To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Obniżanie Saxo

Maciusiowy - Śro 27 Cze, 2007
Temat postu: Obniżanie Saxo
Wiem, że temat był już wałkowany kilka razy, ale właśnie rozmawiałem z mmoim mechanikiem i on odradzał mi obniżanie saxo z tyłu na belce...powiedział, że to jest bardzo pracochłonne i w ogóle, że trzeba będzie tą belkę wypruć....jak się to ma do stanu faktycznego?
Misiek_lbn - Śro 27 Cze, 2007

nie wiem czy takie samo jest rozwiązanie w 106 s16, ale tam chyba nie ma problemu...
brat w megance też ma belkę z tyłu, i opuszcza się ja o jeden ząbek i po robicie...
nie słyszałem żeby to były jakieś niewiadomo jakie trudy tjuningowania :566:

Michał - Śro 27 Cze, 2007

Nie wiem czy to jest pracochłonne, ale ja jak jeszcze sobie kupie vtsa to zostawie go w orginale.
Obniżanie na belce niszczy charakterystyke samochodu, niszczy belke, wiąże sie z czestymi wizytami u mechanika. Jedynie to wygląd sie porpawia, ale ja juz tego nigdy bym nie zrobił. Zostaw tak jak jest, nie kombinuj.

Peter - Śro 27 Cze, 2007

obniż ale nie za dużo :) Marek W. pewnie powie Ci czy jest to pracochlonne
Dariano - Śro 27 Cze, 2007

Michał napisał/a:
Nie wiem czy to jest pracochłonne, ale ja jak jeszcze sobie kupie vtsa to zostawie go w orginale.
Obniżanie na belce niszczy charakterystyke samochodu, niszczy belke, wiąże sie z czestymi wizytami u mechanika. Jedynie to wygląd sie porpawia, ale ja juz tego nigdy bym nie zrobił. Zostaw tak jak jest, nie kombinuj.



Pracochlonne to raczej nie jest mocno nawet gdzies na forum bylo jak to zrobic samemu z tego co pamietam.

Michal nie rozumie co masz na mysli piszac niszczy charakterystyke auta ?? niszczy belke napeno bardziej przy twardym zawieszeniu. A juz z tym ze nie poprawia nic poza wygladem to juz troche glupoty piszesz.

Peter - Śro 27 Cze, 2007

zgadzam sie z druga czescia wypowiedzi Darka.
moim zdaniem prowadzenie mojego Saxo jest doskonale.trzyma sie drogi jak pojeb.any.
auto ma juz przejechane 91 tys km i jeszcze nic nie wymienialem (amory we wlasnym zakresie)

CHRZANEK - Śro 27 Cze, 2007

Ja uważam ze o jeden zabek można, pod warunkiem ze nie jeżdzimy w 4 osoby.
Jeżeli obnizymy środek ciężkości samochodu to raczej wplywa to pozytywnie niż negatywnie na prowadzenie. Mogą być bardziej obciązone amorki, bo jednak zmniejsza się ich zakres pracy, ale jezeli autem jeżdzą 2 osoby to nie powinno to wplywac na zywotnośc w/w elementów
Jezeli nie masz doświadczenia w manualach to lepiej to zlecić mechaniorowi.

saxorulez - Śro 27 Cze, 2007

Powiem tak na seryjnym mona tak jak w homologacji N grupowej na asfalt.. tam jest napisane ile.
Natomiast iwecej nie polecam. Bo zwykly amor traci charalterystykę - moze billi da radę znieść wiecej. Poza tym bylke sie szybciej zużywa.

Maciusiowy - Śro 27 Cze, 2007

Nie ukrywam, że o wygląd też mi chodzi...a mój mechanik wspominał coś, że może się pogorszyć charakterystyka autka i w ogóle. No ale z drugiej strony, ktoś to po coś zrobił (taką możliwość obniżenia)...a w 4 osoby nie jeżdże, max dwie (razem z kierowcą):D
CHRZANEK - Śro 27 Cze, 2007

No to tak jak napisal Saxorulez, bez przesady, o 1ząbek w dól, i pomysl o sportowych amorkach.
Zrób sobie fote auta teraz, i zrób po modzie. Zobaczysz różnice.

Maciusiowy - Śro 27 Cze, 2007

A ma ktoś może skróconą instrukcję jak się to obniża?
Dariano - Śro 27 Cze, 2007

Jezdzilem po zakretach saxo na zawiasie seryjnym i moim obnizonym utwardzonym na rownym asfalcie saxo na seryjnym zawiasie nie podpina sie nawet, Seria lepsza jest na doly i wozenie 5 os. obnizony i utwardzony do funu z pokonywania zakretow cos za cos jeden woli schab drugi woli mostek....:) Wyglad swoja droga.
Michał - Śro 27 Cze, 2007

Oczywiscie ze charakterystyka samochodu sie pogarsza, obniżając go na belce i nie dając innych amorków. Przeciez amor standardowy jest przypasowany do ori wychylenia belki. Ok, napewno sie lepiej jedzi obniżonym , nie ulega wątpliwości , ale za jaką cene. Dareczku, ile juz razy belke robiłeś ? Chyba dwa, a łukasz który ma standardową wysokość? ani razu. Wolałbym ten hajs w obniżenie a pozniej w naprawy w cos innego zainwestować.

Cytat:
auto ma juz przejechane 91 tys km i jeszcze nic nie wymienialem

no to piter chyba będziesz musiał, bo jednak jak pamiętam to jak jechaliśmy gdzieś to juz porządnie waliło, sam mi mówiłeś ;)

Dariano - Śro 27 Cze, 2007

Belke robilem 2 razy ale nie przez to ze sie wytlukła tylko przez awarie (skrzywiony czop po dzwonie jak sprowadzilem saxo,2 raz jak cos z niej odpadlo :570: ) Jak juz byla wyciagnieta to robiony byl przeglad i wymiany tego wszystkiego co tam sie zuzywa nie wiem dokladnie co bo sie nie znam na tym. poza tym Michal nie neguje tego ze przy nizszym i twardszym nastawie belka bardziej sie niszczy, tylko to ze napisales ze poza wygladem nic to nie daje.
Dariano - Śro 27 Cze, 2007

Peter Masz tyle samo przejechane co ja :)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group