To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

MotorSport - [RPP] RPP 2012

Vlodarsky - Sob 20 Paź, 2012

Można by również kąśliwie skomentować to co piszecie GeKo i Przem, ale to nie będzie dyskusja...
Zamiast zapytać jak wrażenia, co zagrało, co nie i jakie wnioski, co do zmiany/poprawy to tu jakaś dziwna gadka, że trzeba jeździć - z czego wy się urwaliście Panowie ? nawet mój pies wie, że trzeba dużo trenować i ustawiać wszystko pod siebie.
Kwestia ile trzeba pracować, żeby sobie na to pozwolić i ile zostaje na to czasu.
Pozdrawiam Was z internetu chłopaki !


(5 razy edytowałem żeby kogoś nie urazić, a żebyście dobrze zrozumieli co mam na myśli)

GeKo - Sob 20 Paź, 2012

Vlodku, ale to nie była krytyka z mojej strony. Tylko jeden z prostych wniosków skąd taki a nie inny wynik. A ze szczątkowych wieście jakie docierały wiemy że problemy też były. I jeśli ktoś się spodziewał że przy 2-3 pierwszych startach świeżo zbudowanym i mocno zmodyfikowanym autem wszystko zagra na 100% to mało o rajdach wie.
martin.h - Sob 20 Paź, 2012

Marku, każdy z nas ma rację, i Bad-i pewnie o tym wie. Jednak nie każdy z nas jest omnibusem we wszystkim, możemy pewne rzeczy lubieć/uwielbiać/kochać. Na pewno Bad-i nie pójdzie Saxo podobnym tempem jak Marek, ale fajnie że to lubi i ma zajawkę. Potrzeba treningu i przede wszystkim pomocy w ustawieniu zawieszenia. Miałem przez chwilę styczność z topowymi zawieszeniami i tutaj naprawdę trzeba wiedzeć czego się oczekuje, bo mozna więcej spie.dolić, za przeproszeniem, niż naprawdę zyskać. Czasem może się okazać, że na Bilsteinie za 2k zł pojedziemy szybciej niz na topowym Proflexie czy Ohlinsie. Dlatego doświadczony kolega mógłbym tutaj pomóc, przynajmniej w jakiś bazowych nastawach, Ohlinsa czy Proflexa można ustawić w taki sposób, że na dziurach na kilkanaście cm mozna iść bombą i czuć się jak w Citroenie C5 :)

PS: ja też lubię rocka, a na gitarze nie gram jak Hendrix ;)

Vlodarsky - Sob 20 Paź, 2012

GeKo napisał/a:
I jeśli ktoś się spodziewał że przy 2-3 pierwszych startach świeżo zbudowanym i mocno zmodyfikowanym autem wszystko zagra na 100% to mało o rajdach wie.


Mówisz teraz o Przemku. Przed chwilą pisał :
Cytat:
Nie mniej jak dla mnie 3sek/km to roznica klasy sprzętowej, a 10sek/km to przepasc.
Saxo miało byc porownywalne do C2R2 tymczasem cos nie zagrało.


Już więcej tu nie piszę. Nie chcę mieszać bardziej.

GeKo - Sob 20 Paź, 2012

Vlodarsky napisał/a:
Mówisz teraz o Przemku. Przed chwilą pisał : Cytat:
Nie mniej jak dla mnie 3sek/km to roznica klasy sprzętowej, a 10sek/km to przepasc.
Saxo miało byc porownywalne do C2R2 tymczasem cos nie zagrało.


Wszystko zalezy od zawodnika, jeden będzie tracił 1sek inny 3 a inny jeszcze więcej. Baran w pierwszym rajdzie Hondą ledwo 2 miejsce w N2 ogarniał, gdzie auto nie było porównywalne do 106 a miażdzyło je mocą i zawieszeniem.

Nie ma co bić piany serio. Ja tu urażać nikogo nie chciałem. Jak ktoś się poczuł urażony to przepraszam.

No i czekamy na sprawozdanie :)

Vlodarsky - Sob 20 Paź, 2012

GeKo napisał/a:

No i czekamy na sprawozdanie :)


chyba od tego powinno się zaczynać :faja:
Dzięki GeKo.

rasta - Sob 20 Paź, 2012

Ale to było oczywiste, że Badi nie zacznie od razu wygrywać. Dobrze wiemy, że wiele km nie ma za sobą. Auto już jest, teraz pozostaje jak najwięcej upalać.
CHRZANEK - Sob 20 Paź, 2012

No właśnie - łatwo krytykować, trudniej pomóc...

Mało kto pamięta że to pierwszy sezon Bartka w tym samochodzie, a i samochód też jest trapiony chorobami wieku dziecięcego, więc plan był prosty że rok 2012 to czas testów, oswajania się z nowym samochodem i pokonywania kolejnych km oesowych.

Ja gratuluje Bad-iemu mety i licze że zima będzie składać się z wielu treningów - bo kto sie dobrze czuje na śliskim, to po suchym też szybko pojedzie :)

Bartek jestem z Tobą !!!

korek171 - Sob 20 Paź, 2012

martin.h napisał/a:
Czasem może się okazać, że na Bilsteinie za 2k zł pojedziemy szybciej niz na topowym Proflexie czy Ohlinsie. Dlatego doświadczony kolega mógłbym tutaj pomóc, przynajmniej w jakiś bazowych nastawach, Ohlinsa czy Proflexa można ustawić w taki sposób, że na dziurach na kilkanaście cm mozna iść bombą i czuć się jak w Citroenie C5 :)


Święta prawda....

Panowie Badi ma za sobą dopiero pierwszy start - co wy qrwa myśleliście że wskoczy do top 5?? Auto jest mega, a kierownik musi się go nauczyć - nie ma innej opcji

I nie ma co gadać - gratulujemy mety - i ja czekam na start w barbórce cieszyńskiej - może będzie okazja pogadać i pooglądać potworka :)

martin.h - Sob 20 Paź, 2012

korek171 napisał/a:
i ja czekam na start w barbórce cieszyńskiej - może będzie okazja pogadać i pooglądać potworka :)


Bez przesady, Bad-i nie jest aż takim potworkiem ;D

CHRZANEK napisał/a:
Bartek jestem z Tobą !!!


Wszyscy jesteśmy z Bartoszem, wiesz jak dziewczyny reagują na informację, że masz kolegę rajdowca? :faja:

MMaxiA7 - Sob 20 Paź, 2012

GeKo napisał/a:
MMaxiA7, i...? bo nic to nie wnosi do tego co napisałem.

bo to nie było do ciebie tylko do "Przem_106" :rotfl: inaczej się jeździ na otwartym terenie a inaczej na oesie między drzewami,więc porównanie dolnośląskiego do rallylandu trochę nie na miejscu jest:)

rasta - Sob 20 Paź, 2012

No dobra, ale jak ktoś nie potrafi iść szybko na otwartym to w lesie tym bardziej nie będzie szybki.
MMaxiA7 - Sob 20 Paź, 2012

A to racja, jak na "otwartym" nie idzie się szybko,to lepiej posiedzieć w domu,żeby sobie nie zrobić krzywdy w lesie :lol2:
Przem_106 - Nie 21 Paź, 2012

Tak się składa, ze dzisiejsze os-y nie były klasykami Dolnosląskiego tj Spalona, Międzylesie, Domaszkow :)
Wszystkie 3 dzisiejsze idą bardziej po otwartym terenie, a nie po lesie :P I na dodatek większosc km os-owych idzie po asfalcie rownym jak stoł, gdzie zawias jest prawie nie potrzebny :DD

Ale, zeby wyjasnic. Zadałem tylko pytanie dlaczego czasy były takie słabe podając przykłady roznic czasowych.
Daleki jestem od komentowania kto jakim jest kierowcą i ile trenuje. Oraz czy powinien trenowac i gdzie. Czy się boi itp. Nie interesuje mnie to.
Ciekawy jestem poprostu dlaczego topowe auto, ktorego opis zawiera prawie 80 stron jechało tak wolno.

rasta - Nie 21 Paź, 2012

Kierowca dupa?























Sroki Badi, nie mogłem się powstrzymać :rotfl:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group