HH.ORG na Torze - piekne 335i E92 vs piekny, niski i glosny MM
Anonymous - Sob 17 Maj, 2008 Temat postu: piekne 335i E92 vs piekny, niski i glosny MM >Ci co nie wiedza co znaczy e92 powinni najpierw tu kliknac, potem przeprosic i juz to sobie zapamietac<
Wczoraj, kiedy wracalem po bezalkoholowym wieczorze, nagle na ktoryms wiekszym rondzie przede mna wyroslo troche bokiem piekne e92. Nie musze znowu okrezna droga mowic ze dobre uliczne sciganie trafia sie tym ktorzy go nie szukaja. Jechalem z pelnym bagaznikiem, pelnym bakiem i osoba, ktorej nie wystawiam na ryzyko. Oczywiscie nie jest to moja mama czy babcia, nie jestesmy tez w ciazy i nie trzeba przesadzac w druga histeryczna strone.
BMW nie jechalo jakos szalenczo, raczej tak dosc sprezyscie tak jak mi sie zdarza jak jade sam. Jechalem w taki sposob zeby ani go nie stracic z wizji ani tym bardziej zeby nie wygladalo jakbym do niego fikał. Na ktorys swiatlach ten bok jakos sam mi sie wytlumaczyl - emblemat 335i. Co to znaczy? Dwie turbiny. Motor Marzenie.
BMW podaje 5.3 do 100, moj ulubiony amerykanski magazyn mowi ze w praktyce jest inaczej:
Zero to 60 mph: 4.9 sec
Zero to 100 mph: 12.1 sec
Street start, 5-60 mph: 5.6 sec
Standing ¼-mile: 13.6 sec @ 105 mph
twin-turbocharged and intercooled DOHC 24-valve 3.0-liter inline-6, 300 hp, 300 lb-ft
po blogoslawienstwu prawego fotela postanowilem zobaczyc czy przy nastepnej okazji bardzo nie nadąże... Dziwnym trafem czerwone i mamy pol position Jak zawsze, tradycyjnie stalem w jego martwym punkcie bo to moje ulubione zagranie. poza tym zawsze dobrze potem brzmi. Nikt nie probuje opuszczac szyb i pytac o zeznania kierownika. Ci ktorzy nie chca robic zenady nie patrza Ci sie wtedy w hamulce. A ci co nie maja problemu zebady maja za to inny problem ze wlasciwie to musza sie albo wychylic przez okno albo patrzec przez te tylne okno skrecawszy sobie szyje
Jak sie okazalo w beemie bylo panów dwóch. I znali swoja wartosc. Wiedzieli ze cos stoi ale nie wiedzieli co i sie nie ogladali. A ja tymczasem stalem cicho.
Oczywiscie nie jestem fantastą i nie liczylem ze ich pojade. Moze troche liczylem ze pojdzie mi lepiej niz powinno.
Beema ruszyla dosc ostro, ja troche pozniej (blizej jednak zielonego) i tak na bardzo krotkim dystansie (dwa biegi) tyle co uciekla na samym poczatku to za duzo nie dorzucila. Czyli tak lacznie 1-1.5. Zdaje sobie sprawe oczywiscie ze chlopaki nie zrobili burnoutu i nie ruszali na maksa. Ja natomiast oprocz wagi ciagle jestem na zimowkach...
Chlopaki chyba sie troche tym faktem zdziwili ze cos sie im paletalo, zaczeli juz wygladac do tylu o co chodzi ale chyba nie do konca widzieli. Nastepne swiatla po sekwencji zakretow postawily nas znowu na pol position. Znowu stanalem wrednie i tajemniczo w martwym punkcie Batman sie znalaz.
Zapalilo sie zielone. I FIGA Z MAKIEM!!!! Chcieli mnie podpuscic zebym
1) jak ten debil wyrwal do przodu a oni w tym czasie sie mi przyjrza
2) zrobie z siebie kretyna przed wlasna dziewczyna i....
3) nie zauwaze dziur i torow przez ktore mielismy przejechac.
HAHA! Nie dalem sie przechytrzyc!!
ruszylem tempem spacerowym, oni tez i sie patrza. Co to co to. I tak sie zapatrzyli ze od razu po torach mialem 3.5kRPM, dwojke i bylem dlugosc z przodu na samym starcie a przed nami przeciez rolowany Moze pomysleli ze dadza mi fory, a moze ich obrazam?
W kazdym razie pęd powietrza i ryk kolektora ich chyba wstrzymal i do 130 zyskali pol dlugosci. byli na moim wlewie paliwa jak musielismy hamowac
Moral tej histori jest jeden i ten sam, tak jak kiedys z STI.
Never underestimate your opponent.
drugi moral jest taki ze żubry wystepuja w puszczy a mali mordercy wystepuja w twoim martwym punkcie
k-mart - Sob 17 Maj, 2008
fajny opis, graty!
335i jest szybkie, ale i ciezkie w porownaniu do Twojego miniaka
Marek23 - Sob 17 Maj, 2008
JIMEK napisał/a: | BMW podaje 5.3 do 100, moj ulubiony amerykanski magazyn mowi ze w praktyce jest inaczej:
Zero to 60 mph: 4.9 sec |
100 kmh=62 mph, więc wszystko się zgadza.
Fajne ściganie, zazdroszczę Ci.
r26rulez - Sob 17 Maj, 2008
no to ladnie gratuluje,
Jimek a nie była to wersja 335xi ?? z jakims malym napisem POLandPOSITION ?
Anonymous - Sob 17 Maj, 2008
nope, patrzylem dokladnie na emblem, rowniez nie diesel. dzieky chlopaki
GOKART - Sob 17 Maj, 2008
fajnie, fajnie, gratulacje Przewaga masy (biemdablju 1550kg + 2 x karki (kazdy 110 kg ) + bejsbole i gnaty w bagazniku (kolejne 50kg ) + "utarg") dała rezultat
Ja miałem dzisiaj podobną sytuację z MB CLS. W środku dwóch jegomości , 4 końcówki wydechu, pakiet AMG... niestety nadzieje płonne. Okazała się zwykła 350-tką. Nie ma co opisywać
ps - Sob 17 Maj, 2008
m3 csl lub mb cls
Stf - Nie 18 Maj, 2008
uuuu Jimek - godny rywal...
a tak przy okazji - czy 335d dużo odstaje od 335i ?
Bad-i - Pon 19 Maj, 2008
Stf napisał/a: | uuuu Jimek - godny rywal...
a tak przy okazji - czy 335d dużo odstaje od 335i ? |
według danych producenta
335 i - ma 5,5 do 100
335 d - ma 6,1 do 100
podobno w rzeczywistosci diesel nie ma co szukac przy benzynie
M - Pon 19 Maj, 2008
Bad-i napisał/a: | Stf napisał/a: |
podobno w rzeczywistosci diesel nie ma co szukac przy benzynie |
|
Zgadza się, tak jest zawsze
Dzik tez potwierdzi
Bad-i - Pon 19 Maj, 2008
eM napisał/a: | Bad-i napisał/a: | Stf napisał/a: |
podobno w rzeczywistosci diesel nie ma co szukac przy benzynie |
|
Zgadza się, tak jest zawsze
Dzik tez potwierdzi |
i tym samym obali teorie o niutkach
k-mart - Pon 19 Maj, 2008
w kwestiach tjuningu dyszel jest bardziej wydajny.
Pare modow tu, pare modow tam i bum cyk cyk juz peka 800Nm @ 2500rpm oraz 500KM
Czego ludzie nie lubia Nm, jakies kompleksy?
Vlodarsky - Wto 27 Maj, 2008
po raz kolejny to mówie Jimmi wariat !! hehe
|
|
|