Sprzedam/Kupie/ZakupyGrupowe - Dylemat przy zakupie nowego auta z grupy VAG
dzik - Pon 24 Sie, 2015
rabarbar napisał/a:
Bylo brac superba,wiadomo ze nie ten prestiż i szacun ma dzielni ale nic go nie pobije pod wzgledem przestronnosci
A po co jej aż tyle, zmarnowana.
Jeździłem nowym superbem, niezła porażka z tego wyszła.Niemy - Pon 24 Sie, 2015 pod jakim względem porażka?Marek23 - Pon 24 Sie, 2015
dzik napisał/a:
rabarbar napisał/a:
Bylo brac superba,wiadomo ze nie ten prestiż i szacun ma dzielni ale nic go nie pobije pod wzgledem przestronnosci
A po co jej aż tyle, zmarnowana.
Jeździłem nowym superbem, niezła porażka z tego wyszła.
Czyli nie wysyłać namiarów?
Co w Superbie nie tak?dzik - Wto 25 Sie, 2015 wyślij, dam mu jeszcze szansę
Dostałem do testów L&K w klekocie 190 i dsg, tylko takie mają, w całym kraju benzyny z dsg nie ma.
Od razu zauważyłem że coś nie mogę się dogadać ze skrzynią, jak jeździłem na jazdach leonem cuprą w dsg to reagował naturalnie. W skodzie daję 50% gazu by włączyć się do ruchu a on rusza jak kursant na placu i wrzuca dwójkę przy 1600. Zero przyspieszenia, takie same zero przy 10,20,50,70% gazu. Żadnej różnicy, zwiększam ilość i przy ok 90% klik, kickdown oraz mielenie kołami. Kilka podejść i nie potrafię ruszyć tym samochodem sprawnie. Rozumiem że komputer mógł wyczuć kapelusz na mojej głowie, ale *** bez przesady. Dziadki czasami do kościoła nie chcą się spóźnić. Albo 8s do setki albo 28. Dwie opcje. Żona uparła się na testowanie park assist, kilka podejść i wszystkie zakończone klęską. Ponieważ to chyba pierwszy diesel w automacie jakim jeździłem to poszedłem do VW, dali na weekend pastucha 150km klekota w DSG. lepiej, bez rewelacji ale lepiej. Jak skoda ma dwie pozycje gazu to pastuch ma cztery może pięć.
Ale oszczędność klekota pozorna. Jak już mam z nim chwilę sam na sam to wybyliśmy na A2 na testy tempomatowe. Litr mniej od mojego przy 100km/h na tempomacie ale im szybciej to różnica się zaciera. Przy 140km klekot generuje dużo hałasu, przy 120 i 160 mniej.
Im dłużej B8 się bawiłem tym mniej różnicy do swojego czułem. Może mniej piachu na dywanikach.
Więc aby mieć parcie na wymianę, to nie.
A ponieważ jak się w pastuchu domówi trochę opcji to blisko do 2-jki z przodu. Wersja 280 droższa od 1.8 o 40kPLN. W skodzie o 20.
Więc udałem się do Audi, trochę im te samochody schudły optycznie i A4 wygląda jak pudel po prysznicu, A6 wygląda dobrze, chociaż z boku wygląda jakby miał max 4m. Zawsze jak je widzę to myślę że to A4. Jeździmy i skupiam się na srzyni, S-tronic i 190 kleokot, czyli zestaw ze skody. Tutaj praca bardzo dobra, nawet mógłbym tutaj żyć z klekotem pod maską. Reaguje na gaz, zmienia biegi inteligentnie. Pojawił się nawet plan zakupu, ale dwie sprawy go zabiły, upokażająca lista opcji w standardzie, trzeba pamiętać by domówić prawe lusterko i opony bezdętkowe. Zapoznanie z wnętrzem na spokojnie rozczarowało, środkowy tunel po ch* wielki i bezsensowny a przy moim ustawieniu fotela (175cm) dziecko w foteliku kopie mnie w plecy. Taka trochę forma przepychu która do mnie nie trafia, jak złoty kajdan na szyi.
Nawet mogę powiedzieć że na dłuższą metę wkurzający, wielki ekran MMI na pół szyby by zobaczyć jakiej stacji słucham, kierownica jakaś nielogiczna i ciągłe odpowiedzi sprzedawcy na pytania "gdzie włączyć klimę?" "w tej wersji nie ma, te testówka to tylko 350tyś kosztuje" "jak pan chce ogrzewane lusterka to musimy zamówić matę do bagażnika za 800". Dla cygana dobre, wieś zazdrości a że w jajka uwiera można przeżyć.
Więc plan porzucony. Idę jutro znowu do skody, podobno prowadzący gość był nieobyty i mogłem jeździć na ustawieniu ultra eco zielony listek i skrzynia wrzuca 6-tke jeszcze na parkingu. Zobaczymy.
W testach zagranicznych wersji 280 zarzucają superbowi bardzo głośny silnik na autostradzie. Zakup nowego samochodu to gorsze niż sprzedaż starego.zefir - Śro 26 Sie, 2015 Ja wlasnie ostatnio smigalem nowym SuperB w Kombi w dieslu 150KM tylko manualem. Bardzo mi to auto przypadło do gustu swoja przestronnoscia i komfortem jazdy. Silnik spoko, choc ciagle fanem diesla nie jestem.
Stosunek ceny do jakosci naprawde zajebisty.
Moze faktycznie jakis gosciu nie ogarniety byl, bo troche dziwne ze tak DSG+ Diesel pracuje.ptaku - Śro 26 Sie, 2015 Ale moze by tak ktos kupil Golfa Anonymous - Śro 26 Sie, 2015 Nie widzisz co napisal Dzik?Wszystkie auta z grupy vw som do dupy!!!nikt tego golfa nie kupidzik - Śro 26 Sie, 2015
ptaku napisał/a:
Ale moze by tak ktos kupil Golfa
Nie spamuj w wątku.Marek23 - Śro 26 Sie, 2015 Wnoszę o tygodniowego bana dla Ptaka za spamowanie.ptaku - Śro 26 Sie, 2015 Golf jak golf pod Nokautem robi szal dzik - Śro 26 Sie, 2015 Dzisiaj druga jazda próbna supberbem i wszysko ok. Działało i zaczyna mi się ten fur podobać. Szczególnie że podobne wyposażenie do 40tys mniej w superbie, a przy 2.0 280KM 60tys.
Nawet parkowanie równoległe faktycznie bardzo poprawili, wciska się w miejsca niewiele dłuższe od niego.Kamill - Śro 26 Sie, 2015 Wymiary jak mój w211. Jest kawał samochodu. Dobrze się w trasie lata taką krową.PiTT - Czw 27 Sie, 2015 ja teraz dostalem zastepczego paska b7 2.0 tdi 140KM
bez kitu, do wozenia dupy nic wiecej nie trzeba, dobrze idzie momentem przez co jest wrazenie ze mocy jest duzo wiecej
jedyny minus ze klekocze na wolnych obrotach, ale podczas jazdy zupelnie nie przeszkadza
jakbym mial jeszcze raz podjac decyzje o silniku to chyba bym wszedl w tego diesla
w bene to dopiero 200KM+Marek23 - Czw 27 Sie, 2015 Super 280 4x4 plus box z Compsportu i będzie grubo ponad 300 koni. Dajesz Dziku
Pitt, kurde, Ty masz więcej pomysłów na auta niż ja Cupra ST jakby był ciut większa to by był nr 1.lukp - Czw 27 Sie, 2015 Marek23, przyjedz do Wrocka na piwko z Pittem , rabarbarem i ze mną ,zobaczysz ile jest dopiero pomysłów na auto