To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

HydePark - GT-R a sprawa Porsche

GOKART - Pon 13 Paź, 2008
Temat postu: GT-R a sprawa Porsche
Nie wiem czy już było bo ostatnio nie mam zbyt wiele czasu na buszowanie po forum

Jeśli chcecie się do wiedzieć co jest szybsze na północnej pętli Nurburgringu , czy Walter Rohlr ogarnia auta JDM czy umie jeździć tylko Audi S3 wszystkiego dowiecie się właśnie tutaj i teraz
Proszsz
żródło Interia
Cytat:
W kwietniu tego roku Nissan zabrał swój najnowszy i najszybszy samochód, czyli model GT-R na legendarną północną pętlę toru Nurburgring, w miejsce gdzie od lat swoje pojazdy testuje m.in. Porsche.

Zabrał i zagrał wszystkim na nosie ustanawiając nowy rekord. Za kierownicą GT-R-a usiadł kierowca wyścigowy i fabryczny tester Nissana, Toshio Suzuki, który ponad 20-kilometrową trasę, na której znajdują się 73 zakręty, pokonał w 7 minut i 29 sekund. To był policzek dla Porsche, którego 911 turbo mogło pochwalić się czasem 7:38, a GT2 - 7:34.
Niemcy kupili więc egzemplarz GT-R-a i sami zabrali go na Nordschleife. Testowy kierowca Porsche, Walter Rohlr, który na Nurburgringu "zjadł zęby" osiągnął wynik 7:54, a więc o klasę gorszy niż podany przez Japończyków czy też osiągany za kierownicą porsche.

Natychmiast pojawiły się spekulacje, podsycane w Stuttgarcie, że Japończycy albo wystawili specjalną wersję GT-R-a, albo zastosowali wyczynowe opony. Dodajmy, że Niemcy przetestowali kupiony samochód na oponach Michelin Sport Cup.

Po kilku dniach nadeszła oficjalna odpowiedź Nissana. O ile dotychczas Japończycy tylko drażnili Niemców, to teraz rzucili im już otwarte wyzwanie!

W oświadczeniu czytamy, że GT-R, którym osiągnięto rekordowy czas był w standardowej specyfikacji, w której dostępny jest na rynku japońskim, jeśli nie liczyć... zwiększonej o 50 kg masy (kamera wideo, sprzęt pomiarowy i telemetryczny).

Nissan odniósł się również do opon. GT-R jest sprzedawany na jednym z dwóch rodzajów ogumienia. Klient może wybierać między Bridgestone potenza RE070R i Dunlop SP Sport 600 DSST CTT. Rekordowy wynik osiągnięto na dunlopach, a więc na oponach, na których auto może opuścić salon. Tym samym nieprawdziwe są zarzuty o stosowanie opon wyczynowych.

Japończycy nie odmówili sobie również złośliwości, sugerując, że Niemcy... nie potrafią jeździć. Otóż, oświadczenie głosi, że Nissan jest świadom, że wiele firm samochodowych kupiło GT-R-a, by go testować. I Nissan wszystkim obecnym i przyszłym właścicielom tego modelu proponuje kurs jazdy, który pozwoli wykorzystać wszystkie możliwości auta!. Japończycy z przyjemnością wszystkim producentom samochodów pomogą również zrozumieć jak działa GT-R...


Poproszę o komentaż znawców JDM ;D
Od siebie dodam tylko że Walter Rohlr jest bogiem tego toru i klepie na nim wszystkich i wszystko co ma koła a opony o enigmatycznym oznaczeniu DSST oznaczają taką na której można jeździć przy zerowym ciśnieniu czyli w razie przebicia możemy dojechać do najblizszego punktu serwisu opon.... heh dla mnie jaja jak berety, od początku smierdział mi ten wynik :>

Bad-i - Pon 13 Paź, 2008

o dzizas ale teraz wywołałeś wojne :D


zaraz Japonce wezme 911 GT3 i pojade na tor udawadniajac ze ten prosiak nie schodzi ponizej 8 minut :D

M - Pon 13 Paź, 2008

Dla mnie to jest konflikt interesów, prawdy w takim przypadku nie usłyszysz.
Kazda strona ma specjalistów od "prawdy".
A Niemcy są znani z tego ze podkladaja swinie oraz nie potrafia przegrywać.
Mieli wziac GTR'a i pokazac nim lepszy wynik? No f*kin' way.
Dopoki ktos nie zrobi niezaleznego testu to bedzie to temat do zarliwych dyskusji o niczym.

Vlodarsky - Pon 13 Paź, 2008

najlepiej jak by bylio sensowni świadkowie z konkurencji... wtedy byłby sens. Teraz możemy się tylko zastanawiać.
Bad-i - Pon 13 Paź, 2008

Podobno MI pandą objechał tego mistrza
MoRToN - Pon 13 Paź, 2008

Dobrze, dobrze... klepać chińczyka.
M - Pon 13 Paź, 2008

Dokladnie, pomyślcie ze dla porsche to jest duze zagrozenie, to nie są auta w tej samej klasie cenowej, skaj jest 3 razy tanszy.
Bad-i - Pon 13 Paź, 2008

he he juz sie powoli rozkręca ;)

sorry ale jak by mnie bylo stac na jedno i na drugie to dla samego faktu kupiłbym 911 (to jest klasa sama w sobie czego niestety nie mozna powiedziec o Skaju mimo jego nawet lepszych osiagow)

M - Pon 13 Paź, 2008

Kazdy chcialby miec porsche.
Ja bym chcial miec oba.

GOKART - Pon 13 Paź, 2008

Ja bym wolał 2 Porche :D
Nie dość że klasa, styl i szyk to jest szybsze ... :rotfl:

Bad-i - Pon 13 Paź, 2008

GOKART napisał/a:
Ja bym wolał 2 Porche :D
Nie dość że klasa, styl i szyk to jest szybsze ... :rotfl:


przede wszystkim PRESTIGE :D

anjas - Pon 13 Paź, 2008

GOKART napisał/a:
to jest szybsze ...


ale nie od audi S3

Bad-i - Pon 13 Paź, 2008

anjas napisał/a:
GOKART napisał/a:
to jest szybsze ...


ale nie od audi S3


podobno Japońce na Suzuce wykrecili S3 czas lepszy od Raikonena (który mial najlepszy czas okrążenia w ostatnim GP)

mi - Pon 13 Paź, 2008

Bad-i napisał/a:
Podobno MI pandą objechał tego mistrza

...chyba się nie spieszył, nie wiem sam...

pit - Pon 13 Paź, 2008

Bad-i napisał/a:
GOKART napisał/a:
Ja bym wolał 2 Porche :D
Nie dość że klasa, styl i szyk to jest szybsze ... :rotfl:


przede wszystkim PRESTIGE :D


kryzys wieku średniego?

:rotfl:

:P



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group