To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Stopień sprężania - dzik, eM do tablicy

saxorulez - Pon 17 Mar, 2008
Temat postu: Stopień sprężania - dzik, eM do tablicy
Panowie czy sądzicie że podniesienie stopnia sprężania z 10,7:1 do 12,0 : 1 przy zachowaniu seryjnej mapy jest bezpieczne?
rasta - Pon 17 Mar, 2008

Raczej bez remapa sie nie obejdzie - zapłonami i paliwem wypadało by się pobawić. Inaczej jak masz czujnik stukowy, odrazu będzie cofał zapłon i fura nie bedzie jechała, a jak nie masz to może być kabooom ;D
saxorulez - Pon 17 Mar, 2008

tak też sie obawiam...
M - Pon 17 Mar, 2008

Duzo oktan musisz nalać i zaplon troche cofnac.
Strojenie ze stuk sensorem is a must.

saxorulez - Pon 17 Mar, 2008

ok.. kurde
dzik - Pon 17 Mar, 2008

tak jak eM napisal, chociaz 12 to nie jest straszny hardcore jeszcze, 98 powinno wystarczyc
M - Pon 17 Mar, 2008

No no, ale pewnie trzeba bedzie wiecej cofnac.
dzik - Pon 17 Mar, 2008

oczywiscie zakladajac ze bedzie tylko 99+ cofac mozna mniej
ale 11.5 ma np 2.0 w clio :)

pcs - Pon 17 Mar, 2008

12 to naprawde sporo, nie wiem czy nie bedzie stukac nawet na 99+ okt. Ciekawe czy rozrusznik by wogole przekrecil taki silnik.
Clio ma seryjnie 11:1 i tez mialem zapedy na podniesienie, ale np. w takiej formule renault gdzie f4r maja po ok 245km i jezdza na sportowym paliwie, silniki maja tylko 11,5:1

rasta - Pon 17 Mar, 2008

Oczywiście, że sprężanie 12 to nie jest jakiś hardcor i wacha 98 jest oki, ale jeżeli samochód standardowo miał sprężanie 10 to mapa jest pod 10. Sporo zależ od kompa, może mieć adaptację i sam się przestroi no ale to już gdybanie i wróżenie z fusów. Jak ma być max. efekt to trza stroić.
Anonymous - Pon 17 Mar, 2008

w skodzie 2.0 fsi tez jest 11.5:1 i 150KM :)
a w 1.6 nawet 12:1 przy 115KM :)
a w 1.2 nawet 12.3:1 :)

saxorulez - Pon 17 Mar, 2008

pcs napisał/a:
Clio ma seryjnie 11:1 i tez mialem zapedy na podniesienie, ale np. w takiej formule renault gdzie f4r maja po ok 245km i jezdza na sportowym paliwie, silniki maja tylko 11,5:1


A grupa w Clio ma 12,8 a są jeszcze opcje na 13,3 także nie wiem na czym oni jeżdzą.

NIe przesadzał bym z tym że odrazu stuka na wszystkie strony - jako że dużo mocnych aut NA jeżdzących w rajdach w PL w PZM ma kuciznę i nie wydaje mi się żeby wszyscy lali 99+ albo sportowe paliwo

pcs - Pon 17 Mar, 2008

saxorulez napisał/a:
pcs napisał/a:
Clio ma seryjnie 11:1 i tez mialem zapedy na podniesienie, ale np. w takiej formule renault gdzie f4r maja po ok 245km i jezdza na sportowym paliwie, silniki maja tylko 11,5:1


A grupa w Clio ma 12,8 a są jeszcze opcje na 13,3 także nie wiem na czym oni jeżdzą.

NIe przesadzał bym z tym że odrazu stuka na wszystkie strony - jako że dużo mocnych aut NA jeżdzących w rajdach w PL w PZM ma kuciznę i nie wydaje mi się żeby wszyscy lali 99+ albo sportowe paliwo


no to juz nie wiem, ogladalem kiedys cinqucento ze sprezaniem 13:1 i nie rozrusznik nie mogl przekrecic silnika.

ja mam sprezanie 7,5:1 w 240 i tez trzeba lac 98 w serii (ciekawe skad ludzie w 1981 brali takie paliwo).

k-mart - Wto 18 Mar, 2008

pcs napisał/a:
ja mam sprezanie 7,5:1 w 240 i tez trzeba lac 98 w serii (ciekawe skad ludzie w 1981 brali takie paliwo).


dlaczego?

pcs - Wto 18 Mar, 2008

k-mart napisał/a:
pcs napisał/a:
ja mam sprezanie 7,5:1 w 240 i tez trzeba lac 98 w serii (ciekawe skad ludzie w 1981 brali takie paliwo).


dlaczego?


w sumie hgw, jedyny pewnik jest taki ze silnik nie ma czujnika spalania stukowego tak jak nowsze jednostki, wiec nic nie cofnie zaplonu jakby co.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group