Marek23 - Sob 23 Lut, 2008 BARANMC, to już tak luźno Trzeba kiedyś spota zrobić i zrewidować kto ma rację...
Tu się będziemy licytować w nieskończoność. Mam nadzieję, że dasz radę kiedyś wpaść na jakiś track day i zobaczymy kto kogo na kresce jak i na krętym wyrucha. Pozdrawiam i nie mogę się doczekać.Michał - Sob 23 Lut, 2008 padłem
złoić dupe francuzom ... no nie moge
Baran , stary !!
s3 wklepało sportowi 3 SEK !! wiesz ile to jest ?
teraz sobie chłopczyku zobacz jak wygląda hockenheim ...
same proste !! stary ... prosze cie .
100 koni różnicy i 3 jebane sekundy .... u cienko cienko ...
a co do twojego vr6, to sory, ale nie upokarzaj sie.
Rok temu w lublinie DAREK który poprostu zmiadzył nas wszystkich swoim saxo ( dostały w dupe miniaki, typery, 206 bartka i inne wynalazki ) pojechał w tym roku vr6 do lublina ... chyba był ostatni ... daje ci to do myślenia ?
ten sam tor, ten sam kierownik ... dodam ze pierwsze dwa miejsca były dla clio sportów.
sio sio z tym vr6 ....
ok, markowi moze spadają spodnie z dupy non stop, moze jest narcyzem , moze rucha ukraińskie dziwki, ale raczej bym nie pisał ze go zniszczysz ... nie widziałeś jak on jedzi ...fydi - Sob 23 Lut, 2008
Michał napisał/a:
ok, markowi moze spadają spodnie z dupy non stop, moze jest narcyzem , moze rucha ukraińskie dziwki, ale raczej bym nie pisał ze go zniszczysz ... nie widziałeś jak on jedzi ...
GOKART - Sob 23 Lut, 2008
Michał napisał/a:
Rok temu w lublinie DAREK który poprostu zmiadzył nas wszystkich swoim saxo ( dostały w dupe miniaki, typery, 206 bartka i inne wynalazki ) pojechał w tym roku vr6 do lublina ... chyba był ostatni ... daje ci to do myślenia ?
nieźle, nieźle ale to seria była ? Jeżeli tak to
Póki co ścigają się tylko niebiescy a zieolnym zostawiają opony do pastowania Dariano - Sob 23 Lut, 2008 CHwila chwila nie ostatni VR6 mozei i jest mocniejsza ale jest ciezsza a na takim torze jak lublin moca nie porzadzisz musisz miec trakcje i mala mase bo inaczej po tym wolnym technicznym torze czasu nie bedzie ja juz mowilem Golf nie skreca napewno jakis gwint poprawil by tu sytuacje lecz nie na tyle zebym wyja tym autem pudlo.
Kazdy tor jest inny jak dla mnie bezsensem jest porownywanie aut i wydawanie opini na ich temat na podstawie czasow z roznych torow bo na kazdym inne auto bedzie sie inaczej sprawowac w zaleznosci od specyfikacji toru.Dariano - Sob 23 Lut, 2008
BARANMC napisał/a:
Marek23 napisał/a:
Ja mam 173 konie i nawet nie muszę redukować, żeby Twoje vr6 łyknąć. Jesteś tego świadom?
_________________
swiadomy jestem jednego ze mam pare koni wiecej o momencie juz nie wpomne i chetnie bym ci wstydu narobił moim Golfem z 1988r ale jak zredukujesz to nawet EVO dostanie baty, to ja wymiekam ,jesteś debesciak Mysle ze jeszcze cie nikt nie nauczył tolerancji a szkoda !!
Na poprawe twojej Francuskiej godnosci wkleje ci jeszcze to
Hockenheim:
Audi S3 265KM 1;17,5
pare chwil pozniej
Clio F1 1;20,2
Co do Marka Fakt Narcyz jest Na poczatku zanim go nie poznalem tez nie przepadalem za typkiem , lecz powiem tak Marek to ogarniety gość i naprawde musisz byc dobrym kierowca zeby klepnac Marka wie jak prowadzic auto i konsekwentnie idzie do celu .
Przepychanki slowne nie maja sensu wyjasnicie sobie wszystko na osie ,torze , jestem ciekawy wyniku troche masz daleko ale deklaruje publicznie na forum ze do wachy ci dorzuce zebys sie pojawil . pozdroMarek23 - Nie 24 Lut, 2008 A ja Darek chciałem napisać, że w Lbn patrzyłem jak jedziesz i dla mnie prowadziłeś samochód idealnie wyścigowo(czego mi na początku tego dnia bardzo brakowało, dopiero pod koniec skumałem, teraz już jestem mąrdzejszy). Patrząć na czasy jakie robiłeś, muszę powiedzieć, że vr6 nie skręca, bo sorry, ale co do jazdy to naprawdę respekt. Poza tym do końca 3 biegu vr6 jest lekko z tyłu z seryjnym saxo 16 plus dolot, więc nie ma nawet co porównywać z nieseryjnym clio. Co do vr6 w budzie golfa 2, to nie wiem, nie wypowiadam się.
Poza tym olać jakieś fighty, zaczeło się od S3 i przepraszam jeśli czasem zbyt mocno broniłem swych racji. Co do spota, BARANMC, to być może jak się spotkamy to się polubimy i zapomnimy o całej sprawie. Pozdro i bez urazy... W rzeczywistości jestem o wiele milszy k-mart - Nie 24 Lut, 2008
Michał napisał/a:
same proste !! stary ... prosze cie .
100 koni różnicy i 3 jebane sekundy .... u cienko cienko .
Ale to co wkleiles Michal to GP-track, a oni testowali tylko na kawalku toru o dlugosci 2,06km a nie 4,24, a na tym mniejszym sa tylko zakrety i jedna prosta.
Mapki wkeilem strone wczesniej.
Podsumowujac temat do tego miejsca:
Saxorulez, Mabz i ja mamy racje.
A tak na powaznie:
watpie by audi bylo tak glupie i wypuscilo samochod ktory nie przyspiesza i nie skreca.
Jakies tam doswiadczenie maja, przejeli lamborghini wiec moze troche sie znaja na budowie samochodow (no moze nie tak jak niektorzy na hh.org ktorzy wszystko wiedza )
Takie S3 odbieram jako szybkiego compacta o dobrym wyposazeniu, ktorym mozna sobie przy okazji poupalac jadac na weekend w gory czy nad morze.
Ze na torze trzasnie taki czas jak evo i sti, tego sie nie spodziewalem (nie wspominajac o PRAWDZIWYCH hothatch'ach ktore przy nim nie istnieja) .
Dariano - Nie 24 Lut, 2008 Nie nalegam na walke tylko jestem bardzo ciekawy jak skreca IIka z silnikiem VRki bo na wprost to jedzie na bankGOKART - Nie 24 Lut, 2008 Na moim Szczecińskim podworku ziomek założył VR'kę do Golfa II i próbował nim jeździć trochę KJS'ów itp. Nie jechałem ale z tego co widać auto wogóle nie skręca. Ogólnie kupa dymu jest podczas jazdy i to by było na tyle. Od jakiegoś czasu buja się z nim żeby ktoś go od niego uwlonił ale chętnych nie ma...CHRZANEK - Nie 24 Lut, 2008
Dariano napisał/a:
CHwila chwila nie ostatni VR6 mozei i jest mocniejsza ale jest ciezsza a na takim torze jak lublin moca nie porzadzisz musisz miec trakcje i mala mase
To akurat sie przydaje sie na każdym torze wyścigowym a także w rajdach
Darku (nie ma w tym wazeliniarstwa a jedynie moje obserwacje) technicznie dla mnie jesteś I liga. Bez wątpienia w konkurencyjnym samochodzie nawiązujesz walkę do Narcyza i Morgana.
Niestety samochód dość mocno Cię ograniczał.
Obserwując całą dyskusje ubolewam nad jednym - że nikt z nas nie ma S3 (właściwie to kej mart ma )i nie można by było tego zweryfikować.
Jeżeli nie jesteśmy jako grono kumpli w stanie zdefiniować hothatcha to również nie dojdziemy do kwestii który jest najlepszy.
Każdy chwali swoje, i jedyne co tylko nam pozostaje to zweryfikować to na torze, ale i tu pojawia sie "ale":
Żeby to było miarodajne to wszystkimi naszymi samochodami powinien pojechać jeden niezależny kierowca i wtedy może byśmy mieli jakieś spojrzenie na to wszystko...
GOKART napisał/a:
ścigają się tylko niebiescy a zieolnym zostawiają opony do pastowania
Spokojnie - każdy niebieski był kiedyś zielonym...k-mart - Nie 24 Lut, 2008
CHRZANEK napisał/a:
(właściwie to kej mart ma
Ale ja mam stare S3 phI 210KM, a czy ono w ogole kiedys bedzie jezdzic to juz inne pytanie Pare tyg temu sprzedalem gwint KW ktory mialem do niego.
2 czy 3 lata temu za czasow grubego portfela mialem okazje pare razy ciac sie z S3 na kretym, byl to egzemplarz ziomka z Lublina. Jest wolniejszy od S4, ale skreca o wiele lepiej, mimo ze S4 bylo obnizone i na szerokich 18"Dariano - Nie 24 Lut, 2008
CHRZANEK napisał/a:
Dariano napisał/a:
CHwila chwila nie ostatni VR6 mozei i jest mocniejsza ale jest ciezsza a na takim torze jak lublin moca nie porzadzisz musisz miec trakcje i mala mase
To akurat sie przydaje sie na każdym torze wyścigowym a także w rajdach
Darku (nie ma w tym wazeliniarstwa a jedynie moje obserwacje) technicznie dla mnie jesteś I liga. Bez wątpienia w konkurencyjnym samochodzie nawiązujesz walkę do Narcyza i Morgana.
Niestety samochód dość mocno Cię ograniczał.
Obserwując całą dyskusje ubolewam nad jednym - że nikt z nas nie ma S3 (właściwie to kej mart ma )i nie można by było tego zweryfikować.
Jeżeli nie jesteśmy jako grono kumpli w stanie zdefiniować hothatcha to również nie dojdziemy do kwestii który jest najlepszy.
Każdy chwali swoje, i jedyne co tylko nam pozostaje to zweryfikować to na torze, ale i tu pojawia sie "ale":
Żeby to było miarodajne to wszystkimi naszymi samochodami powinien pojechać jeden niezależny kierowca i wtedy może byśmy mieli jakieś spojrzenie na to wszystko...
GOKART napisał/a:
ścigają się tylko niebiescy a zieolnym zostawiają opony do pastowania
Spokojnie - każdy niebieski był kiedyś zielonym...
Uaaaaa CHrzan dziekuje za mile slowa pod mym adresem
chcecie wiedziec co wygra w tym roku na torze ???!!!!
saxo Łukasz pojedzie wszystkich tak czuje Misiek_lbn - Nie 24 Lut, 2008
Dariano napisał/a:
chcecie wiedziec co wygra w tym roku na torze ???!!!!
saxo Łukasz pojedzie wszystkich tak czuje
saxo... ale nie łukasza, tak ja coś czuje CHRZANEK - Nie 24 Lut, 2008
sharxhunter napisał/a:
saxo... ale nie łukasza, tak ja coś czuje
No też myślę że "lokalny matador" może zaszeleścić