Rasputin - Czw 10 Wrz, 2015 Tylko ja podszedłem z innej strony....kupiłem sobie zwykły tani dupowóz,czyli po liftową C5 w automacie i szczerze jak za te piniądze mistrz auto. A jako drugie weekendowe auto kupiłem klasyka...Stariona W lato i tak bede jeździł Mitsubishi. Co do fotek C5 to nie mam, jest to zwykła C5 kombi w exclusivie...tyle ma z bajerów
Taka C5 ma wszystko co droższa konkurencja, komfortem i wielkościa w środku bije ich na głowę a cześci do niej są naprawdę tanie. I nie bedzie ci jej szkoda jak ja ktoś przerysuje. Tylko szukaj w wersji exclusiv. Na 19' i najniższym położeniu zawieszenia wygląda mistrz Zreszta ty i tak się znudzisz po pół roku to przynajmniej nie bedzie ci szkoda sprzedawać.
Tu masz akurat sedana, w kombi lepiej by to wyglądało Kamill - Czw 10 Wrz, 2015
Ekonomista napisał/a:
Bardzo dobrze prowadzące sie aute podwyższone to:
Właśnie czemu nie Porsche?
Pitt w skórzanej marynarce, podkoszulce w serek, z kajanem, wisiorem i opalenizną na heban Kamill - Czw 10 Wrz, 2015
Rasputin napisał/a:
Tu masz akurat sedana, w kombi lepiej by to wyglądało Obrazek
kamil - Czw 10 Wrz, 2015 Pitt nigdy z tyłu nie siada.
Chce skurczybyka co wjedzie i przejedzie po wszystkim to niech kupi Jeepa, albo OTB po lifcie żeby chociaż miał delikatny zakus do detajlingu Anonymous - Czw 10 Wrz, 2015 Jak do miasta to tylko G 4x4 do kwadratu Nikt nie podskoczy
PiTT - Czw 10 Wrz, 2015 podobno outback lepiej sie prowadzi przed liftem, jest sztywniejszy
dzisiaj sie karnalem h6
z minusow ktore zauwazylem to brak regulacji kierownicy przod/tyl, jedynie gora dol
fotel srednio wyprofilowany i siedziska nieco za krotkie, ale nie wykluczam ze sa wygodne
silnik bardzo fajnie sie kreci, dzwiek bardzo delikatny i niemeczący
zdecydowanie lepsze wrazenia od 80+ niz od 0
skrzynia raczej wolna, ale w zupelnosci wystarczajaca
seryjny hebel raczej srednio daje rade, kwestia przyzwyczajenia albo zamiany na sti
a ogolnie, nic nie stuka, nic nie puka
ruda tez nie bierze
jedynie kolor mi sie nie podoba i wolalbym chyba czarnego
jeszcze pomysle, ale nie jest to zly typ na fure do wozenia dupska bez stresukamil - Pią 11 Wrz, 2015 Nie wiem jak w tym było z hamulcami i czy jest jakaś różnica w hamulcach między 2,5 a H6, ale mi w zupełności stykał ten zestaw. Raczej chyba kwestia przyzwyczajenia. Siedzenia pod japońską dupę i kiera także, ale na dłuzsza trase moja dupa była zdecydowanie mniej zmęczona. Chyba nawet w BMW bardziej meczy.Kamill - Pią 11 Wrz, 2015 Honda ElementEmerytRs2 - Sob 12 Wrz, 2015 Nowe okreslenie hadziarzy?lukp - Sob 12 Wrz, 2015 PiTT podepnę się pod Twój temat