Greg - Sob 24 Paź, 2015 Temat postu: [K] zwrotnice 106 S16/GTI/Saxo VTSJak w temacie, w dobrym stanie.arssss - Sob 24 Paź, 2015 Jakieś mam. Sprawdzę w poniedziałek.Vlodarsky - Nie 25 Paź, 2015 To sprawdź od razu czy nie są wyjebane tam gdzie wchodzi sworzeń bo nie chce mi się dwa razy tego robić proszę Barejka - Nie 25 Paź, 2015 ale to widac od razu swoja droga za kilka lat bedzie trzeba to regenerowac bo zabraknie towaru Kamill - Nie 25 Paź, 2015 Tak się zapytam, czy poza francuskimi markami w jakiś innych samochodach zużywają się zwrotnice?Bonczek - Nie 25 Paź, 2015 W 30 letnich Hondach podobno potrafią pęknąć przy wymianie łożyska - słyszałem o jednym przypadku.Anonymous - Pon 26 Paź, 2015
Bonczek napisał/a:
W 30 letnich Hondach podobno potrafią pęknąć przy wymianie łożyska - słyszałem o jednym przypadku.
niemozliwe żeby w hucie przed wrzuceniem do pieca ktos wymieniał łozyskoBonczek - Pon 26 Paź, 2015 Rdza w hucie? Bez sensu.Barejka - Pon 26 Paź, 2015 Kamill, zyzywa sie wtedy gdy nie jest skrecona odpowiednio na sworzniu, ma minimalny luz i sie przez to wybija gniazdo Vlodarsky - Pon 26 Paź, 2015
Barejka napisał/a:
odpowiednio
Powiesz coś więcej o tym "odpowiednio" ? Sibu - Pon 26 Paź, 2015 Ja tam mam 2 komplety, które mają więcej niż 20 lat i oba nie mają żadnych luzów, a dokręcam tylko zalecanym momentem.Vlodarsky - Pon 26 Paź, 2015 Jeżdżąc na ćwiartkę i upalając po osiedlu wytrzymają jeszcze 50 lat te Grega mają za sobà sporo męczarni i wiele pucharów zdobytych idąc pełnym ogniem na różnych nawierzchniach. Fabrycznym momentem dokręcone nie przeżywają jednej imprezy na takim zawiasie jak tu jest i był.Kamill - Wto 27 Paź, 2015 Francja elęgancja Barejka - Wto 27 Paź, 2015 Vlodarsky, odpowiednoa=na chama mi wybiło lewe w 106 i w saxo rowniez, szkoda ze nie jest to ciut grubsze wtedy przewiert i grubsza sruba zalatwilaby roboteSibu - Wto 27 Paź, 2015
Vlodarsky napisał/a:
te Grega mają za sobà sporo męczarni i wiele pucharów zdobytych idąc pełnym ogniem na różnych nawierzchniach.
... a to tego nie wiedziałem. Najlepiej to byłoby spawem smarknąć od góry i problem z głowy Szkoda tylko, że zwrotnica jest żeliwna