Jak hondata nie powstanie do nowego ctr'a to bedzie lekka kicha, napchali tam tyle elektroniki ze ciezko bedzie podjechac z SA ktory to ogarnie.
Spoks.. żeby Cię dobic lekko powiem Ci że w wersji JDM nowy CTR ma 238BHP zamiast 225BHP.. że tak powiem.. dokładasz dolot/wydech i naprawde masz ultra szybkie autko.
Do tego seryjna szpera i jak wiadomo fajny zawiasik bo duzo lepszy od hatchbackowegosaxorulez - Pią 21 Mar, 2008 Czyżby czyżyk..
Honda Civic Type R FN2 - 2007
Autko z Poznania mojego klienta, wykres serii, potwierdza to że nowe CTRy trzymają w końcu moc i to z nadmiarem. Niestety według właściciela nie przekłada się to na lepsze osiągi niż w EP9
dla niedowidzących - 212HP TomsoN - Pią 21 Mar, 2008
saxorulez napisał/a:
EP9
EP3 Anonymous - Pią 21 Mar, 2008 w japan są ponoć tuningowane wersje firmowo na 2.2l i 260KM
Honda Civic Mugen Type-RR Exeperimental Spec is equipped with K20A engine with displacement increased to 2157cm3 (260PS, 235Nm).saxorulez - Pią 21 Mar, 2008 Bardzo udany jest ten nowy silnik K20 naprawdę...
Ciekaw jestem skąd ta poprawa w wynikach.. chyba nowe ECU jest w tej chwiliTomsoN - Pią 21 Mar, 2008 znalazłem coś takiego:
James, do you know the specific differences between the K20A2(ep3) and K20Z4(fn2) that make the Z4 the better engine?
There are to many differences to really give a specific list, but your talking difference compression, different pistons design, difference intake manifold, difference cams, different exhaust manifold, difference exhaust, difference intake, high resolution ECU and the list goes on. In fact all the commonly available bolt on parts you would typically do to a Honda to improve performance Honda have re designed and engineered to perform much better and employed in the FN2 and or FD2.
Regards Jamesk-mart - Pią 21 Mar, 2008 dobra dobra fajnie fajnie, silnik kreci, zaplon dziala,
ale jak to jest ze nowy type'r podobno nie skreca?GOKART - Pią 21 Mar, 2008
saxorulez napisał/a:
Czyżby czyżyk..
Honda Civic Type R FN2 - 2007
Autko z Poznania mojego klienta, wykres serii, potwierdza to że nowe CTRy trzymają w końcu moc i to z nadmiarem. Niestety według właściciela nie przekłada się to na lepsze osiągi niż w EP9
dla niedowidzących - 212HP
Może mieć więcej...
hamowane w Pol-Carze na tej samej hamowni co mój maluch. A teraz mam pytanko - przy jakich obrotach jest odcięcie w nowym CTR ? Ta hamownia ma jeden ból - "punkty" pomiarowe robione są co 500 obrotów a nastepnie łączone ze sobą. Czyli tak, jezeli ma odcinkę przy 8300 obr / min ostatnim pomiarem na wykresie bedzie własnie 8000 obr. i przez co zaniżona moc maxymalna w peak'u. U mnie ostatnim punktem pomiaru jest 6500 obr. a cdcięcie mam przy 6950 obr. i tak naprawdę nie znamy mocy maxymalnej TomsoN - Pią 21 Mar, 2008 masa i belka skrętna - w starym działało, w tym nie... rasta - Pią 21 Mar, 2008 Sorki za OT, ale dziś na Siekierkowskim zmasakrowałem nowego CTR'a
Kierownik CTR'a miał taką minę Ale nie ma co fura jest śliczna!Misiek_lbn - Pią 21 Mar, 2008 nie sprawiała by mi przyjemności jazda samochodem, który od nikogo nie dostaje, albo nawet nie męczy się
zero funu ciągle odjeżdżać rasta - Pią 21 Mar, 2008 Spokojnie są szybsi, chciałbym wreszcie spotkać, CTR'a na kompresorze, wiem, że jeden śmiga po Wrocławiu, wykres jest przeozacki:
We Wrocławiu juz sie rozłożył, i ten kompresor właśnie kupil Jaqb Jest jeden 300koni tez w KoszalinieMoRToN - Pon 24 Mar, 2008 I jeden bedzie na turbo TomsoN - Pon 24 Mar, 2008 Czerwony MadMike'owy