To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

MotorSport - [DRIVE] Jazda na czas, podstawy...

kubas - Pon 02 Cze, 2008

jest jeden pan ktory pewnie napisze pare slow o sejcento sporting :D
mi - Pon 02 Cze, 2008

Drone napisał/a:
Dam przyklad: sprobuj seryjnym Seicento Sporting przejechac kilka okrazen dawkujac wrazenia ze slabych na wieksze.

Kilka okrazen i zmieniasz klocki hamulcowe ;)


que? Nawet panda, która - w przeciwieństwie do SC - bardzo szybko przegrzewa hamulce (waży sporo więcej niż sej, jeździ podobnie, a hamulce ma takie same), wymaga kilku okrążeń rozgrzewających przed i kilku chłodzących po.

Anonymous - Pon 02 Cze, 2008

mi napisał/a:

que? Nawet panda, która - w przeciwieństwie do SC - bardzo szybko przegrzewa hamulce (waży sporo więcej niż sej, jeździ podobnie, a hamulce ma takie same), wymaga kilku okrążeń rozgrzewających przed i kilku chłodzących po.


No to ja mam jakies inne Seicento ;)

Trzy-cztery hamowania ze 120km/h do powiedzmy 50km/h...takie opoznione hamowania i przy kolejnym zakrecie slyszysz tylko buczenie a auto ledwo spowalnia.
Jak chcesz pojezdzic wiecej zakretow, trzeba bardziej szanowac hamulce w tym aucie, ale to oczywiscie strata czasu na kazdym okrazeniu.

Tarcze seria, klocki seria. Nie wiem jakiej firmy - to co wkladaja w ASO na przegladach.

Seicento Abarth, z oponami 175 szerokosci. Zapewne bardziej mecza hamulce niz seryjne 145-155

mi - Pon 02 Cze, 2008

Drone napisał/a:
Tarcze seria, klocki seria. Nie wiem jakiej firmy - to co wkladaja w ASO na przegladach.

...i tu chyba koniec dyskusji...

CHRZANEK - Pon 02 Cze, 2008

Ślicznie Was wszystkich proszę odpierwiastkujcie się od Seicento Sporting.

Może i mały, możei wony, może i nieładny, ale da się tym jeżdzić po torze.

W odróżnieniu od zawieszenia, hamulce w fiatach CC/SC nie wymagają jakichś specjalnych zabiegów. WYSTARCZĄ DOBRE KLOCKI HAMULCOWE ORAZ PŁYN DOT5 DOWOLNEGO PRODUCENTA.

Ten samochód jest lekki i nie rozwija takich predkości żeby wyhamowanie tego pojazdu stanowiło problem.

Trzeba pamiętać tylko o tym ze:
1)nadużywanie lewej nogi poza stratami czasowymi to właśnie nie pozwalanie hamulcom na przestygnięcie
2) w jeżdzie sportowej hamujemy zajebiście mocno i krótko.

EOT - bo i tak większość z Was nawet nie siedziała w tak zacnym samochodzie jak SC sporting więc macie pojęcie, gdzie tarchomin gdzie okęcie :D :D :D

polll - Pon 02 Cze, 2008

hehe dokladnie scs jest kozak do nauki :D spedzilem chyba 3 sezony w okregu w scs nawet cos tam troche nim wyjezdzilem i teraz z perspektywy czasu moge powiedziec ze to bylo naprawde fajne auto... w kjsach sc zabijało wszytskich zwrotnoscia :D zreszta mialem dobrych nauczycieli hehe wiesz chrzanek kogo :D demolowali seje jak sie tylko dalo :D

a co do hamulcow w sc to byly fajne szczegolnie na mokrym gdy pierwsze potrafil chwycic tyl :D i bylo zawsze gorąco :D i naprawde sc nie jest prosty w prowadzeniu... mowa o szybkiej jezdzie. pamietam zakladalo sie vivo :D na suchy czysty asfalt :D frigo na szuter :D i dzida :) do tego troche pucharowych gratow dobry hamulec i naprawde duuuuzo frajdy :)

KonradMK - Pon 02 Cze, 2008

=; :bad: ### :no:


xD

CHRZANEK - Pon 02 Cze, 2008

polll napisał/a:
zreszta mialem dobrych nauczycieli hehe wiesz chrzanek kogo


Domel ??
Ciapek ??
Ktoś jeszcze ??

KonradMK - Pon 02 Cze, 2008

CHRZANEK napisał/a:

Domel ??
Ciapek ??
Ktoś jeszcze ??


Tytus, Koralgol i Myszka Miki :D

sejcento rulez!

:rotfl:

polll - Pon 02 Cze, 2008

hehe ryzo :D pilot domela :D ten to mial zawsze takie wizje ze nieraz to sie balem :D


pikaczento rlz :D

CHRZANEK - Pon 02 Cze, 2008

KonradMK napisał/a:
CHRZANEK napisał/a:

Domel ??
Ciapek ??
Ktoś jeszcze ??


Tytus, Koralgol i Myszka Miki :D

sejcento rulez!

:rotfl:


BUehehehehehhehehehehehe
Hahahahahhahahahhahahaha
Hihihihihihihihihihihihihihihihihi

Grubo.

Anonymous - Pon 02 Cze, 2008

CHRZANEK napisał/a:
Ślicznie Was wszystkich proszę odpierwiastkujcie się od Seicento Sporting.

Może i mały, możei wony, może i nieładny, ale da się tym jeżdzić po torze.

W odróżnieniu od zawieszenia, hamulce w fiatach CC/SC nie wymagają jakichś specjalnych zabiegów. WYSTARCZĄ DOBRE KLOCKI HAMULCOWE ORAZ PŁYN DOT5 DOWOLNEGO PRODUCENTA.


Masz racje. Tylko ze ja pisalem o zupelnie seryjnym aucie. Jezdzimy sobie SC Sporting na codzien, a ze akurat ktos zarezerwowal tor, to mozna sobie sprobowac.
No i mozna sie zdziwic ;)

Lepsze klocki i plyn juz zalatwiaja dobrze sprawe i mozna amatorsko "poswirowac"

A co do lekkosci.
Moje Seicento wazy 810kg, to sie troche mija z danymi technicznymi ;)

Anonymous - Pon 02 Cze, 2008

panowie to nie jest hh.pl i seicento nie stalo sie nagle hothaczem wezcie skonczcie gadke bo wstyd
Anonymous - Wto 03 Cze, 2008

JIMEK napisał/a:
panowie to nie jest hh.pl i seicento nie stalo sie nagle hothaczem wezcie skonczcie gadke bo wstyd


To zalezy ktory ;)

Ten ktorego wczoraj chcialem kupic byl bardziej hot niz niejedno auto fabryczne z hh.pl ;D

Tyloko ze jak sobie przejechalem ponad 200km, to sie okazalo ze kolo nie zarejestrowal jeszcze silnika (wieksza pojemnosc), a umowy kupna sprzedazy nie ma :wall:

CHRZANEK - Wto 03 Cze, 2008

JIMEK napisał/a:
i seicento nie stalo sie nagle hothaczem


Proponuję ustawkę z "żetonem" - :D :D :D :D :D



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group