Anonymous - Nie 07 Mar, 2010 Temat postu: Średnica wydechu ??chcialbym zaciagnac rad o ile mozna zwiekszyc srednie przy przelotowym wydechu??
W serii jest tak:
60 mm od kolektora do kata, 50 mm od kata do tlumika srodkowego, 57 mm za tlumikiem srdokowym przechodzace kawalek dalej w 54 mm i tak do koncowego tlumika, wyjscie z tlumika koncowego to 50 mm
Motor w serii ma 163 konie, moje na hamowni wyplulo 160, wiec uwazam ze jest to zdrowy silnik...
I teraz, zrobic 2.25" czy moze 2.5", wiekszych modow w silniku nie planuje, moze po wydechu w lato zagosci jakis lekki program...
Wiem ze Miltek robil do tego auta wydech na srednicy 57mm, domniemywam ze wewnetrznej i dawalo to dosc fajny przyrost....GeKo - Nie 07 Mar, 2010 w clio jest optimum 2,5" i chyba tyle bym zrobił w Twoim przypadku.Anonymous - Nie 07 Mar, 2010 wlasnie wszyscy ktorzy jezdzili na millteku i mieli doczynienia z tym silnikiem, mowia ze jesli nie zamierzam dlubac nic wiecej, to powinienem zrobic 2.25" , szukam potwierdzenia w roznych zrodlach, a nic wiecej oprocz programu potem nie zamierzam dlubac...leon - Nie 07 Mar, 2010
GeKo napisał/a:
w clio jest optimum 2,5" i chyba tyle bym zrobił w Twoim przypadku.
zgadzam sie z powyzszym! (nie tylko na wlasnym przykladzie moge to potwierdzic! )Anonymous - Nie 07 Mar, 2010 Próbuj z 2,5 najwyżej zrobisz końcowy tłumik 2,25 jak będzie źle GeKo - Nie 07 Mar, 2010 Dłubnij jeszcze dolot, aczkolwiek możliwe ze 2,25 starczy bez problemu bo jednak moc troszkę mniejsza wyjściowo.Anonymous - Nie 07 Mar, 2010 Dolotu w przypadku tego auta nie dotyka sie, takie dziwne cos ze kazda kombinacja psuje moc i moment..saxorulez - Nie 07 Mar, 2010 Skoro w UK chłopaki polecają 2,25", jakaś tam firma robiła wydech 2,25" to po co wyważać otwarte drzwi?Anonymous - Nie 07 Mar, 2010 no tak sie wole dopytac, lubie wiedziec ze to co robie w aucie jest madre i nie ma lepszego pomyslu na wykonanie tego...saxorulez - Nie 07 Mar, 2010 Spoko tak pytałem z ciekawości. Do 206 GTI 136KM wydech też miał 2,25" i sprawdzał się doskonale wiec wydaje mi sie ze takie 2,25" to minimum do tej pojemności i chyba tego bym się trzymał.
Jak chcesz to robimy zakup grupowy na filtry ITG - jeżeli nie chcesz robić dolotu to może skusisz się na wkładkę.106 - Nie 07 Mar, 2010
Muzykant napisał/a:
no tak sie wole dopytac, lubie wiedziec ze to co robie w aucie jest madre i nie ma lepszego pomyslu na wykonanie tego...
Muzykant napisał/a:
nieomieszkam latac na gazie... Nie widzialem roznicy przy sekwencji w mocy...
Anonymous - Nie 07 Mar, 2010 Wkladke kupilem z JR'a , lezala taka bezpanska na allegro i w dobrej cenie to sobie kupilem i siedzi w srodku, przed latem trzeba bedzie ja umyc, takze ja nie bede chetny...
Dolotu nie robie bo tak jak napisalem nie jest zalecane jego dotykanie, jest tak optymalnie policzony ze ingerencje w niego nie daja pozytywnych rezultatow...Anonymous - Nie 07 Mar, 2010 a masz bum-klapki w dolocie? Anonymous - Nie 07 Mar, 2010
106 napisał/a:
Muzykant napisał/a:
no tak sie wole dopytac, lubie wiedziec ze to co robie w aucie jest madre i nie ma lepszego pomyslu na wykonanie tego...
Muzykant napisał/a:
nieomieszkam latac na gazie... Nie widzialem roznicy przy sekwencji w mocy...
Nie widze tutaj powodow do tego zeby z Toba kontynuowac temat, skoro nie widze roznicy to nie widze i nie mam zamiaru sie klocic i przedstawiac wyzszosci jednego paliwa nad drugim, auto mam do jezdzenia i mam zamiar jezdzic duuzo...Anonymous - Nie 07 Mar, 2010