moc przyjemna, ale mało niutków :566:Anonymous - Czw 12 Lip, 2007
Marcel 08 napisał/a:
hteb napisał/a:
Seryjnie 160hp obecnie 310hp.
moc przyjemna, ale mało niutków :566:
Identyczny setup u Macka wyszedł równo 300hp i 360Nm więc moje gdzieś uleciały... Nie miałem boost controlera tylko ustawialiśmy to na mbc które nie daje kontroli nad wstawaniem turbiny. Obecnie steruje tym avc'r więc mam więcej Nm ale T kończy się wcześniej - niestety jest za mała i traci dech Na dniach zawitamy gt2871r więc problem z niemocą minie M - Czw 12 Lip, 2007 Panowie tu nie gadamy, ten topic mod niech prosze wydzieli na techniczne Anonymous - Czw 12 Lip, 2007 sorry eM-ku juz nie bedziemy .... tam gaworyć
ja u siebie w b16a1T przy t3 ktora puchła przy 6800-7000rmp max mialem na 0,4 bo mbc czasem nie reagowło na ruchy, ale boost pokazywał rowno 0,4bara wyszkoczyło 215PS i 250nM ....
bo B-tak do 300-350PS dobra turbina jest td04L z volvo - pieknie to 8000rmp ciagnieM - Czw 12 Lip, 2007 No takim momentem szalec po takich obrotach to juz trzeba byc pewnym swojego dołu Anonymous - Czw 12 Lip, 2007
Marcel 08 napisał/a:
sorry eM-ku juz nie bedziemy .... tam gaworyć
ja u siebie w b16a1T przy t3 ktora puchła przy 6800-7000rmp max mialem na 0,4 bo mbc czasem nie reagowło na ruchy, ale boost pokazywał rowno 0,4bara wyszkoczyło 215PS i 250nM ....
bo B-tak do 300-350PS dobra turbina jest td04L z volvo - pieknie to 8000rmp ciagnie
Nie wiem jak u Ciebie ale moja TD04-16HL kończy się przy 310 właśnie. Fakt że Nm trochę mało ale to nie kwestia strachu o dół bo wszystko zakute. Kowal w crx b16 ma też na grubo i wyszło 300hp i 360Nm a koniec. Mam parę innych wykresów z wielkimi Nm ale bezpieczne to nie było jak mi waliła w peaku 1,5 bara przy 5000 Wykres jak na T i taka jego wielkość uważam za mało poszarpany - ale to moje zdanie. Z Doktorem i Grabem gadaliśmy o tym i jest jeden wniosek - 16hl kuleje przy takich mocach i tego sie ukryć nie da. Zobaczymy co będzie z moja nową hybrydą Wiadomo równi pochyłej n/a czy kompresora nie będzie ale zawsze pójdzie ładniej w górę i nie spuchnie Co do mocy na 0,4 bara to miałem 240ps i jakos banglało carlose - Pon 16 Lip, 2007 a jaką masz chłodnice cieczy tak się zapytam ? Anonymous - Wto 17 Lip, 2007
hteb napisał/a:
Zobaczymy co będzie z moja nową hybrydą Wiadomo równi pochyłej n/a czy kompresora nie będzie ale zawsze pójdzie ładniej w górę i nie spuchnie Co do mocy na 0,4 bara to miałem 240ps i jakos banglało
a myslales b16/b20 zrobic? - nie bedzie sie to kreciło do 8rmp ale bedzie zapewne ciekawe - na www.hondatech.com jest kilka ciekawych projektów carlose - Wto 17 Lip, 2007 b20 z łbem vtec-kowskim M - Śro 18 Lip, 2007 Tzw torque monster...
ale ja znam innego torque monstera 1.6 i raczej ku niemu bym sie skłaniał Anonymous - Śro 18 Lip, 2007
eM napisał/a:
Tzw torque monster...
ale ja znam innego torque monstera 1.6 i raczej ku niemu bym sie skłaniał
tok to mi :555:
osobioscie załuje,ze nie zrobilem hybrydy ze swojego , tylko kretynsko zniszczylem autko .... za ostro poszlismy carlose - Śro 18 Lip, 2007
eM napisał/a:
ale ja znam innego torque monstera 1.6 i raczej ku niemu bym sie skłaniał
a ... o kim mowa ?M - Śro 18 Lip, 2007
carlose napisał/a:
eM napisał/a:
ale ja znam innego torque monstera 1.6 i raczej ku niemu bym sie skłaniał
a ... o kim mowa ?
pisze posty jako carlose, taki gej Anonymous - Śro 18 Lip, 2007 no to jest jakies wyjscie z sytuacji, ale nie sadzisz ze lepiej by było dac troszke pojemnosci? i nie krecic do 8rmp+ a np do 7300-7500rmp a miec wiecej cm3?M - Śro 18 Lip, 2007 Jeśli chciałbym iść na całość w NA to bym wzial dół b20 + jakies lekkie flaki co sie beda chcialy krecic wysoko, wszystko wyważył i dopieścił.