jarek-malopolska - Wto 24 Lis, 2009 Temat postu: [K] Wtryski Citroen Saxo VTS 1.6 16vTak jak w temacie kupię wtryski Citroen Saxo VTS 1.6 16v - 4 sztuki , nie koniecznie całą listwę, wystarczą same wtryski... Z góry wdzięczność za info Vlodarsky - Wto 24 Lis, 2009 a nie chcesz wtrysków od 306 GTi 6 ? albo od S16 ?jarek-malopolska - Wto 24 Lis, 2009 Właśnie koniecznością są od Saxo VTS 16V 106 - Wto 24 Lis, 2009 mam wolne od 1.6 8v ale chyba to nie to samo...jarek-malopolska - Śro 25 Lis, 2009 no właśnie nie to samo.. mam dojście do calego silnika, elektryki, wiązek i ogólnie wszystkiego od 8v (gdyby co )ale nie pasi... ale dzięki za chęci saxorulez - Śro 25 Lis, 2009 Vlodarsky,
a to wogle podejdzie pod Saxo? Bo moze mi się przydadzą106 - Śro 25 Lis, 2009 saxorulez podejdzie... jak do 8v zakladaja to do 16v tym bardziej... wtryski od 306
gti-6 maja leja kolo 215 cc, wiec z duzym zapasem do N/A... i nadaja sie idealnie Vlodarsky - Śro 25 Lis, 2009
saxorulez napisał/a:
a to wogle podejdzie pod Saxo? Bo moze mi się przydadzą
Twoja wola Panie jarek-malopolska - Czw 26 Lis, 2009 ale wkładając np. wtryski od saxo 16v do 8v lub wkładajac do saxo od C2 VTS co z problemem, że silnik będzie przelany.. M - Czw 26 Lis, 2009
jarek-malopolsk napisał/a:
ale wkładając np. wtryski od saxo 16v do 8v lub wkładajac do saxo od C2 VTS co z problemem, że silnik będzie przelany..
to znaczy ze ktos Ci na niego naleje jak nie bedziesz patrzeć? Anonymous - Czw 26 Lis, 2009
jarek-malopolsk napisał/a:
ale wkładając np. wtryski od saxo 16v do 8v lub wkładajac do saxo od C2 VTS co z problemem, że silnik będzie przelany..
ja jestem miły wiec odpowiem :
To ze silnik bedzi przelany oznacza ze, zaburzona będzie mieszanka paliwowo powietrzna , co będzie powodowało ze np silnik nie bedzie pracował tak jak powinien iz az bo poniewaz dostanie zbyt dużą dawkę paliwa , a dawka powietrza będzie niewystarczająca Vlodarsky - Czw 26 Lis, 2009 a Łukasz coś kiedyś pisał o wytryskach w saxo !!106 - Czw 26 Lis, 2009
jarek-malopolsk napisał/a:
ale wkładając np. wtryski od saxo 16v do 8v lub wkładajac do saxo od C2 VTS co z problemem, że silnik będzie przelany..
trzeba stroic.. roznica miedzy tym ile leja te z 16v a 8v duza nie jest.
na tych od vlodarskiego przy lekko zmodyfikowanym silniku bedzie na
pewno za bogato.. choc u lukasza pewnie beda idealne heh
Vlodarsky napisał/a:
a Łukasz coś kiedyś pisał o wytryskach w saxo !!
merytorycznie prosze
dla tych co nie czytali to pisal ze wrtyski w saxo maja duzy zapas czego
najlepszym przykladem jest jego silnik...jarek-malopolska - Czw 26 Lis, 2009
eM napisał/a:
jarek-malopolsk napisał/a:
ale wkładając np. wtryski od saxo 16v do 8v lub wkładajac do saxo od C2 VTS co z problemem, że silnik będzie przelany..
to znaczy ze ktos Ci na niego naleje jak nie bedziesz patrzeć?
Zwał jak zwał choć wydaje mi się, że do twojej odpowiedzi bardziej posowałoby: "olany"
106 napisał/a:
jarek-malopolsk napisał/a:
ale wkładając np. wtryski od saxo 16v do 8v lub wkładajac do saxo od C2 VTS co z problemem, że silnik będzie przelany..
trzeba stroic.. roznica miedzy tym ile leja te z 16v a 8v duza nie jest.
na tych od vlodarskiego przy lekko zmodyfikowanym silniku bedzie na
pewno za bogato.. choc u lukasza pewnie beda idealne heh
No własnie u mnie jest za bogato, niestety nie mogę wrzuić juz seryjnych wtryskiwaczy, dlatego szukam...
Vlodarsky napisał/a:
a Łukasz coś kiedyś pisał o wytryskach w saxo !!
merytorycznie prosze
dla tych co nie czytali to pisal ze wrtyski w saxo maja duzy zapas czego
najlepszym przykladem jest jego silnik...
Vlodarsky - Czw 26 Lis, 2009
106 napisał/a:
merytorycznie prosze
nie pamiętałem co pisał dokładnie ale mówił, że są naprawdę żwawe w sensie na dużo starczą.