To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

HydePark - Nowy Type-R

gaugan - Czw 22 Mar, 2007

http://www.autokrata.pl/o...r_juz_w_polsce/
Marek23 - Czw 22 Mar, 2007

saxorulez napisał/a:
Odgrzewam na prośbe Marka23


W wyściugu typu Endurance 24H w Dubaiu (www.24hdubai.com) w klasie A2 (auta NA od 160 do 2000) klasyfikacja wyglądałą tak po 24h:

1. Honda S2000 "Maeder Motorsport" 517okrążęń
2. Clio Sport III "Ebbing Motorsport" 498 okrażeń
3. Clio Sport II "Equipe Verschuur 1" 490 okrążeń
4. Clio Sport II "Equipe Verschuur 2" 487 okrążeń
5. Clio Sport II "ADS Racing" 484 okrążenia
6. Clio Sport II "Martin Tschorina" 476 okrążeń
7. Clio Sport II "Traxon CLT" 445 okrążenia
8. Clio Sport II "US Car World Racing" nie ukończ.

Fotka Clio Sport od Ebbing motorsport
Obrazek

Czekam na kolejne edycje zobaczymy czy to tylko przypadek...


Ale cywil, a wyscigowka to 2 rozne rzeczy.... Dawaj porownanie cywili. Evo w cywilu jest o niebo lepsze od STI cywila. W N4 auta sa prownywalne. Wiec dla mnie zaden argument.

gaugan - Śro 23 Sty, 2008

moja siostra ma nowego Civica Type S (1.8, 150KM), ogolnie fajna wersja, bo ze szklanym dachem, xenony, sport fotel, wszystko jak nalezy, a mi sie mimo wszystko nie podoba. ciasny i zbyt swiecacy, kolorowe zegary jak w enterprise i jak kazda honda nie ma dolu, niby szybki, ale ponizej 4000 obr nic sie nie dzieje.


za to cos takiego bym przyjal chetnie ;)

http://moto.wp.pl/kat,123...08&ticaid=153a9


pzdr

anjas - Śro 23 Sty, 2008

gaugan napisał/a:
moja siostra ma nowego Civica Type S (1.8, 150KM),


a skąd te 150 koni?
Wydawało mi się, że TypeS ma ten sam silnik co zwykły 1.8, czyli 140 kucyków.

saxorulez - Śro 23 Sty, 2008

gaugan napisał/a:
moja siostra ma nowego Civica Type S (1.8, 150KM),


Gaugan nie ma takiego silnika - jest tylko 140KM

A tak wogóle to mój stary to ma takiego civica jak pokazał gaugan tylko w ersji 1.8, ma elektryczne szyby, wspomaganie, radio z mp3, 8 poduszek, kołpaki na zimę 15", bez ksenonów ale ma zwykłe żarówki.

I przyznam że jest mega fajny i wygodny.. zupełnie inna konstrukcja niż hatchback.

Anonymous - Śro 23 Sty, 2008

ponoc mieli robic nacisk na elastycznosc w r18a :)
http://asia.vtec.net/hardcore/Civic18S/index.html

ps - Śro 23 Sty, 2008

ja kiedys mialem okazje przjechac sie wlasnie takim civiciem type-s i wszystkie wrazenia bardzo pozytywne. Przestronny, dobze wykonany, dobra jakosc wnetrza. Niezle prowadzenie. Tylko ten silnik - ani na dole ani na gorze nie daje rady, ale powiedzialbym, ze na sporto-dupowoz dla siostry idealny. :faja:
M - Śro 23 Sty, 2008

Przeciez to jest dupowoz chlopakiiiiiii
gaugan - Śro 23 Sty, 2008

jakby sie nie dopier.dolil to bylby chory jeden z drugim. moze byc 140KM, nie wiem, w kazdym razie nie idzie. ale skrzynia mistrz. Piotrus, mowisz przestronny... w porownaniu do mojej C4 to ciasnota, masz caly czas kolano na tym wielkim tunelu srodkowym.

pzdr

p.s sedan mi sie znacznie bardziej podoba, ale to dobre dla emeryta jak ja, dla sio lepszy 3d

Anonymous - Śro 23 Sty, 2008

gaugan napisał/a:
jakby sie nie dopier.dolil to bylby chory jeden z drugim. moze byc 140KM, nie wiem, w kazdym razie nie idzie. ale skrzynia mistrz.


No to Sobie wybobraź, że ta "skrzynia mistrz" to przykład nieprecyzyjności
w porównaniu do skrzyni z Type-R. ;D

Tak, tak, panowie francuzoluby. O takiej klasie mechaniki pożecie co najwyżej poczytać :jupi:

Bad-i - Śro 23 Sty, 2008

Gaugan a ja mam takie pytanie. Jak z awaryjnościa tej hondy??

Moj dobry kolega ma taka i jebie sie non stop - troche mu wspolczuje

Moja byla zona tez ma taka - nie wiem czy sie psuje ale wcale bym jej nie zalowal :D

gaugan - Śro 23 Sty, 2008

Bad-i, samochod ma 500km, wiec nic sie jeszcze nie pozajaczkowalo, zobaczymy jak dalej

mAbZ, nie podniecam sie skrzynia, bo mialem CTRa, tego hondzie zarzucic nie mozna, ale sporo innych wad owszem

pozdr

CHRZANEK - Śro 23 Sty, 2008

Obawiam się że przy takim nastawieniu to nikt od nas szybko nie kupi nowego CTR'a
A szkoda, bo nawet jeżeli w każdej kwestii jest gorszy od tego CTR'a co ma Lenny i mAbZ to i tak jest to nadal bardzo szybkie auto...
No dobra z tylnym zawieszeniem to dali ciala, ale co do designu, no cóż jest kontrowersyjny i to bardzo, ale szacun ze honda spróbowala zrobić coś czego nie zrobil jeszcze nikt inny...

Podejrzewam że i tak już sie wszyscy przyzwyczaili do nowego ctr'a :D

saxorulez - Śro 23 Sty, 2008

gaugan napisał/a:
ale skrzynia mistrz


mAbZ napisał/a:
No to Sobie wybobraź, że ta "skrzynia mistrz" to przykład nieprecyzyjności
w porównaniu do skrzyni z Type-R.


Zgadzam się.. próbowałeś wbić szybko 3ci bieg :)
Kiepawa ta skrzynia, do normalnej jazdy ok, natomiast do upalania to jakaś tragedia gorsza niz w Saxo

Bad-i - Śro 23 Sty, 2008

gaugan napisał/a:
Bad-i, samochod ma 500km, wiec nic sie jeszcze nie pozajaczkowalo, zobaczymy jak dalej


ja zycze jak najlepiej moze juz dopracowali to i tamto

ale jak zobaczylem ksiazke serwisowa kolegi to sie zalalamalem. On kupil swojego jakies 18 miesiecy temu i w ciagu roku chyba 3-4 razy zawieszenie mu robili, skrzynie itd..... A gosc jezdzi jak stara Kondzia ;)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group