Anonymous - Wto 03 Lip, 2007 Temat postu: Silnik Saxo 1.4Witam wszystkich.
WIem ze Saxo to nie hot hatch ale postanowilem napisac bo wydaje mi sie ze przynajmniej kilka osob na tym forum ma niezle pojecie o tym silniku.
Samochod dla ojca na dojazdy do pracy 40 km dziennie.
Dzis pojechałem praktycznie odbrac Saxo 1.4 98'. Szkopuł w tym, ze na liczniku jest 66tys. a gościu dał mi TUV (czy jak to tam sie pisze) z tego roku i kilometraz 159tys. Licznik ewidentnie cofniety o 100tys. Ile te silniki wytrzymują zakładając, ze byl uzytkowany "normalnie" tj. wymiany oleju na czas itd. Jak z dostepnoscia czesci i cenami??
Auto posiada (przynajmniej mam taka nadzieje ) 2xPP jest jakis sposob bez podpinania pod komp aby sprawdzic czy poduszki sa na miejscu (lampka na desce gasnie)
W warsztacie zaproponowali pomiar kompresji(???) za 110 zl. Warto???
Samochod dla ojca na dojazdy do pracy 40 km dziennie.
Licze na Wasza pomoc.
Pozdrawiam
TomalaCHRZANEK - Wto 03 Lip, 2007 Proponuje na pocztek wizyte w hyde parku w zakladce pt: "tu sie witamy"
Jak sie przywitamy i poznamy to pogadamy
Jasne
Pozdrawiam
JudytaVlodarsky - Wto 03 Lip, 2007 A poza tym silnik TU3 jest produkowany tak długo, że można o nim mówić w samych superlatywach. Pali tyle samo co 1,1 albo i mniej a jest szybszy. To bardzo prosty silniczek... każda jego naprawa jest niedroga... a uszczelke pod głowicą można wymienić "na kolanie" jak buda zdrowa to brać. Byle by cena jeszcze była dobra... A tak poza tym to wypada się przywitać.........Anonymous - Wto 03 Lip, 2007
Vlodarsky napisał/a:
Byle by cena jeszcze była dobra... ......
szalu nie ma cena to 7300, auto stoi na zimowkach ale gosciu daje calkiem ladne opony na felgach stalowych tylko ze w rozmiarze 155/65/13
nie wiem k...... co robic, jestem w kropce
Jest jeszcze inna opcja najprawdopodbniej jade do DE pod koniec lipca. Czy jest szansa wyrwac jakiegos VTS-a do 2000-2200 ojro???Bede w okolicach Kielu i Hamburga.
Pozdrawiamkubas - Śro 04 Lip, 2007 no nie wiem czy pali tyle co 1,1 chyba ze moj jest jakis dziwny... bo pali 10 ale na monowtrysku moze to kwestia zmiany na wielopunkt Bierz to saxo silnik napewno ci da duzo radosci Anonymous - Czw 05 Lip, 2007 Auto kupione, teraz czeka na rejestracje pozniej wymiana paska napinaczy oleju i jezdzimy.
Ile wymiana paska??Tak orientacyjnie??Anonymous - Czw 05 Lip, 2007
CHRZANEK napisał/a:
Pozdrawiam
Judyta
:577:Grzesiek VTS - Czw 05 Lip, 2007
Tomala napisał/a:
WIem ze Saxo to nie hot hatch
CO TO ZA SLOWA drodzy Parafianie hh.org.
Primo to trzeba sie przywitac :562:Grzesiek VTS - Czw 05 Lip, 2007 Wczesnej mailem saxo vts 1.4 tyko 2000 rok i naprawdę silniki był super idealny, części tanie paliło 6- 7 na 100 .
Polecam do jazdy po mieścieAnonymous - Pią 06 Lip, 2007
Grzesiek VTS napisał/a:
Tomala napisał/a:
WIem ze Saxo to nie hot hatch
Primo to trzeba sie przywitac :562:
toz sie przywitalem
jakim olejem go zalac??przebieg ok 160 tys.Grzesiek VTS - Pią 06 Lip, 2007 a jaki był lany ?? syntetyk, pół syntetyk czy mineralny ??
a jak cos to pol syntetyka zapodaj Anonymous - Śro 11 Lip, 2007 Witam po dlugim procesie rejestracji......ech ta polska biurokracja.
Auto zarejestrowane od jutra zaczyna przygode na polskich drogach
Jakie felgi z jakim kapciem wejda do Saxona zeby nic nie obcieralo przy 4 osobach na pokladzie??14' i 175/60???AAA i jakiegos ET szukac zeby bylo ok??
Musze wymienic rozrzad a nie mam pojecia na jaka cene sie zgodzic zeby nie przeplacic - 150zl nie bedzie za duzo??
Pozdrawiam
TomalaCHRZANEK - Czw 12 Lip, 2007 Ponieważ to nie vts to problem może sie pojawić z tylu.
Po pierwsze szukal bym felg 5,5x14 bo 6x14 są jednak deko szersze i opona sie bardziej "rozklada".
Oponki chyba dobre zasugerowaleś, bo 165/65R14 to trochę wąskie są.
Ceny masz tu:
www.opony.plAnonymous - Śro 12 Wrz, 2007 no i k...... najprawdopodobniej silnik sie zesral......
teraz pytanie czy zamiast 1.4 podejdzie silnik 1.5D???co oprocz silnika i skrzyni trzeba by bylo przelozyc???Michał - Śro 12 Wrz, 2007 o kurwa
grubas