Ogłoszenia komercyjne - [08PSS] 08 Pit Stop Service s.c.
saxorulez - Wto 19 Sty, 2010 no to zło... fajnie. Bardzo ciekawy projektAnonymous - Wto 19 Sty, 2010 dluga droga przed nami ale bedzie oj bedzie piekne dziecko 08PSS (silnik by Miniac)BaRtO_206GT - Pią 22 Sty, 2010 wlasnie wrocil do nas civic z klatka robiona przez Trele, jak narazie zadnych zastrzezen nie mamy, na dniach przyjrzymy sie dokladniej i zrobimy zdjecia Bonczek - Pon 25 Sty, 2010 Co do CRX`a chciałbym zdementować wszelkie plotki - robota Pawła profi
Kolega wcześniej na pewno nie mówił o mnie
Teraz czekamy, aż autko wróci z lakieru i zaczynamy powoli składanie Misiek_lbn - Pon 25 Sty, 2010 czemu b20 a nie k20 Bonczek - Wto 26 Sty, 2010 Bo celuje w 240 hp a do tego w zupelnosci starcza b20 - koszty przy k20 sa kolosalne w porownaniu do b seri - z reszta mialem juz jedna b serie, wiec sam pieniadz zwiazany z obsadzeniem wszystkiego w komorze jest zdecydowanie mniejszy Misiek_lbn - Wto 26 Sty, 2010 a z k20 nie da rady?
czy ocb, wytłumasz jak możesz łopatologicznie co i jak i który silnik jakie ma parametry Bonczek - Wto 26 Sty, 2010 Z k20 da rade lekkim pierdnieciem, jednak koszt łap, do tego dospawanie jednej na prawej podłużnicy (nie jestem zwolennikiem takich rozwiazan), wymiana kolektorów na wejściu (żeby się mieściły), zmiana sterowania skrzynia (b seria "wybieraki", k linki), półosie, piasty + inne pier.doly typu przeniesienie alternatora, sa dla mnie czyms wbrew staremu CRXowi - te auta dostawaly B serie w fabryce i tak też ma pozostać - tylko troszkę większą
Oczywiście przy K przydałoby się dodać przednią łapę do belki, a traction bar`a już mam pod b, więc bez sensu znowu zmieniać.
No i taką kropką nad "i" jest to, że w b seri już wszystko jest wiadomo (w końcu po tylu latach) - a niektóre K, nawet te prawie seryjne długo nie polatały no i niezapominajmy VTEC to nie to samo co ten pieprzony i-VTEC
Wspomniałeś o parametrach - mam nadzieję, że czytając B20 nie pomyślałeś o B20 z CRV
P.S. Fajna cenzurka jest na tym forum zefir - Wto 26 Sty, 2010 k20 to chora kasa, wlasciwie do swapu potrzeba 20k z cena silnika i inne pierdoly i moze w sumie wyjsc wiecej.dodatkowo graty do kserii sa drozsze niz do b serii
b20 to sprawdzony mod z b16 i b20 polaczone w idealna calosc gdzie 220-240KM jest realne by caly sezon przejezdzac bezawaryjnie
tez bylem mega zajarany do czasu k-seria do wkladania wszedzie, ale to nieraz mija sie z cena. zdecydowanie cena jest zaporowa plus jak Bonczek, opisal mody przy wkladaniu do 4/5/6 genow.
pozdroMisiek_lbn - Wto 26 Sty, 2010 b20 to np silnik z crv Cartoon - Wto 26 Sty, 2010 raczej z prelude kubas - Wto 26 Sty, 2010 crvBarejka - Wto 26 Sty, 2010 a jak sie zawsze zastanawialem dlaczego nigdy nie widzialem silnika z s2000 nie da sie wsadzic go do przednionapedowki? Bonczek - Wto 26 Sty, 2010 B20 występowały i w CRV i w Prelude, jednak chodzi o dół z silnika B20B/B20Z z Hondy CRV i Orthia. Seria B20A1-9 pochodzi z Preludy ale ten silnik technologicznie jest niepowiązany z B20B/B20Z.
A tutaj FWD f20c @ EG
Barejka - Wto 26 Sty, 2010 Bonczek, o w koncu jakas meska honda z silnikiem po wlasciwej stronie