To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

HH.ORG na Torze - Abcup

roj - Pon 10 Paź, 2011

Kenet napisał/a:
Jak najbardziej kupie znowu profile. Bieżnik odlazł dopiero jak starły się ograniczniki, także nie ma się co dziwić. Dalej polecam tą oponę, po prostu takie życie. Po to jest opona żeby kleiła, a jak klei to będzie schodzić, szczególnie na Ułęży. Normalną oponę zajechałbym jak zwykle do sznura, a nalewka jaką jest Profil zachowała się jak nalewka.

Siedzę w pracy, wieczorem coś więcej napiszę i wrzucę fotki.

a no to sory za dezinformacje zainteresowanych
mi się wydawało, że Kenet coś tam ze znajomkami jechali po tej oponie to się wyrwałem przed szereg z recenzją :faja:

Kenet - Pon 10 Paź, 2011

Jechaliśmy bo trzeba było zrobić szybki serwis, a zabawa nie należy do przyjemnych gdy wszytko jest tak gorące, że pali łapy i do startu zostało 5 minut.

Tak czy siak opona nie jest zła, to raczej nawierzchnia na Ułęży jest wyjątkowo nieprzyjazna, na Kielcach cały sezon bym na jednych gumach zrobił.

BTW kolega od tej białej Astry z klatko miał rajdowego Michelin'a i też odleciał mu bieżnik, a opony były po poprzedniej rundzie ABCup w NMnP i tam przelatały 150 km. Jak zakładał na Ulęży wyglądały bardzo ok, a wytrzymaly 9 kółek.

pum - Pon 10 Paź, 2011

WYNIKI:

KLASY: http://www.bmw-challenge....jalne-klasy.pdf
GENERALKA: http://www.bmw-challenge....e-generalna.pdf

5 w klasie, 26 w generalce co zważywszy na przygotowanie samochodu jest ok.

Kenet 7 w klasie 30 w generalce.

no name - Pon 10 Paź, 2011

Ładnie pum, ładnie :]
Kenet - Pon 10 Paź, 2011

U mnie byłoby coś lepiej bo jeździłem z pasażerem, a raz jak jechałem sam zrobiłem niskie 2.59 pomimo wyjazdu w zielone. :faja:

Ale ogólnie trzymałem zwyczajowy poziom. Formuła jak na rally służewiec - wszystkie przejazdy się liczą, więc pełna koncentracja i czyste przejazdy w takiej imprezie też procentują.

M - Pon 10 Paź, 2011

Troche mi gul skacze widzac ile wyjezdziliscie w tym sezonie. Ale obiecuje sobie ze nastepny sezon caly moj :)
KrisS - Pon 10 Paź, 2011

Dajcie to fotostory o profilach bo jada do mnie takie i nie wiem czy je mam odbierać ;-)
Janusz - Pon 10 Paź, 2011

KrisS napisał/a:
Dajcie to fotostory o profilach bo jada do mnie takie i nie wiem czy je mam odbierać ;-)

nawet nie zakładaj :rotfl:

rasta - Pon 10 Paź, 2011

No to trzy grosze ode mnie. :D Trasa ogólnie mocno średnia, nie widzę nic fajnego w szykanach ciasnych na żyletki, przed którymi trzeba się właściwie shamowywać do zera. W NnPP trasa była rewelacyjna, tu zmarnowali potencjał miejsca. :/ Pomijając trasę reszta super, organizacja opanowana do perfekcji. stawka gruba, ciężko to nazwać amatorką, połowa fur na lawetach, namioty, serwis. wszystko z klatkom - rajdowce jebane. xD

Standardowo w tym sezonie nie mogło się obyć bez niespodzianek :wall:

Już na drugim przejeździe treningowym (pierwszym na slicku) przy wyjściu z pierwszej szykany zdemolowałem poduszkę od silnika:



Oczywiście tak łatwo się nie poddałem, szybki tel do mojego mechanika i poduszka się znalazła. Przy okazji podziękowania dla roja oraz Grega aka. no name za dostarczenie poduszki na miejsce.

Niestety formuła zawodów wymagająca przejechania wszystkich 6 prób spowodowała, że jechałem już poza klasyfikacją. nie udało mi się na dwie pierwsze załapać. Pozostało mi porównywać swój czas z resztą stawki. I tu jestem zadowolony, pomimo, ze jechałem np. SS3 w ciemno bez żadnego zapoznania.

Próba Czas Miejsce Uwagi
SS1 --- ---- w pit lane montuję nową poduszkę ;D
SS2 3:11:77 48 testowałem czy nic się nie rozleci :crazy:
SS3 2:51:43 12
SS4 2:50:12 10
SS5 2:52:93 18 w tym 5s kary za słupek potracony na wyjściu z ostatniej szykany :wall: gdyby nie to była by 8 pozycja
SS6 2:48:70 7

rasta - Pon 10 Paź, 2011

Cytat:
Dajcie to fotostory o profilach bo jada do mnie takie i nie wiem czy je mam odbierać ;-)


Dla mnie to gówno, nie rozumiem argumentacji Kenta.

rasta - Pon 10 Paź, 2011

Mój on-board z SS5 gdyby nie kara były świetny czas tak mi się przynajmniej wydaje :D


Kenet - Pon 10 Paź, 2011

Tak to wyglądało:



Nie wiem, ja się na oponach nie znam. Ale to nie jest slik wyścigowy tylko bardziej rajdowy. Dodatkowo to jest nalewka i tam gdzie w federalu pokazałby się sznur tak tutaj pokazała się opona na którą była nalana mieszanka. W dodatku w przeciwieństwie do WST tutaj opona bardziej się zużywała od wewnętrznej strony bo nie było takich szybkich łuków i bardzo mieliłem na wyjściach szykan i wogóle częściej używałem 2go biegu. Dlatego szybko zjechałem opony do ogranicznika choć i tak zrobiłem ze 12 kółek zanim oderwało bieżnik. Co ciekawe obok mnie stało parę e30 na profilach i oni mieli podobne problemy. Chociaż wcześniej jeździli na markgumach w ramach tej umowy z bmw challenge i twierdzili, że o ile profil odkleja się po starciu ograniczników o tyle markgum odkleja się prawie nowy oraz, że profile są znacznie lepsze niż markgum.

Co więcej nawet w takim stanie jak u mnie nie było tego czuć za bardzo w jeździe, trochę bardzej koło biło. Ale nadal auto skręcało i koledzy w e30ek zalecali dalszą jazdę na takiej oponie ;D Widziałem, że oni na taki dalej dawali.

Jak już wspomniałem kolega z białej Astry jeździł na Michale w średniej mieszance i z jednej opony odpadł mu bieżnik prawie tak jak u mnie, a na drugiej wyszły w tym samym czasie druty.

Także podsumowując to za 230 zł szt otrzymałem opony które obsłużyły 2 Ułęże, czyli mniej więcej tak jak federal, trzymały nawet lepiej, a kosztowału mniej. 2 szt które przełożyłem z tyłu na przód spokojnie obsłużą jeszcze parę imprez w przyszłym roku na tylnej osi. Biorąc to pod uwagę ja jestem z nich zadowolony bo szału się nie spodziewałem, a było przyzwoicie. O medale też się na tym bił nie będę więc niech tam sobie odpada ten bieżnik, Janusz pewnie by na tym przejeździł jeszcze jeden event. Na koniec ciekawostką jest też trakcyjna przepaść na tylnej osi względem R1R, na których tył żył mi własnym życiem na każdym hamowaniu.

Na wiosnę stestuje połączenie Michelina S9B przód, Profil tył bo czuję, że może być nieźle.

Kupiłem teraz właśnie jakieś rajdowe markgumy 205 / 16 i parę innych opon planuję kupić także będą testy.

Najważniejsze tak czy siak to dobrze się bawić, w sumie to mi opona w jeździe nie przeszkadza, tak jak muzyka w tańcu, więc nie narzekam tylko napier...lam xD

Anonymous - Pon 10 Paź, 2011

Kenet napisał/a:
Najważniejsze tak czy siak to dobrze się bawić, w sumie to mi opona w jeździe nie przeszkadza, tak jak muzyka w tańcu, więc nie narzekam tylko napier...lam


quote of the day :)

rasta - Pon 10 Paź, 2011

Ziom ja już 2 sezon latam na Maxsportach (fakt, ze są z tyłu), które też są nalewkami, a ty nówki profile zejbałeś na 2 imprezie, no sory ale na takie gumy to mnie nie stać.
Anonymous - Pon 10 Paź, 2011

rasta napisał/a:
Maxsportach


mają homologacje na drogi czy tak średnio? :D


na codzień bym sobie TAKIE zamontował :D



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group