To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Powłoka ceramiczna?

kosmita - Śro 05 Maj, 2010
Temat postu: Powłoka ceramiczna?
Trafiłem ostatnio na coś takiego : http://www.hipeco.com/

Słyszeliście o takich zabiegach? Przynosi to jakieś wymierne efekty ?

Cartoon - Śro 05 Maj, 2010

A nie lepiej zainwestować w http://www.modifikator.pl...ika-modifikator ? ? :rotfl: :rotfl: :rotfl: ;D ;D ;D ;D
kosmita - Śro 05 Maj, 2010

Cartoon, już mam przyrosty zadowalające : + 50KM w pugu :]
martin.h - Śro 05 Maj, 2010
Temat postu: Re: Powłoka ceramiczna?
kosmita napisał/a:
Trafiłem ostatnio na coś takiego : http://www.hipeco.com/

Słyszeliście o takich zabiegach? Przynosi to jakieś wymierne efekty ?


Jak najbardziej, stosuje się to już od wielu lat. Jakie przynosi to efekty? Napewno na plus, ale pytanie czy warte zainwestowanych pieniędzy? Tym bardziej na tym poziomie i tej mocy.

kosmita, poczytaj sobie Kaźmierczaka bo dużo pisze nt. powłok i ogólnie tarcia w skojarzeniu tłok-pierścień-cylinder

http://www.dbc.wroc.pl/Co...kazmierczak.pdf

kosmita - Śro 05 Maj, 2010

martin.h, wygląda ciekawie, może kiedyś zajrzę w wolnej chwili ;)

Zastanawiam się czy w przypadku remontu/większych modyfikacji silnika(głowica,itb) warto dać dodatkowe 1200zł? Czy podniesie to trwałość/niezawodność jednostki? Na przyrost mocy nie liczę, od tego mam modyfikator i magnetyzery.

saxorulez - Czw 06 Maj, 2010

martin.h,

czy to nie jest kopia Twojej pracy dyplomowej??? Kurde podał bym go do sądu :)

martin.h - Czw 06 Maj, 2010

saxorulez napisał/a:
martin.h,

czy to nie jest kopia Twojej pracy dyplomowej??? Kurde podał bym go do sądu :)


Hehe, jest to książka z której trochę zaczerpnąłem do mojej pracy, ale wszystko jest ładnie przytoczone i wymienione w bibliografii :D

kubas - Czw 06 Maj, 2010

:rotfl: PLAGIAT ! :rotfl:
martin.h - Czw 06 Maj, 2010

kubas napisał/a:
:rotfl: PLAGIAT ! :rotfl:


Sam jesteś plagiat.

Anonymous - Czw 06 Maj, 2010

dajcie spokój z tytmi powłokamia w polsce pare osób to robiło i odpadały i tylko same problemy były
martin.h - Czw 06 Maj, 2010

barylax napisał/a:
dajcie spokój z tytmi powłokamia w polsce pare osób to robiło i odpadały i tylko same problemy były

Bo trzeba to umieć robić :] To już wyższa szkoła jazdy niż tylko nacinanie tarcz.

Anonymous - Pią 07 Maj, 2010

martin.h napisał/a:
barylax napisał/a:
dajcie spokój z tytmi powłokamia w polsce pare osób to robiło i odpadały i tylko same problemy były

Bo trzeba to umieć robić :] To już wyższa szkoła jazdy niż tylko nacinanie tarcz.
wszytko było robione właśnie w hipeco, powłoka owszem pomaga w silniku totalnie wyczynowym rozbieranym i remontowaneym powiecmy co tyciąc kilometrów
martin.h - Pią 07 Maj, 2010

Czyli Panowie z hipeco też lecą w kulki. Tłoki, które mają fabrycznie nadaną powłokę nie mają problemów z "łuszczeniem".
Anonymous - Sob 08 Maj, 2010

fabrycznie na tłoki nakładany jest teflon na płaszczu
Bart - Sob 08 Maj, 2010

barylax napisał/a:
teflon na płaszczu


tak to mniej więcej wygląda:




Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group