To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

HH.ORG na Torze - Clio III Sport vs VW Passat 1.8T kombi

anjas - Śro 16 Kwi, 2008
Temat postu: Clio III Sport vs VW Passat 1.8T kombi
Wczorajszy powrót ze spota pokazał mi, że życie to nie tylko zwycięstwa ale i porażki.

Do rzeczy:
wracałem sobie spokojnie Alejami Jerozolimskimi do domu (drugie kółko, bo za pierwszym było nieciekawie, więc wróciłem do Warszawy i znów jechałem do domu...;) ).

W pewnym momencie wyprzedziły mnie goniące się 2 kombi - VW Passat (z przodu) i Skoda Octavia. Na początku pomyślałem, że gość z Passata zaraz zobaczy film, bo Skodziana wyglądała podejrzanie, ale nie. Zapaliło się przed nami czerwone światło. Ucieszyłem się jak dzieciak i pomyślałem, że zaraz ich pogodzę - będą się kurde ścigali po nocy kombiakami.
Niestety plan z pogodzeniem Skody nie wypalił, bo skodziana zawróciła na światłach. Został do pogodzenia Passat.
Niestety miejsce obok pole position było zajęte przez jakiegoś innego uczestnika gry, więc stanąłem za passatem. Ten po zmienie świateł o dziwo ruszył dość spokojnie, więc po minięciu wyprzedzeniu marudera, który stał na światłach zmieniłem pas i zacząłem wyprzedzać Passata. Poszło dość gładko. Ale do czasu. Usłuszałem diabelski bulgot, wycie i płacz dzieci... Po chwili Passat się ze mną zrównał (a ja przecież cisnę!!!!, co jest kurde???!!!) a potem odjechał na kilka długości do przodu.

Kilka kilometrów dalej złapało nas jednak czerwone. Zatrzymaliśmy się obok siebie - ja i passat. Szybki w dół i pytam co to za diabeł? :)
Gość mówi 1.8T. A u ciebie 2.0? Musiałem przytaknąć, ale spytałem z nadzieją w głosie "ale nie seria?".
Gość ZEZNAŁ, że nie - 300koni.

A potem znów zmieniły się światła i poszliśmy do przodu. Na starcie mu odchodziłem (o dziwo, bo startować nie potrafię wogóle) ale potem gość robił ze mnie wiatrak, tzn. odjeżdżał dość znacznie - nie była to długość zderzaka ani maski. Myślę, że tak do 17-18km/h odszedł ze 3-4 długości.

Pomijam jeszcze fakt nieumiejętnie włożonej przeze mnie dwójki. (szybkiego zmieniania biegów też muszę się nauczyć), ale to i tak nie miało znaczenia. Najwyżej dostałbym odrobinę mniej.

KILL (dla passata) ZALICZONY.

300koni nawet w kombi robi robotę. Ciekawy jestem dokładnie co to za projekt, zna go ktoś??? (podobno Barto coś wie).

Anonymous - Śro 16 Kwi, 2008

zeby to nie był ten z 206club :]
anjas - Śro 16 Kwi, 2008

Marcel 08 napisał/a:
zeby to nie był ten z 206club


shit, możliwe :)

ale Rasta by go naklepał :)

CHRZANEK - Śro 16 Kwi, 2008

anjas napisał/a:
ale Rasta by go naklepał :)


Rasta w tej chwili... zmienia "set up" :/ :/ :/
Myślę że nasz "pitbull" by raczej wyleczył fałwejowca...

Anjas - ciekawe zdarzenie, myślę że jak na różnicę 100KM (!!!) i tak broniłeś się dzielnie...
Po za tym turbo to zupełnie inna liga, i jak sam zauważyłeś z samego startu byłeś lepszy :D :D :D

BaRtO_206GT - Śro 16 Kwi, 2008

tak to jest ten pasek z 206club.net.

To lista modyfikacji:

- kolektor SPA Turbo. zainstalowany przeze mnie czujnik EGT
- turbo Garrett GT28RS 0.86 A/R
- 3" downpipe schodzacy w 2,5" wydech na dwoch tlumikach przelotowych (dwie zagiete do dolu koncowki tdi-style
- duzy FMIC (600x300x75)
- orurowanie FMIC 2,5" malowane na czarno
- złączki silikonowe Samco
- MBC Turbosmart
- wtryskiwacze Bosch 440cc
- 4 barowy regulator cisnienia paliwa
- przerobiona listwa wtryskowa
- pompa paliwa Walbro 255 GSS340
- wskaźniki Boost, EGT, Oil Press AutoGauge z serii steppermotor peak&warning

A to jego wykres sprzed kilku dni:



Z tego co wiem to przedwczoraj wyleczyl 256 konna TT w quattro..

CHRZANEK - Śro 16 Kwi, 2008

No od 4000rpm tzw "masakra"...

Ale jakby ten silnik wpakować do np Polo albo Ibizy to było by fajniej ;) bo hothatch ;)

Bad-i - Śro 16 Kwi, 2008

niech jeszcze poczeka tydzien na kolejna TTke

z drugiej strony - ile taki VW wazy ze tak naklepal Anjasa??

CHRZANEK - Śro 16 Kwi, 2008

Bad-i napisał/a:
ile taki VW wazy ze tak naklepal Anjasa??


Tego nie wiem, ale nowy seryjny "pasek" z silnikiem 160KM ma też osiągi niczego sobie więc chyba bardzo ciężki nie jest...

Bad-i - Śro 16 Kwi, 2008

ale ten nowy pasek ze 160KM ma ponad 9 sek do paki takze gdzie on do clio
GOKART - Śro 16 Kwi, 2008

BaRtO_206GT napisał/a:

....
- 3" downpipe schodzacy w 2,5" wydech na dwoch tlumikach przelotowych (dwie zagiete do dolu koncowki tdi-style


hahaha ludzie to mają fazę na cichociemne autka. O imitacjach kurków LPG słyszałem ale o zagiętych końcówkach rur wydechowych TDI - style jeszcze nie :jupi:

FreeMan - Śro 16 Kwi, 2008

no Andrzeju, nie postarales sie !! Liczylem na Ciebie.

Kurcze ten pasek jest mocny! Ciekawe na jak dlugo starczy jemu ten silnik...? bo lista modow niejest byt dluga.

BaRtO_206GT - Śro 16 Kwi, 2008

GOKART napisał/a:
hahaha ludzie to mają fazę na cichociemne autka. O imitacjach kurków LPG słyszałem ale o zagiętych końcówkach rur wydechowych TDI - style jeszcze nie :jupi:


gosc korek od gazu tez ma.. samochod totalnie cichociemny.. pasek w kombi na kolpakach, z korkiem od gazu i wydechem zagietym w dol.. Ja bym go chyba olal na swiatlach..

OSKAR - Śro 16 Kwi, 2008

ja tam nie olewam nikogo ;d ;d

a andrzejek sie nacial i tyle,tez nie raz sie zdziwilem i potem rozkminka co to bylo.

ale ja to nawet motory draznie na czerwonym :D

tu sie liczy fun i tyle.
a andrzejek i tak walczyl dzielnie napewno :) :)

BaRtO_206GT - Śro 16 Kwi, 2008

aha i taka ciekawostka.. w tym tygodniu pasek ma dostac nowe sprzeglo i bedzie strojony zeby peklo 300 kucy..
Michał - Śro 16 Kwi, 2008

taki pasek ?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group