pewnie cena obu tych aut bedzie zblizona i mimo wszystko wybral bym bmw
pozdrRudello - Nie 22 Kwi, 2007 Ale do nazwy nie ma sie co czepiac, look swift sport 125KM i 8.9s. Micra 160SR 110KM i 9.8s. tak poprostu jest, marketing. A nazwa sport w megance dlatego ze opakowanie to samo, wiec nia ma co zmieniac nazwy bo ludzie sie pogubia FreeMan - Nie 22 Kwi, 2007 a mi sie wydaje ze to poprostu nowy kierunek w samochodach ulicznych.
Jezli sie nie myle to audi napedzane silnikiem diesla wyralo Le Mans w zeszlym roku.
Sam scigalem sie z Skoda Fabia vRs i moge szczerze powiedziec ze bylo ciezko..
..a ta megane napewno bedzie sie odroznial od innych np. jakoscia, bo samochody te są produkowane we francuskiej fabryce Renault w Dieppe czyli Renault Sport.
Ciekawe kiedy u nas na forum pojawi sie pierwszy HotDieselHatch...(moze jakis konkurs na nazwe dla takiego samochodu)?dzik - Nie 22 Kwi, 2007 W Le Mans jak sie nie myle dzieki przepisom diesel mial przewage.
Diesla sa modne teraz, tego zparzeczyc nie mozna.
Sa tez mocne.
Jednak dla mnie sportowy samochod to benzyniak, jaki diesel da mi dzwiek NA na wolnym wydechu przy ponad 7000rpmMarek23 - Pon 23 Kwi, 2007 Audi wygrało, również dzięki rzadszym tankowaniom. W rajdach czy na drodze nie ma takiego elementu...
Diesel na krętym jakoś nie do końca się sprawdza, taka moja opinia. Ale jako dupowozy auta na gnój są super, nie powiem...Anonymous - Pon 23 Kwi, 2007 ja tylko czekam jak toya wypusci aurisa TS w dizlu nawet jak bedzie mial 180koni to i tak nie bedzie mial sportowej duszy, bo bedzie to dupowoz krecocy sie w 2000-4000rpm i tyle bez charakteru,,,
honda types-s juz wymeczyla civica w dizlu,
no coz takie czasy......FreeMan - Pon 23 Kwi, 2007 mikson, Auris jest juz oferowany z tym dieslem 180 KM ....dzik - Pon 23 Kwi, 2007
mikson napisał/a:
ja tylko czekam jak toya wypusci aurisa TS w dizlu nawet jak bedzie mial 180koni to i tak nie bedzie mial sportowej duszy, bo bedzie to dupowoz krecocy sie w 2000-4000rpm i tyle bez charakteru,,,
Przy masie 1450 te 177KM duzo nie pokaze.KonradMK - Pon 23 Kwi, 2007 Temat postu: Re: sportowe wersje w dizlach
mikson napisał/a:
moim zdaniem jak robia mocniejsza wersje w dizlu to nie powinni nazywac jej zaraz sport mimo ze ma 8,3 sek
nazwa jest z dupy ale nie powinieneś się czepiać bo sam masz yarka który jest TS (cośtam sport) a ma prawie 10s/100dzik - Pon 23 Kwi, 2007 Jeszcze musimy przyznac ze produkty Renault Sport zazwyczaj dosc znacznie roznily sie od reszty. Tutaj nie chodzi o sam silnik i twardsze sprezyny.Anonymous - Pon 23 Kwi, 2007 kondziu yaris to jest lekko usportowiona wersja cywilka, silnik, skrzynia, zawias , hamulce, fotele, i ma bardziej rasowego stajla hehe , nie jest prawdziwym scigaczem upalaczem jak vts
i ma 9sek a nie 10 a tu jest spora juz roznica jak bys mial 12 a 13sek to tam sekunda to jest niezauwazalna , musze bronic yarka heheh
ale masz racje nie powinienem sie czepiac chociaz jezeli cena takiej reni ma byc powyzej 100tys
to typerka wolalbym bez zastanawiania,
cena bedzie oscylowala takiej megi w dizlu jak benzyniaka moze bedzie z pare tysi tansza ale to jest przegiecie i robienie sobie jaj z potencjalnych klientow, ale widac o to w tym biznesie chodzi,
jestem ciekaw czy toya zrobi meski ruch i wypusci fajne sportowe autko
ale jakos juz w to malo wierze, no chyba ze auris 1.8 z pompka na 240kuni ,, pomarzyc mozna
a wracajac do dizli to nawet jak meganka bedzie robiona w fabryce reni sport to i tak bym czegos takiego nie kupil, wolalbym cliosporta ,, KonradMK - Pon 23 Kwi, 2007 zeperfs.com nie kłamie ---> YTS robi setkę w 9,7 sek hehe
btw jak się nie ma samochodu to każde auto jest zajebiste Anonymous - Pon 23 Kwi, 2007 wiesz co ja mysle o tej stronce?
nie bede sie wypowiadal bo wyniki tam sa od czapy
stary 10sek a nawet minimalnie ponizej to wersja 1.3 87koni yarka robi a katalogowo ma 12
fajnie?
KonradMK - Pon 23 Kwi, 2007 dobra dobra Michał - Pon 23 Kwi, 2007 zeprefs jest z dupy na maxa.
saxo ma tam 8.4 do paczki