To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ

forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Zawieszenie Gwintowane [GWINT]

206 Gti - Pon 24 Wrz, 2007
Temat postu: Zawieszenie Gwintowane [GWINT]
Witam Państwa ..

Po Lublinie Zapragnąłem czegoś takiego...

Mam pare pytań jeśli mozna a w temacie kwintu jestem Kompletnie ZIELONY!!

1. Jak wyglada użytowanie Gwintu na codzień .. Jest BArdzo Twardo ??

2. Czy Ten zestaw na regulacje TWARDOSCI ??

http://moto.allegro.pl/it...supersport.html

3. Jezeli nie to czy jest gwint z regulacja twardosci do 206 ... Jaki i za ile ??

4. Kto ma gwint i jezdzi na codzień.

5. Czy to dobry pomysł .. czy lepiej KONI Sport - tam wiem ze jest regulacja twardosci.

6. Czy ustawienie na najbardziej miękko jest porównywane z twarda serią ??

..

nie chce z auta zrobic taczek ... miec porblemów z pękajaca buda a słysząłem takie opinie też .. dlatego pytam i prosze o odpoiwedz!!!

Dziękuje.

106 - Pon 24 Wrz, 2007

mam gwint jezdze prawie na codzien. zalezy od tego co to za gwint -
jaki amor, sprenzyna, jak ustawione. u mnie jest twardo, ale mi to
odpowiada :) bude mam wyspawana i zintegrowana z klatka:P

mysle ze duzo tez zalezy od tego jak jezdzisz.. jak bedziesz pycil
przez dziury na max twardym setupie bedzie nie milo.

CHRZANEK - Pon 24 Wrz, 2007

206 Gti napisał/a:
1. Jak wyglada użytowanie Gwintu na codzień .. Jest BArdzo Twardo ??

Gwint oznacza że można regulować wysokość, natomiast nastawy twardości to coś innego.
206 Gti napisał/a:
2. Czy Ten zestaw na regulacje TWARDOSCI ??

Firma nic mi nie mówi, i szczerze mówiąc jeśli mialbym wydać sporo kaski to chyba wolalbym coś sprawdzonego Koni, Bilstein, albo Ohlins lub Proflex :) :) :)
206 Gti napisał/a:
3. Jezeli nie to czy jest gwint z regulacja twardosci do 206 ... Jaki i za ile ??

O ile wiem to na pewno Ohlins i Proflex mają ale kosztuje masę pieniędzy
206 Gti napisał/a:
4. Kto ma gwint i jezdzi na codzień.