeś grubymi bokami wiedząc, że stoper tego nie lubi To są auta sportowe. A sport polega na tym, że kierowca robi różne ekstremalne rzeczy z samochodem...i elektronika nie jest tu na miejscu. Chodź w dzisiejszym świecie wmawia się ludziom, że bez sportowego esp nie da rady. Przecież zawsze można robić guziczek, który wyłącza całość. I wtedy przynajmniej jest wybór, jeśli ktoś nie czuje się na siłach.Bad-i - Czw 27 Lis, 2008 Popieram Marka w tryliardzie procentów - narzucanie kierowcy styl jazdy to pomyłka.M - Czw 27 Lis, 2008 Chlopaki czy moge przymknac temat do nastepnych newsow?
Zrobila sie taka sielanka ze az szkoda to psuc Bad-i - Czw 27 Lis, 2008 dobra to ja zamykam !