Techniczne - pug 206 2.0 16V gasnie na obrotach biegu jałowego
jozekrj - Nie 06 Gru, 2009 Temat postu: pug 206 2.0 16V gasnie na obrotach biegu jałowegocze
mam problem a w szukaj nic konkretnego nie znalazłem
silnik gasł podczas dojeżdżania do skrzyżowania lub podczas postoju na nim gdy samochód był zasilany LPG (wizyta u znajomego gazownika pomiary wymiana filtrów , czyszczenie listwy wtryskowej) nic to nie pomogło
okazało się teraz ze na benzynie tez gaśnie a sytuacja jest beznadziejna bo gaśnie na każdym postoju
wymieniłem silniczek krokowy i dalej to samo
obroty sobie spadają do tych 800 i albo zaczyna szarpać i walczy chwilkę i gaśnie lub porostu bardzo ładnie i gładko sobie gaśnie
na wszystkich innych obrotach powyżej 2 tys jest ok samochód jedzie bardzo dobrze
do 2 tys obroty falują ( ustawiamy np: na 2 tys a one falują 1.8-2-1.8-2 tys obr) a podczas ruszania czuć wyraźny spadek mocy ale tylko gdy wskazówka przechodzi przez 2 tys obr
problem jest tylko na ciepłym silniku jak jest zimny to nie ganie
podłączałem dziś kompa i żadnych błędów nie wyświetla, wyczyściłem tez dla świętego spokoju cała przepustnice
ręce mi już opadająkoma600 - Nie 06 Gru, 2009 może przepływomierzAnonymous - Nie 06 Gru, 2009 Sprawdź filtr Paliwa , identyczne objawy miałem w Colcie z tym ze on jeszcze przestał palic . Ale tak jak piszesz przy podjeżdżaniu do skrzyżowania też mi gasł Barejka - Nie 06 Gru, 2009 jozekrj, masz to ustrojstwo na sekwencyjnym gazie? mam to samo na gazie faluje od 1 do 1.300 tak kilka razy i bach gasnie i dupa, wiec nie mam wyjscia jezdze na pb jozekrj - Nie 06 Gru, 2009 mam sekwencje autronica
tylko problem jest taki ze on gaśnie i na gazie i na benzynie
najpierw myślałem ze to wina LPG i molestowałem znajomego gazownika
w końcu sie zdenerwowałem i zacząłem jeździć na Pb 99+ i tez gaśnie
mam już dosyć tego samochodu , może ktoś chce go kupić (nowe amory kyb ultra sr, tarcze klocki, remont głowicy[wiec cały rozrząd paski pompa wody z kolektorem{metalowy} wszystkie zawory TRW uszczelki, uszczelniacze erling ]) bezkolizyjnyBarejka - Nie 06 Gru, 2009 jozekrj, moge sie pomieniac daje jeszcze pol litra z czerwona kartka jozekrj - Nie 06 Gru, 2009 ja już się wyleczyłem z francuzów , następne albo audi albo vwVlodarsky - Pon 07 Gru, 2009
jozekrj napisał/a:
ja już się wyleczyłem z francuzów , następne albo audi albo vw
a może niech ktoś zmierzy kompresję ?
miałem podobny problem - sprawdziliśmy wszystko i wydawało się, że jest dobrze po czym klientka wracała bo znowu jej zgasł gdzieś. Były upalone dwa zawory.Jaco - Pon 07 Gru, 2009
Vlodarsky napisał/a:
jozekrj napisał/a:
ja już się wyleczyłem z francuzów , następne albo audi albo vw
a może niech ktoś zmierzy kompresję ?
miałem podobny problem - sprawdziliśmy wszystko i wydawało się, że jest dobrze po czym klientka wracała bo znowu jej zgasł gdzieś. Były upalone dwa zawory.
Tym bardziej że autko na gazie jeździ... kolega miał a alfie gaz sekwencja 3 generajca ble ble ble i po czasie się okazało że głowice się posypała...jozekrj - Pon 07 Gru, 2009 wypaliło by nowe zawory po 1000km ?? jak starych nie wypaliło przez 30 tys km
Vlodarsky,
jak by nie miał kompresji to czuć by było tez na wyższych obrotach i raczej było by to czuć nawet na dupohamowni ??Vlodarsky - Pon 07 Gru, 2009 trochę byś czuł napewno. Nie chodził by zawsze idealnie równo. Masz jakiś defekt w kompie zapisany? Czytał go ktoś?vojt3k - Wto 08 Gru, 2009 czemu zatruty podtlenkiem:((jozekrj - Wto 08 Gru, 2009 podłączaliśmy taki skaner serwisowy i nic nie pokazywał żadnych błędów (w subaru i vw sie sprawdza możne do puga trzeba mieć jakiś specjalny)
check tez się nie świeci
wymieniłem filtr paliwa , dolałem stp do czyszczenia wtrysków i udało mi się przejechać 18km i nie zgasł ani razu , ale nadal obroty potrafią spaść do ok 500obr/min wiec jakiś postęp jest
bo widok korka od lpg w tylnym zderzaku denerwuje 4x bardziej objechana osobę Vlodarsky - Śro 09 Gru, 2009 ja jak zwykle wymiękam. Nie umiem tak pomagać. Robił ktoś test wtryskow? Cewek? Ciśnienie paliwa? Sprawdzał przerwy w świecach? Przepustnica na linke czy elektryczna? Komputer serwisowy nie mówi tylko czy jest defekt czy go nie ma... Pokazuje ekran różnych wskazań z silnika które można porównać z wartościami zadanymi co pozwoli odkryć problem. Takie pytania mają wiele odpowiedzi - często jest to bzdura. Gdzieś pisałeś że jest krokowy? To znaczy że jest linka.dzik - Śro 09 Gru, 2009 swiece, cewki swieze?
podlaczenie kompa w celu sprawdzenia czy nie ma bledow kazda malpa potrafi, odczytac parametry ZE ZROZUMIENIEM juz gorzej