HH.ORG na Torze - stara franca kontra włoski temperament i japońska technologa
Misiek_lbn - Sob 08 Mar, 2008 Temat postu: stara franca kontra włoski temperament i japońska technologapojednynkujący się:
Reno Klyjo 16v- 145 koni
Lancia Dedra Turbo(wg producenta powinna miec 0.9 bara, ta dmucha 0.5 bara)
Honda Civic IV gen 110 koni(nie wierze... )
dystans ok 600 metrów z tego co mi wiadomo(kończy się ~160 km/h)
Honda pierwsza
2 długości za nią ja
na moim zderzaku lancia
z rolki ja na zderzaku hondy, lancia przegrała z turbodziurą
honda jechała poza tym w 2 osoby na pokładzie
mam dziś naprawdę dość samochodu, i tylko z racji ilości włożonych dolarów, jenów, rubli i pesos nie rzucam go na allegro...
ps. jaki może mieć związek pompa wspomagania z osiągami samochodu CHRZANEK - Sob 08 Mar, 2008
sharxhunter napisał/a:
mam dziś naprawdę dość samochodu, i tylko z racji ilości włożonych dolarów, jenów, rubli i pesos nie rzucam go na allegro..
Miałeś GSI które było warmhatchem, ale jeździło, jeździło, jeździło...
Zachciało Ci się francuskiej motoryzacji to teraz masz...mi - Nie 09 Mar, 2008 nie ma letko, tak już w życiu jest: japoński jest najlepszy, później dojedzie niemiecki, na końcu francuz i makaron, jeśli w ogóle dojadą... strick - Nie 09 Mar, 2008 Czy chodzi o honde na ktora wyrazalem zainteresowanie?Misiek_lbn - Nie 09 Mar, 2008 nie, ale tamta też zbiera baty od tejM - Nie 09 Mar, 2008 Napewno to jest 110koni?
moze to byc 1.6 ale dohc non-vtec i wtedy to ma 130koni seryjnie, a ze to żelazko to jezdzi lepiej niz Vgen VTi i klepie aż boli.
masz jakies zdjecia?
W sumie to mi tam nie przeszkadza ze clio klepnela taka słabinka ale jakos nie pasuje mi na oko taka konfrontacja do takich osiągow.Misiek_lbn - Nie 09 Mar, 2008
teraz na stalówkach i ze śmiesznym wydechem(rurka z prawej strony), kupiona chyba 2 dni temu dopiero
Zdrowa dedra turbo, a jeszcze lepiej integrale idzie jak burza Misiek_lbn - Nie 09 Mar, 2008 bart, napisałem ile powinna dmuchać, a ile dmuchaBart - Nie 09 Mar, 2008 hmm.. sprawdziłem dane techniczne, dedra wcale taka żwawa nie jest
dedra 2.0 turbo - 165KM, 1245kg, 8.3s do 100
integrale - 180KM (172 z katem), 1345kg, 7.8 (8.0)sk-mart - Nie 09 Mar, 2008 nie jest dobrze Shrek,
1.8 jest troszke wolniejsze od williamsa ale nie duzo, a williams dostaje leciutkie baty od 1.6vti:
Misiek_lbn - Nie 09 Mar, 2008
k-mart napisał/a:
1.8 jest troszke wolniejsze od williamsa ale nie duzo, a williams dostaje leciutkie baty od 1.6vti:
ja od VTI strasznych batów nie zbierałem, trochę większe niż od tego żelazka, ale też jechało w 2 osoby
nie wiem co z tym clio, gdzie te konie ulatują na trasie pomiędzy silnikiem a kołami CHRZANEK - Nie 09 Mar, 2008
k-mart napisał/a:
1.8 jest troszke wolniejsze od williamsa ale nie duzo, a williams dostaje leciutkie baty od 1.6vti:
Hmmm, najdzielniej przed VTI broni się astra GSI, ale i ona dostaje baty...
Szybkie te japońskie ustrojstwo DeeS - Nie 09 Mar, 2008 moze ja z ciekawosci bym z stanal z takim czyms Bad-i - Nie 09 Mar, 2008 Temat postu: Re: stara franca kontra włoski temperament i japońska techno
sharxhunter napisał/a:
ps. jaki może mieć związek pompa wspomagania z osiągami samochodu
na hamowni w clio mi pompa zabierala 4 KM - udowodnione