mi - Śro 02 Sie, 2006 Temat postu: Strojenie puga 205Ja również nie mogę pisać na technicznym, więc piszę tutaj, sorry
Mój pug (205 gti 1.9, 91, bosch motronic, wałek 287stopni, głowica a-grupowa) już od dłuższej chwili stoi niejeżdżony, bo po zrobieniu wałka nie bardzo mogę znaleźć firmę, które podejmie się zrobienia map... Chłopcy z TTC byli chętni, ale do końca sierpnia są na urlopie... W v-techu powiedzieli 2400 :553: , więc im podziękowałem. Ambitnie goście z www.eko-car.com (dzwoniłem już naprawdę w każde miejsce, w które się dało ) stwierdzili, że mogą to zrobić, ale oni najpewniej nigdy czegoś takiego nie robili, więc troszkę strach...
Macie może jakieś propozycje/sugestie?Dariano - Śro 02 Sie, 2006 Poczekaj az TTC wroci z urlopu.Loko - Śro 02 Sie, 2006 Ja bym chyba poczekał na tcc, oni powinni to zrobić dobrze, a w krakowie polecany też jest gt- service, ale nie wiem nic więcej o nich.
A co do vtechu, to cene żucili kosmiczną, tym bardziej że rózne opinie o nich krązą, chociażby ostatnio puchar picanto do którego robili komputer i teraz jest jakieś zamieszanie, że niektóre kijanki mają 67 koni które obiecywał vtech, a niektóre mają znacznie mniej.saxorulez - Śro 02 Sie, 2006 ja też słyszałem że jedne jeżdzą szybciej od innych a miały być takie same...Dariano - Śro 02 Sie, 2006 Wyscigi tu akurat nie sa uzasadnieniem jesli chodzi osiagi. obiektywniej oceny tu nie ma co szukac bo w wyscigach jak to w wyscigach niektorzy "poprawiaja" troche swoje motory i stad moga wynikac te rozniceLoko - Śro 02 Sie, 2006 W pucharze picanto nikt nic nie moze poprawiac, motory są zaplombowane i nikt ich nie ma prawa ruszać.
Pozatym sprawa nie polega na tym ze ktoś ma za mocne auto, tylko niektórzy zawodnicy zalą się że ich auta są za słabe, vtech dawał gwarancje ze każda kijanka ma 67 koni margines błędu dawał bodajrze na 1 koń w tą czy w tamtą, a niektórzy zawodnicy zalą się ze mają 59 a to spora róznica.saxorulez - Śro 02 Sie, 2006 jeden z moich kumpli lata w tym pucharze i mówi że an treningich gnebił wszystkich i było widać że ma lepsze auto chociaż lepiej nie jeżdzi od innych.. śmieszna sprawa.Anonymous - Śro 02 Sie, 2006
saxorulez napisał/a:
jeden z moich kumpli lata w tym pucharze i mówi że an treningich gnebił wszystkich i było widać że ma lepsze auto chociaż lepiej nie jeżdzi od innych.. śmieszna sprawa.
dogadał się z vtg na konia gratis saxorulez - Śro 02 Sie, 2006
Wala napisał/a:
dogadał się z vtg na konia gratis
?? ale o co chodzi bo nie rozumiemdzik - Śro 02 Sie, 2006
Dariano napisał/a:
Wyscigi tu akurat nie sa uzasadnieniem jesli chodzi osiagi. obiektywniej oceny tu nie ma co szukac bo w wyscigach jak to w wyscigach niektorzy "poprawiaja" troche swoje motory i stad moga wynikac te roznice
Kia picanto maja zaplombowane silniki. Silniki czesto padaja i musza kupowac nowe od Kia za ponad 6000.saxorulez - Śro 02 Sie, 2006 dziku silnik padają - może afr?? bo nie sądze że są to takie złe konstrukcje..106 - Śro 02 Sie, 2006 z tym plomowaniem silnikow to teoria. puchar puga tez ma
plombowane, a dobrze wiadomo, ze sa / byly rozne pucharowki.
wsrod krakowskich "tjunerow" to jeszcze projekt stroi....Dariano - Śro 02 Sie, 2006 Ja na temat wyscigów czy rallycrossu mam swoje zdanie i go nie zmienie plomby na silniku to nie wszystko. Nie bede tu podawal jakis skrajnych przypadkow bo zaraz ktos powie ze to kwestia kasy dofinansowania i dostepu do nowinek technicznych i ze dla jednego taki budzet jest nie osiagalny a dla drugiego jest . dlaczego np: Rallycross na danej rundzie 1 byl szybszy od powiedzmy 3 w jakiejs tam klasie powiedzmy ze teoretycznie jada takimi samymi samochodami z ograniczonym rodzajem przerobek klasa1"maluchy" lub 2 CC SC sporting ??
Czy byl od niego lepszy technicznie??
Czy moze lepiej wystartowal??
czy moze mial szczescie ??
czy moze lepiej trzymal cisnienie??
A moze mial lepiej przygotowany samochod i wiedza(mechanika tunera) w budowie silnika zestrojenu poprawieniu przyszlifowaniu i dopieszczeniu poszczegolnych elementow silnika(nie łamiac przy tym regulaminu) czy dobranu odpowiednich cisnienw oponach bedzie mial zawsze o drobinke ciut szybszy samochod od konkurencji!!
Na te pytania trzeba sobie odpowiedziec samemu .Ja osobiscie jestem za punktem ostatnim"diabel tkwi w szczegółach". Nie mowie tu tez ze topowy sprzet jest gwarantem wygranej bo jesli wsiadzie jakas faja do wozu to najlepszy sprzet mu nie pomoze. Ale polaczenie topowego sprzetu z duzym talentem to jest duet nie do przejscia.
Bo przykladow talentu bez odpowiedniego sprzetu to mozna wymienic pare przypadkowmi - Śro 02 Sie, 2006 dzięki chłopaki za trzymanie się tematu :556:
project xs też stroi w kraku, ale 1) słyszałem o nich różne opinie 2) firma się rozpadła na 3 części i nie wiem, czy ktoś godny uwagi został 3) ni cholery nie mogę się do nich dodzwonić
do v-techa dzwoniłem raczej z desperacji, bo dobrych opinii o nich za wielu nie słyszałem :565:
zaraz poszukam czegoś o gt-service, bo czekanie (kolejnego) miesiąca :553:dzik - Śro 02 Sie, 2006
saxorulez napisał/a:
dziku silnik padają - może afr?? bo nie sądze że są to takie złe konstrukcje..
Tego nie wiem, poprostu nabijaja sie z tego ludzie bo miala to byc "tania liga".
Co do dlubania w klasach tego zabraniajacych to zadnych cudow nie ma, N-ki i inne zabawki maja zblizone ilosci konii, oczywiscie kazdy kto sie hamuje zaklina tunera zeby nie zdradzil ze ma cale 68 a nie 66 koni itd.
Gdyby jakis zbyt dobrze sie bujal to inni zrobia sciepe na protest, rozloza na czesci pierwsze i wyjdzie co jest nie tak.