Techniczne - Stopień sprężania - dzik, eM do tablicy
saxorulez - Pon 17 Mar, 2008 Temat postu: Stopień sprężania - dzik, eM do tablicyPanowie czy sądzicie że podniesienie stopnia sprężania z 10,7:1 do 12,0 : 1 przy zachowaniu seryjnej mapy jest bezpieczne?rasta - Pon 17 Mar, 2008 Raczej bez remapa sie nie obejdzie - zapłonami i paliwem wypadało by się pobawić. Inaczej jak masz czujnik stukowy, odrazu będzie cofał zapłon i fura nie bedzie jechała, a jak nie masz to może być kabooom saxorulez - Pon 17 Mar, 2008 tak też sie obawiam...M - Pon 17 Mar, 2008 Duzo oktan musisz nalać i zaplon troche cofnac.
Strojenie ze stuk sensorem is a must.saxorulez - Pon 17 Mar, 2008 ok.. kurdedzik - Pon 17 Mar, 2008 tak jak eM napisal, chociaz 12 to nie jest straszny hardcore jeszcze, 98 powinno wystarczycM - Pon 17 Mar, 2008 No no, ale pewnie trzeba bedzie wiecej cofnac.dzik - Pon 17 Mar, 2008 oczywiscie zakladajac ze bedzie tylko 99+ cofac mozna mniej
ale 11.5 ma np 2.0 w clio pcs - Pon 17 Mar, 2008 12 to naprawde sporo, nie wiem czy nie bedzie stukac nawet na 99+ okt. Ciekawe czy rozrusznik by wogole przekrecil taki silnik.
Clio ma seryjnie 11:1 i tez mialem zapedy na podniesienie, ale np. w takiej formule renault gdzie f4r maja po ok 245km i jezdza na sportowym paliwie, silniki maja tylko 11,5:1rasta - Pon 17 Mar, 2008 Oczywiście, że sprężanie 12 to nie jest jakiś hardcor i wacha 98 jest oki, ale jeżeli samochód standardowo miał sprężanie 10 to mapa jest pod 10. Sporo zależ od kompa, może mieć adaptację i sam się przestroi no ale to już gdybanie i wróżenie z fusów. Jak ma być max. efekt to trza stroić.Anonymous - Pon 17 Mar, 2008 w skodzie 2.0 fsi tez jest 11.5:1 i 150KM
a w 1.6 nawet 12:1 przy 115KM
a w 1.2 nawet 12.3:1 saxorulez - Pon 17 Mar, 2008
pcs napisał/a:
Clio ma seryjnie 11:1 i tez mialem zapedy na podniesienie, ale np. w takiej formule renault gdzie f4r maja po ok 245km i jezdza na sportowym paliwie, silniki maja tylko 11,5:1
A grupa w Clio ma 12,8 a są jeszcze opcje na 13,3 także nie wiem na czym oni jeżdzą.
NIe przesadzał bym z tym że odrazu stuka na wszystkie strony - jako że dużo mocnych aut NA jeżdzących w rajdach w PL w PZM ma kuciznę i nie wydaje mi się żeby wszyscy lali 99+ albo sportowe paliwopcs - Pon 17 Mar, 2008
saxorulez napisał/a:
pcs napisał/a:
Clio ma seryjnie 11:1 i tez mialem zapedy na podniesienie, ale np. w takiej formule renault gdzie f4r maja po ok 245km i jezdza na sportowym paliwie, silniki maja tylko 11,5:1
A grupa w Clio ma 12,8 a są jeszcze opcje na 13,3 także nie wiem na czym oni jeżdzą.
NIe przesadzał bym z tym że odrazu stuka na wszystkie strony - jako że dużo mocnych aut NA jeżdzących w rajdach w PL w PZM ma kuciznę i nie wydaje mi się żeby wszyscy lali 99+ albo sportowe paliwo
no to juz nie wiem, ogladalem kiedys cinqucento ze sprezaniem 13:1 i nie rozrusznik nie mogl przekrecic silnika.
ja mam sprezanie 7,5:1 w 240 i tez trzeba lac 98 w serii (ciekawe skad ludzie w 1981 brali takie paliwo).k-mart - Wto 18 Mar, 2008
pcs napisał/a:
ja mam sprezanie 7,5:1 w 240 i tez trzeba lac 98 w serii (ciekawe skad ludzie w 1981 brali takie paliwo).
dlaczego?pcs - Wto 18 Mar, 2008
k-mart napisał/a:
pcs napisał/a:
ja mam sprezanie 7,5:1 w 240 i tez trzeba lac 98 w serii (ciekawe skad ludzie w 1981 brali takie paliwo).
dlaczego?
w sumie hgw, jedyny pewnik jest taki ze silnik nie ma czujnika spalania stukowego tak jak nowsze jednostki, wiec nic nie cofnie zaplonu jakby co.