To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

HH.ORG na Torze - stara franca kontra włoski temperament i japońska technologa

Misiek_lbn - Sob 08 Mar, 2008
Temat postu: stara franca kontra włoski temperament i japońska technologa
pojednynkujący się:
Reno Klyjo 16v- 145 koni
Lancia Dedra Turbo(wg producenta powinna miec 0.9 bara, ta dmucha 0.5 bara)
Honda Civic IV gen 110 koni(nie wierze... o_O )

dystans ok 600 metrów z tego co mi wiadomo(kończy się ~160 km/h)
Honda pierwsza
2 długości za nią ja
na moim zderzaku lancia

z rolki ja na zderzaku hondy, lancia przegrała z turbodziurą

honda jechała poza tym w 2 osoby na pokładzie :'(

mam dziś naprawdę dość samochodu, i tylko z racji ilości włożonych dolarów, jenów, rubli i pesos nie rzucam go na allegro... :ban:

ps. jaki może mieć związek pompa wspomagania z osiągami samochodu :?:

CHRZANEK - Sob 08 Mar, 2008

sharxhunter napisał/a:
mam dziś naprawdę dość samochodu, i tylko z racji ilości włożonych dolarów, jenów, rubli i pesos nie rzucam go na allegro..


Miałeś GSI które było warmhatchem, ale jeździło, jeździło, jeździło...
Zachciało Ci się francuskiej motoryzacji to teraz masz...

mi - Nie 09 Mar, 2008

nie ma letko, tak już w życiu jest: japoński jest najlepszy, później dojedzie niemiecki, na końcu francuz i makaron, jeśli w ogóle dojadą... :rotfl:
strick - Nie 09 Mar, 2008

Czy chodzi o honde na ktora wyrazalem zainteresowanie?
Misiek_lbn - Nie 09 Mar, 2008

nie, ale tamta też zbiera baty od tej
M - Nie 09 Mar, 2008

Napewno to jest 110koni?
moze to byc 1.6 ale dohc non-vtec i wtedy to ma 130koni seryjnie, a ze to żelazko to jezdzi lepiej niz Vgen VTi i klepie aż boli.
masz jakies zdjecia?

W sumie to mi tam nie przeszkadza ze clio klepnela taka słabinka ale jakos nie pasuje mi na oko taka konfrontacja do takich osiągow.

Misiek_lbn - Nie 09 Mar, 2008




teraz na stalówkach i ze śmiesznym wydechem(rurka z prawej strony), kupiona chyba 2 dni temu dopiero

tutaj temat o niej, wymaga logowania
http://www.civic4g.pl/forum/topics13/41.htm

Bart - Nie 09 Mar, 2008

ta dedra to jakiś łup musiał być :ble:

Zdrowa dedra turbo, a jeszcze lepiej integrale idzie jak burza :faja:

Misiek_lbn - Nie 09 Mar, 2008

bart, napisałem ile powinna dmuchać, a ile dmucha
Bart - Nie 09 Mar, 2008

hmm.. sprawdziłem dane techniczne, dedra wcale taka żwawa nie jest :faja:

dedra 2.0 turbo - 165KM, 1245kg, 8.3s do 100
integrale - 180KM (172 z katem), 1345kg, 7.8 (8.0)s

k-mart - Nie 09 Mar, 2008

nie jest dobrze Shrek,
1.8 jest troszke wolniejsze od williamsa ale nie duzo, a williams dostaje leciutkie baty od 1.6vti:



Misiek_lbn - Nie 09 Mar, 2008

k-mart napisał/a:
1.8 jest troszke wolniejsze od williamsa ale nie duzo, a williams dostaje leciutkie baty od 1.6vti:

ja od VTI strasznych batów nie zbierałem, trochę większe niż od tego żelazka, ale też jechało w 2 osoby :)

nie wiem co z tym clio, gdzie te konie ulatują na trasie pomiędzy silnikiem a kołami :'( :'( :'(

CHRZANEK - Nie 09 Mar, 2008

k-mart napisał/a:
1.8 jest troszke wolniejsze od williamsa ale nie duzo, a williams dostaje leciutkie baty od 1.6vti:


Hmmm, najdzielniej przed VTI broni się astra GSI, ale i ona dostaje baty...
Szybkie te japońskie ustrojstwo :) :) :)

DeeS - Nie 09 Mar, 2008

moze ja z ciekawosci bym z stanal z takim czyms ;p
Bad-i - Nie 09 Mar, 2008
Temat postu: Re: stara franca kontra włoski temperament i japońska techno
sharxhunter napisał/a:

ps. jaki może mieć związek pompa wspomagania z osiągami samochodu :?:


na hamowni w clio mi pompa zabierala 4 KM - udowodnione



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group