To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Średnica wydechu ??

Anonymous - Nie 07 Mar, 2010
Temat postu: Średnica wydechu ??
chcialbym zaciagnac rad o ile mozna zwiekszyc srednie przy przelotowym wydechu??

W serii jest tak:
60 mm od kolektora do kata, 50 mm od kata do tlumika srodkowego, 57 mm za tlumikiem srdokowym przechodzace kawalek dalej w 54 mm i tak do koncowego tlumika, wyjscie z tlumika koncowego to 50 mm


Motor w serii ma 163 konie, moje na hamowni wyplulo 160, wiec uwazam ze jest to zdrowy silnik...


I teraz, zrobic 2.25" czy moze 2.5", wiekszych modow w silniku nie planuje, moze po wydechu w lato zagosci jakis lekki program...



Wiem ze Miltek robil do tego auta wydech na srednicy 57mm, domniemywam ze wewnetrznej i dawalo to dosc fajny przyrost....

GeKo - Nie 07 Mar, 2010

w clio jest optimum 2,5" i chyba tyle bym zrobił w Twoim przypadku.
Anonymous - Nie 07 Mar, 2010

wlasnie wszyscy ktorzy jezdzili na millteku i mieli doczynienia z tym silnikiem, mowia ze jesli nie zamierzam dlubac nic wiecej, to powinienem zrobic 2.25" , szukam potwierdzenia w roznych zrodlach, a nic wiecej oprocz programu potem nie zamierzam dlubac...
leon - Nie 07 Mar, 2010

GeKo napisał/a:
w clio jest optimum 2,5" i chyba tyle bym zrobił w Twoim przypadku.

zgadzam sie z powyzszym! (nie tylko na wlasnym przykladzie moge to potwierdzic! )

Anonymous - Nie 07 Mar, 2010

Próbuj z 2,5 najwyżej zrobisz końcowy tłumik 2,25 jak będzie źle :P
GeKo - Nie 07 Mar, 2010

Dłubnij jeszcze dolot, aczkolwiek możliwe ze 2,25 starczy bez problemu bo jednak moc troszkę mniejsza wyjściowo.
Anonymous - Nie 07 Mar, 2010

Dolotu w przypadku tego auta nie dotyka sie, takie dziwne cos ze kazda kombinacja psuje moc i moment..
saxorulez - Nie 07 Mar, 2010

Skoro w UK chłopaki polecają 2,25", jakaś tam firma robiła wydech 2,25" to po co wyważać otwarte drzwi?
Anonymous - Nie 07 Mar, 2010

no tak sie wole dopytac, lubie wiedziec ze to co robie w aucie jest madre i nie ma lepszego pomyslu na wykonanie tego...
saxorulez - Nie 07 Mar, 2010

Spoko tak pytałem z ciekawości. Do 206 GTI 136KM wydech też miał 2,25" i sprawdzał się doskonale wiec wydaje mi sie ze takie 2,25" to minimum do tej pojemności i chyba tego bym się trzymał.

Jak chcesz to robimy zakup grupowy na filtry ITG - jeżeli nie chcesz robić dolotu to może skusisz się na wkładkę.

106 - Nie 07 Mar, 2010

Muzykant napisał/a:
no tak sie wole dopytac, lubie wiedziec ze to co robie w aucie jest madre i nie ma lepszego pomyslu na wykonanie tego...

Muzykant napisał/a:
nieomieszkam latac na gazie... Nie widzialem roznicy przy sekwencji w mocy...

:D

Anonymous - Nie 07 Mar, 2010

Wkladke kupilem z JR'a , lezala taka bezpanska na allegro i w dobrej cenie to sobie kupilem i siedzi w srodku, przed latem trzeba bedzie ja umyc, takze ja nie bede chetny...


Dolotu nie robie bo tak jak napisalem nie jest zalecane jego dotykanie, jest tak optymalnie policzony ze ingerencje w niego nie daja pozytywnych rezultatow...

Anonymous - Nie 07 Mar, 2010

a masz bum-klapki w dolocie? ;)
Anonymous - Nie 07 Mar, 2010

106 napisał/a:
Muzykant napisał/a:
no tak sie wole dopytac, lubie wiedziec ze to co robie w aucie jest madre i nie ma lepszego pomyslu na wykonanie tego...

Muzykant napisał/a:
nieomieszkam latac na gazie... Nie widzialem roznicy przy sekwencji w mocy...

:D




Nie widze tutaj powodow do tego zeby z Toba kontynuowac temat, skoro nie widze roznicy to nie widze i nie mam zamiaru sie klocic i przedstawiac wyzszosci jednego paliwa nad drugim, auto mam do jezdzenia i mam zamiar jezdzic duuzo...

Anonymous - Nie 07 Mar, 2010

AndreXSi napisał/a:
a masz bum-klapki w dolocie? ;)



ech, douczcie sie a potem pogadamy...



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group