To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Ogłoszenia komercyjne - [08PSS] 08 Pit Stop Service s.c.

saxorulez - Wto 19 Sty, 2010

no to zło... :) fajnie. Bardzo ciekawy projekt
Anonymous - Wto 19 Sty, 2010

dluga droga przed nami ale bedzie oj bedzie piekne dziecko 08PSS (silnik by Miniac)
BaRtO_206GT - Pią 22 Sty, 2010

wlasnie wrocil do nas civic z klatka robiona przez Trele, jak narazie zadnych zastrzezen nie mamy, na dniach przyjrzymy sie dokladniej i zrobimy zdjecia ;)
Bonczek - Pon 25 Sty, 2010

Co do CRX`a chciałbym zdementować wszelkie plotki - robota Pawła profi :jupi:
Kolega wcześniej na pewno nie mówił o mnie ;)

Teraz czekamy, aż autko wróci z lakieru i zaczynamy powoli składanie :D

Misiek_lbn - Pon 25 Sty, 2010

czemu b20 a nie k20 :?: :)
Bonczek - Wto 26 Sty, 2010

Bo celuje w 240 hp :) a do tego w zupelnosci starcza b20 - koszty przy k20 sa kolosalne w porownaniu do b seri - z reszta mialem juz jedna b serie, wiec sam pieniadz zwiazany z obsadzeniem wszystkiego w komorze jest zdecydowanie mniejszy :faja:
Misiek_lbn - Wto 26 Sty, 2010

a z k20 nie da rady?
czy ocb, wytłumasz jak możesz łopatologicznie co i jak i który silnik jakie ma parametry ;)

Bonczek - Wto 26 Sty, 2010

Z k20 da rade lekkim pierdnieciem, jednak koszt łap, do tego dospawanie jednej na prawej podłużnicy (nie jestem zwolennikiem takich rozwiazan), wymiana kolektorów na wejściu (żeby się mieściły), zmiana sterowania skrzynia (b seria "wybieraki", k linki), półosie, piasty + inne pier.doly typu przeniesienie alternatora, sa dla mnie czyms wbrew staremu CRXowi - te auta dostawaly B serie w fabryce i tak też ma pozostać - tylko troszkę większą :lol2:
Oczywiście przy K przydałoby się dodać przednią łapę do belki, a traction bar`a już mam pod b, więc bez sensu znowu zmieniać.
No i taką kropką nad "i" jest to, że w b seri już wszystko jest wiadomo (w końcu po tylu latach) - a niektóre K, nawet te prawie seryjne długo nie polatały :) no i niezapominajmy VTEC to nie to samo co ten pieprzony i-VTEC :rotfl:

Wspomniałeś o parametrach - mam nadzieję, że czytając B20 nie pomyślałeś o B20 z CRV ;)

P.S. Fajna cenzurka jest na tym forum :)

zefir - Wto 26 Sty, 2010

k20 to chora kasa, wlasciwie do swapu potrzeba 20k z cena silnika i inne pierdoly i moze w sumie wyjsc wiecej.dodatkowo graty do kserii sa drozsze niz do b serii
b20 to sprawdzony mod z b16 i b20 polaczone w idealna calosc gdzie 220-240KM jest realne by caly sezon przejezdzac bezawaryjnie

tez bylem mega zajarany do czasu k-seria do wkladania wszedzie, ale to nieraz mija sie z cena. zdecydowanie cena jest zaporowa plus jak Bonczek, opisal mody przy wkladaniu do 4/5/6 genow.

pozdro

Misiek_lbn - Wto 26 Sty, 2010

b20 to np silnik z crv :?: :)
Cartoon - Wto 26 Sty, 2010

raczej z prelude :)
kubas - Wto 26 Sty, 2010

crv
Barejka - Wto 26 Sty, 2010

a jak sie zawsze zastanawialem dlaczego nigdy nie widzialem silnika z s2000 nie da sie wsadzic go do przednionapedowki? :)
Bonczek - Wto 26 Sty, 2010

B20 występowały i w CRV i w Prelude, jednak chodzi o dół z silnika B20B/B20Z z Hondy CRV i Orthia. Seria B20A1-9 pochodzi z Preludy ale ten silnik technologicznie jest niepowiązany z B20B/B20Z.

A tutaj FWD f20c @ EG




Barejka - Wto 26 Sty, 2010

Bonczek, o w koncu jakas meska honda z silnikiem po wlasciwej stronie :jupi:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group