3. Jezeli nie to czy jest gwint z regulacja twardosci do 206 ... Jaki i za ile ??
4. Kto ma gwint i jezdzi na codzień.
5. Czy to dobry pomysł .. czy lepiej KONI Sport - tam wiem ze jest regulacja twardosci.
6. Czy ustawienie na najbardziej miękko jest porównywane z twarda serią ??
..
nie chce z auta zrobic taczek ... miec porblemów z pękajaca buda a słysząłem takie opinie też .. dlatego pytam i prosze o odpoiwedz!!!
Dziękuje.106 - Pon 24 Wrz, 2007 mam gwint jezdze prawie na codzien. zalezy od tego co to za gwint -
jaki amor, sprenzyna, jak ustawione. u mnie jest twardo, ale mi to
odpowiada :) bude mam wyspawana i zintegrowana z klatka:P
mysle ze duzo tez zalezy od tego jak jezdzisz.. jak bedziesz pycil
przez dziury na max twardym setupie bedzie nie milo.CHRZANEK - Pon 24 Wrz, 2007
206 Gti napisał/a:
1. Jak wyglada użytowanie Gwintu na codzień .. Jest BArdzo Twardo ??
Gwint oznacza że można regulować wysokość, natomiast nastawy twardości to coś innego.
206 Gti napisał/a:
2. Czy Ten zestaw na regulacje TWARDOSCI ??
Firma nic mi nie mówi, i szczerze mówiąc jeśli mialbym wydać sporo kaski to chyba wolalbym coś sprawdzonego Koni, Bilstein, albo Ohlins lub Proflex
206 Gti napisał/a:
3. Jezeli nie to czy jest gwint z regulacja twardosci do 206 ... Jaki i za ile ??
O ile wiem to na pewno Ohlins i Proflex mają ale kosztuje masę pieniędzy
206 Gti napisał/a:
4. Kto ma gwint i jezdzi na codzień.
Peugeotem jeszcze nie jeżdże, ale mialem w Sportingu i jeżdzi się na tym normalnie z ta uwagą że jeżeli opuscisz auto a nie masz plyty to wymagana jest ostrozność
206 Gti napisał/a:
5. Czy to dobry pomysł .. czy lepiej KONI Sport - tam wiem ze jest regulacja twardosci.
Adaś a na czym Ci bardziej zależy ? Na regulacji twardości czy wysokości ???
Gwint jest drogi - odpowiedz sobie na pytanie jak często będziesz zmienial wysokość samochodu ???
206 Gti napisał/a:
6. Czy ustawienie na najbardziej miękko jest porównywane z twarda serią ??
Bilsteina robią od extremalnie miękkiego do extremalnie twardego. Niestety można to zrobić wylacznie w serwisie.
Ja ze swojej strony powiem tak: W codziennej eksploatacji tak naprawde nie ma potrzeby zmieniania ani twardości ani wysokości samochodu.
Uważam że jak w kazdym przypadku potrzeby jest umiar czyli troszke niżej i troszke twardziej.
Jezeli nie chcesz wydac kupy kasy to uważam że B6 + odpowiednio dobrana sprężyna i belka 1 ząbek w dól.
Jeżeli masz duzo niepotrzebnej kasy to kup coś takiego jak ja mam.
Jezeli Bilsteina nie polamiesz to będziesz nim jeżdzil do końca życia twojego samochodu.k-mart - Pon 24 Wrz, 2007 Jesli chodzi sportowa jazde, myslez ze gwint to "nonplusultra"
Koniecznie chce wsadzic cos takiego do R5nox - Pon 24 Wrz, 2007 tylko czesto bywa tak ze gwint ma słaby zakres regucji twardości na zasadzie mega twardo , bardzo twardo , twardo.
JA niemam gwintowanego zawieszenie a spaxa (psx) wyregulowane gdzieś po środku i jadąc dzisiaj na wertepach dwa razy dotknołem dachu głową odbijam się w dotelu jak piłeczka k-mart - Wto 25 Wrz, 2007 R5 sama w sobie jest juz sztywna ze rzuca mnie w fotelu, nie moge doczekac by poczuc to przy gwinicie
Nizszy srodek ciezkosci, niemilosiernie bede ja rzucal w zakrety. Rudello - Wto 25 Wrz, 2007 ja mialem gwint w golfie. Nigdy nie zmienialem wysokosci choc juz czasem wkurzalo mnie ze pod kraweznik nie moge podjechac albo w zime robie za plug.. Ale zawsze znalazlem inne miejsce do zaparkowania a w zimie... no coz dobry uczynek
Moim zdanie frajda w wchodzenie w zakrety o pare km szybciej i reakcja na ruchy kierwonica rekompensuje wszelkie ewentualne niedogodnosci.
Ale jak wsiadlem w peugota to spodobalo mi sie to ze nie czuje kazdej dziurki, przerwy w drodze a w srodku nic nie skrzypi. Wiec ciezko powiedziec co bedzie lepsze dla ciebie.
Podsumowujac zyskasz na frajdzie z jazdy i osiagach, a komfort bedzie inny.
ja bym zmienil i sprobował poki jestes mlody i kregoslup ci na to pozwala. Jak sie nie bedzie podobalo albo znudzi to wrocisz do poprzedniego ustawienia.k-mart - Wto 25 Wrz, 2007
Rudello napisał/a:
Moim zdanie frajda w wchodzenie w zakrety o pare km szybciej i reakcja na ruchy kierwonica rekompensuje wszelkie ewentualne niedogodnosci.
Dobrze powiedziane! :564:Loko - Wto 25 Wrz, 2007 Ale jak już gwint to jakiś dobry, a nie taki który zrobi z auta deske i dobrze się będzie jezdziło tylko na zakrętach toru, a na 95 % normalnych zakretów będzie dramat i jeden wielki ping pong.
Ten super sport na wyglad prezentuje się całkiem całkiem, ma nawet helper co raczej spotyka się w lepszych zawaisach, ale jakoś firma wogóel do mnie nei przemawia i obawiał bym sie wydać na niego kase.saxorulez - Wto 25 Wrz, 2007
Cytat:
Ten super sport na wyglad prezentuje się całkiem całkiem, ma nawet helper co raczej spotyka się w lepszych zawaisach, ale jakoś firma wogóel do mnie nei przemawia i obawiał bym sie wydać na niego kase.
Zgadza sie.. kim jest super sport?
Juz lepiej D2 albo np XYZk-mart - Wto 25 Wrz, 2007
Loko napisał/a:
Ale jak już gwint to jakiś dobry, a nie taki który zrobi z auta deske i dobrze się będzie jezdziło tylko na zakrętach toru, a na 95 % normalnych zakretów będzie dramat i jeden wielki ping pong.
Dokladnie. Wydawajac tyle kasy na zawias, warto pojsc w cos dobrego.
W przypadku R5 widze tylko 2 takie rozwiazania:
- FK (z regulacja wysokosci i sztywnosci)
- KoniBaRtO_206GT - Wto 25 Wrz, 2007
saxorulez napisał/a:
Cytat:
Ten super sport na wyglad prezentuje się całkiem całkiem, ma nawet helper co raczej spotyka się w lepszych zawaisach, ale jakoś firma wogóel do mnie nei przemawia i obawiał bym sie wydać na niego kase.
Zgadza sie.. kim jest super sport?
Juz lepiej D2 albo np XYZ
Supersport to niemiecka firma ktora produkuje swoje wyroby na tajwanie.. z jakoscia u nich bardzo bardzo slabo, za czasow jak fabryka byla jeszcze w niemczech dawali rade ale teraz szkoda kasy.. Zanim kupilem zawias interesowalem sie tym gwintem bo byl w tej samej cenie co kit koni sport. Niestety tutaj jest tak ze niska cena=niska jakosc. Z tego co wiem do 206 gwinty robi tez firma Weitec. Gwint z regulacja twardosci kosztuje cos ok 2400 a z regulacja twardosci i wysokosci 2800 albo 3200 nie pamietam juz. Ja mam u siebie Kit Koni Sport 1130, mysle ze dla wielu osob bylby spokojnie wystarczajacy lecz dla mnie jest mimo wszystko troche za miekki mimo ze jest max skrecony.k-mart - Wto 25 Wrz, 2007 Wlasnie sprawdzilem; Koni nie produkuje gwintow do R5, tylko amorki z regulacja. Wiec zostaje tylko FK.
Tak wyglad FK silverline X:
Na www.re5pect.pl sa jakies dwa inne rozwiazania, niestety nigdy nic o tej marce nie slyszalem, wiec odpadaja.dzik - Wto 25 Wrz, 2007 Ile $$ taki FK?
Widze ze ma fasolki do negatywow.
Ja mysle o zalozeniu gwintu ale z zawiasem z GTT phII.k-mart - Wto 25 Wrz, 2007 Sa dwie wersje na ich stronie FK
jedna kosztuje 619euro (tyl+przod), druga 8xxeuro
z opisu niczym sie nie roznia :566:
Jedna to "königssport", druga "silverline X"