k-mart - Nie 22 Lut, 2009 Temat postu: Test w snieguChcialem sie z Wami podzielic ciekawym (jak dla mnie) testem nowych 4x4 dostepnych na rynku. Track-test zostal przeprowadzony w Finalandii w Rovaniemi. Postaram sie w miare czytelnie przeniesc artykul na forum, jako ze online nie jest jeszcze dostepny, fotki:
http://www.sportauto-onli...7907_14469.hbs&
Samochody:
Audi S4
333KM / 440Nm
1789kg
Pirelli Sottozero W210, 225/40/18
BMW Alpina B3 Biturbo Coupe 4x4
360KM / 560Nm
1726kg
Michelin Pilot Alpin 235/40/18
BMW 335i xDrive Coupe
306KM / 540Nm
1715kg
Pirelli Sottozero RSC 225/45/17
Mitsubishi Lancer Evo X
295KM / 366Nm
1625kg
Conti VikingContact 5, 245/40/18
Subaru Impreza WRX STi
300KM / 407Nm
1524kg
Dunlop SP Winter Sport 245/40/18
Audi TTS
272KM / 350Nm
1438kg
Dunlop SP Winter Sport 3D 235/40/18
Trakcja 0-100km/h
1. Evo X 8,9s
2. Alpina B3 9,5s
3. S4 9,8s
4. 335i xDrive 10,0s
5. TTS 10,1s
6. WRX STi 10,3s
7. Insignia 11,2s
Hamowanie 100kmh-0
1. Alpina B3 118,1m
2. Evo X 122,5m
3. Insignia 122,8m
4. S4 126,1m
5. TTS 126,3m
6. WRX STi 130,8m
7. 335i xDrive 135,7m
Track-time (1,1km)
1. Evo X 1.10,8min
2. S4 1.13,5min
3. 335i xDrive 1.13,8min
4. Insignia 1.14,2min
5. Alpina B3 1.15,4min
6. TTS 1.15,7min
7. WRX STi 1.16,9minAnonymous - Nie 22 Lut, 2009 Wyniki Lanosa WRX STi co najmniej zaskakująceAnonymous - Nie 22 Lut, 2009 335RULEZmichool_vt - Nie 22 Lut, 2009 haldex klepie napedy subaru "krolowa zimy" M - Nie 22 Lut, 2009 końcówka adresu .de i nawet tego nie czytam.k-mart - Nie 22 Lut, 2009
michool_vt napisał/a:
haldex klepie napedy subaru "krolowa zimy"
Ale tu zadne auto niestety nie jest na halexie! TTS oraz S4 sa na Torsenie.
eM napisał/a:
końcówka adresu .de i nawet tego nie czytam.
Sorry ze to nie .ru M - Nie 22 Lut, 2009 Heheh niemiecka orgia testów
Daz dojcze auto izd beste Japanisz szwajne nicht machenmichool_vt - Nie 22 Lut, 2009
k-mart napisał/a:
TTS oraz S4 sa na Torsenie.
zią s4 tak, ale tt jest na plycie golfa (fuj) wiec ma silnik poprzecznie, wiec torsen (cokolwiek to jest) nie moze byc zastosowany
eM ma racje, niemieckie testy sa meczace, zawsze wygrywa golf...
sti pewnie jechalo na letniej oponie...M - Nie 22 Lut, 2009 Utwierdziły mnie w tym igrzyska olimpijskie w Atlancie w 96 roku.
Wroński walczył z Niemcem o złoto. Kto pamięta jak Niemiec się zachowywał jak przegrywał wie o co chodzi.martin.h - Nie 22 Lut, 2009 Według mnie test nie obiektywny, auta powinny jechać na tych samych oponach. I niech mi nikt nie mówi, że Haldex jest szybszy od STI. Chyba tylko w niemieckich bajkach!
A teraz info co do napędów zastosowanych w ww. autach:
1. Evo X - stały 4x4
2. Alpina B3 - xDrive (Haldex by BMW)
3. S4 - Torsen
4. 335i xDrive - jak w Alpinie
5. TTS - Haldex
6. WRX STi - stały 4x4
7. Insignia - HaldexBad-i - Nie 22 Lut, 2009
eM napisał/a:
Utwierdziły mnie w tym igrzyska olimpijskie w Atlancie w 96 roku.
Wroński walczył z Niemcem o złoto.
sorry ale bylem na tej walce, byly momenty ze sedziowie walili glupa - niestetyM - Nie 22 Lut, 2009 Chodzi mi o zachowanie niemca który widząć ze przegrywa udawał kontuzje i sie mazałBad-i - Nie 22 Lut, 2009
eM napisał/a:
Chodzi mi o zachowanie niemca który widząć ze przegrywa udawał kontuzje i sie mazał
nie nawidze Niemcow, ale mysle ze po 4 latach przygotowan i takich "decyzjach" sedziow duzo osob (zawodnikow) zrobilo by podobnieM - Nie 22 Lut, 2009 Nie widziałem tego nigdy wiecej w sporcie, moze malo widzialem. Uwazam ze Polak by nigdy tak nie zrobił i jest to typowe dla tych ludzi.Bad-i - Nie 22 Lut, 2009
eM napisał/a:
Nie widziałem tego nigdy wiecej w sporcie, moze malo widzialem. Uwazam ze Polak by nigdy tak nie zrobił i jest to typowe dla tych ludzi.
to prawda, przynajmniej mam taka nadzieje. Kiedys W. Kowalski na turnieju z cyklu ATP dostal w ryj od Niemca w przejsciu (zmianie stron), po tym incydencie przegral caly meczy mimo ze zdecydowanie wygrywal