To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

HydePark - Potrzebuje opinii n/t 4Runner

Anonymous - Pią 25 Gru, 2009
Temat postu: Potrzebuje opinii n/t 4Runner
90-95 2.4 / 2.5 / 3.0 Turbo Diesel .... ma ktoś jakąś wiedzę, ale poważnie :faja:
Bart - Pią 25 Gru, 2009

http://www.tlc.org.pl/viewforum.php?f=16
Anonymous - Pią 25 Gru, 2009

a znajdziesz najważniejsze informacje jak ci się nudzi :jupi:
Bart - Pią 25 Gru, 2009

Tede kiedyś miał 4runnera :]
Maciusiowy - Pią 25 Gru, 2009

bart napisał/a:
Tede kiedyś miał 4runnera


wszystko juz wiemy, można zamknąć :>

mi - Pią 25 Gru, 2009

kiedyś zlałem sejem wybebeszonym 4runnera na mieście. I to koniec mej wiedzy na ten temat.
Marek23 - Pią 25 Gru, 2009

Ja jechalem takim na akcje wyciagania Outbacka z lasu. Slabo to sobie w terenie radzilo, tyle z mojej strony.
PiTT - Pią 25 Gru, 2009

podpinam się pod pytanie Marcela
chętnie posłucham nt. 4Runnera, Patrola, Pajero i reszcie podobnych
co z Explorerem?

martin.h - Pią 25 Gru, 2009

Patrol z lat 90-tych (ten przed GR'em) to prawdziwy hardcore'owiec. Rama, sztywne mosty itp. rozwiązania powodują, że auto się nie prowadzi na drodze, o komforcie też można pomarzyć. Za to w terenie to klasa sama w sobie obok Defendera i starego Pajero (tego na ramie). Explorer i 4runner to bardziej ucywilizowane terenówki.
k-mart - Pią 25 Gru, 2009

moj stary mial dawno temu patrola 92', 2.8td. Cyknal bankowo 400tys km, w sumie fajny sprzet byl, ale nie jechal. Trzeba bylo sie rozpedzic do 160kmh i tak juz jechac :]
martin.h - Pią 25 Gru, 2009

k-mart napisał/a:
moj stary mial dawno temu patrola 92', 2.8td.


Jak byłem w podstawówce to znajomy ojca zrobił nam kiedyś kulig takim Patrolem, Ze 20 sanek plus prędkości rzędu 70-80 km/h :D
Silnik może i słaby, ale do jazdy w terenie wystarcza, a pozatym jest bardzo trwały i niezniszczalny.

k-mart - Pią 25 Gru, 2009

martin.h napisał/a:
k-mart napisał/a:
moj stary mial dawno temu patrola 92', 2.8td.


Jak byłem w podstawówce to znajomy ojca zrobił nam kiedyś kulig takim Patrolem, Ze 20 sanek plus prędkości rzędu 70-80 km/h :D
Silnik może i słaby, ale do jazdy w terenie wystarcza, a pozatym jest bardzo trwały i niezniszczalny.


bylem jeszcze dzieckiem, gdzies w okolicach szczawnicy / kroscienka co roku robilismy sobie takie mini cameltrophy po lasach :D
silnik ma tylko 115KM, za to przelozenia sa takie, ze to auto jedzie tak samo z laweta i samochodem na niej, jak bez. Czyli wolno :D

Bad-i - Sob 26 Gru, 2009

temat z doopy jak ten o napisie z oswiecimia. 4runner nie jezdzi tak samo jak nie skreca. Sorry ale oprocz faktu ze idzie rowno z 4.8i w x5 to nie ma plusow
szymlorek - Sob 26 Gru, 2009

Raz na jakiś czas bujam się po okolicznych pagórkach patrolem GR krótkim 3d 2.8td i w terenie sprawuje sie to bardzo fajnie.
Na codzień ciąga za sobą przyczepę z podnośnikiem koszowym, z nia czy bez niej pali okolice 15litrow ropy, jeżeli potrzebujesz takiego auta do pracy to jest to genialny wybór.

Jeżeli ma to być auto na codzien to zarówno patrol jak i 4runner ze względu na poziom generowanego hałasu, hujowy środek i koszta utrzymania są całkowitym niewypałem, jeżeli natomiast potrzebujesz auto do ciagania lawety - kup busa, będzie dodatkowo mógł w środku wozić graty

Anonymous - Sob 26 Gru, 2009

kupel mial 4runnera,ostro upala u terenie i nie mam tu na mysli jazdy po lesnych drogach,ale prawdziwy hard kor,auto bylo podniesione,wyciągarka,sZmery bajery,wytrzymało u niego 1,5 roku zanim padły mosty i skrzynia,musi to byc pancerne bo inne auta wytrzymywaly u niego max 1 rok,silnik 2,4 na drodze nie jedzie wogole ,gorzej niz stary dostawczak,gorke widzi zanim sie zacznie,ale w terenie na reduktorze daje rade,nie wiedzialem ze pod takie gory wogóle mozna podjechac :jupi:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group