To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Sprzedam/Kupie/ZakupyGrupowe - [s] e36 Compact 318

kaziu1985pn - Czw 08 Paź, 2015
Temat postu: [s] e36 Compact 318
Decyzja zapadła kompot idzie pod młotek

http://forum.hothatch.org/viewtopic.php?t=10725

z najważniejszych:

- silnik trzyma serie nie bierze oleju
- szpera duża głowa 4.45 40%
- bilstein b6 ( gruba laga, utwardzony ) + eibach pro
- silnik, skrzynia most na poli
- zawieszenie przód poduchy m3 3.2
- wybebeszony, usuniety szyberdach
- fotel mirco + 4pkt pasy
- wentylator włączany z kabiny
- zrobione sprzęgło
- rozpórki przód, tył
- hamulce przód ATE PD + klocki OMP ( czerwiec ) , tył brembo/ferodo ( listopad )

- z minusów trzeba by trochę ogarnąć blacharkę


cena 7500

Kamill - Czw 08 Paź, 2015

Co w zamian?
kaziu1985pn - Czw 08 Paź, 2015

no tylko 328 ;) a na serio jeszcze nie wiem ale raczej chce zostać w klasie do 2L tylko w czymś bardziej konkurencyjnym, najpierw musi pojść a potem wrzuce burzę mózgów na forum :)
arssss - Czw 08 Paź, 2015

Mr2 rev3 :D
Anonymous - Czw 08 Paź, 2015

i do tego beczke oleju i rabat na remonty silnika
arssss - Czw 08 Paź, 2015

Aż tak sie to sypie?
Anonymous - Czw 08 Paź, 2015

jesli dobrze pamietam to "mi" robil dwa remonty silnika-za pierwszym wciagneło do silnika pokruszone kawałki z kata,za drugim razem przyłapalo na panewce bo te silniki żrą olej i chyba był stan ale na upalanie jednak troszke przymały.Mocno sie zastanawiałem nad mr2,bo bardzo fajnie sie to prowadzi i ma dobre ceny ale doszedłem do wniosku ze nie chce mi sie babrać w gównie.Chodził mi tez po głowie pomysł kupienia takiej z padniętym silnikiem i zeswapowania tam hondowskiego k20 ale wtedy przestaje byc tanio
kaziu1985pn - Czw 08 Paź, 2015

no tego nie dodałem konkurencyjne i zeby było równie bezawaryjne co bmw :D najgorsze że bmw nie urywa dupy w kwestii masa/moc
Anonymous - Pią 09 Paź, 2015

Mysle ze taka mr2 jest bardzo konkurencyjna,to naprawde dobry fur,niestety z tą awaryjnościa jest troche problem.W przypadku upalatora dochodzi jeszcze problem z dostepnościa tanich części,zarówno tych seryjnych jak i tjuningowych,tu bmw jest bezkonkurencyjne.Podobno da sie tam zaswapowac dośc bezproblemowo silnik z corolli ts (1.8 , 192KM),ale nie rozkminiałem tematu dokładnie.
kaziu1985pn - Pią 09 Paź, 2015

no to kwestia mr2 rev 3 załatwiona :D bo 2.0T czyli wchodzę w klasę wyżej a wtedy wole kupić 328/330 , nie chce sie władować w samochód do którego cześci będe musiał ściagac z angli lub japoni.
Anonymous - Pią 09 Paź, 2015

nie rozumiem o co chodzi z tym 2.0 T i wyższą klasą
arssss - Pią 09 Paź, 2015

Jest turbo i n/a :p a jak nie rev3 to rev3 tańsze i tylko trochę gorsze
Anonymous - Pią 09 Paź, 2015

Sorka,pomyliły mi sie generacje,wszystko co pisałem dotyczyło tej ostatniej generacji czyli tego(tylko jedna wersja silnikowa 1.8 140KM)
http://otomoto.pl/oferta/...a-ID6y9e79.html

Ta poprzednia nie miala takich fakapów,ale znowu tutaj wybor niewielki i rdza wszechobecna

arssss - Pią 09 Paź, 2015

Patrząc po forum mr2 z rdza nie ma aż takiej tragedii.
Gorzej z wyborem ;)
http://olx.pl/oferta/toyo...D5-IDbIUgz.html

Kamill - Pią 09 Paź, 2015

kaziu1985pn napisał/a:
no tylko 328 ;) a na serio jeszcze nie wiem ale raczej chce zostać w klasie do 2L tylko w czymś bardziej konkurencyjnym, najpierw musi pojść a potem wrzuce burzę mózgów na forum :)

Patrząc po wynikach to e0 318i jest bezkonkurencyjne w psb do 2L, a nawet w generalce stoją wysoko, tylko trzeba podłubać. Serią to nawet evo tam nie poradzisz.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group