Sprzedam/Kupie/ZakupyGrupowe - Honda Civic 1.8 2010 prywatnie od pierwszego właściciela
Walle - Wto 02 Wrz, 2014 Temat postu: Honda Civic 1.8 2010 prywatnie od pierwszego właściciela Na sprzedaż auto znajomych. Polskie, ze znaną historią.
Warte polecenia, miałem w swoich rękach - mało na rynku jest takich rodzynków
pierwszy własciciel, 66 000 km przebiegu, garażowana, dobrze wyposażona, serwisowana w ASO.
Kupować, Żyć, Nie Umierać
http://olx.pl/oferta/hond...html#9f172c600a
42 000 pln do drobnej negocjacji.
Auto lepsze od UFO, podobno bardziej bezawaryjne, zawias z przodu wielowachacz (hatchback - McPherson). Produkcja w Turcji. VIN na życzenie.
Do obejrzenia w Warszawie. Telefon - 692 446 447
Walle - Pon 08 Wrz, 2014
sprzedana
Kamill - Pon 08 Wrz, 2014
Moja w HB w dieslu przebieg i pochodzenie takie samo za 2-4 msc także na sprzedaż Cena podobna. Zapraszam do rezerwacji
Anonymous - Pon 08 Wrz, 2014
daj pan spokój ,przecie to pali wiecej od moich zabytków
Kamill - Pon 08 Wrz, 2014
Nieprawda, 70% miasto.
Anonymous - Pon 08 Wrz, 2014
to wtedy gdy nie przekroczyłeś 1600 obr?
Kamill - Pon 08 Wrz, 2014
Nie no jazda zgodnie z ekonomizerem pokladowym. W tym normalne wyprzedzania na trasie, obwodnica Garwolina 160-180. Jazda z normalnymi predkosciami, tylko silnik nie lubi jak się go trzyma na wysokich obrotach. Kończysz wyprzedzanie, trzymasz stałą prędkość to wrzucasz wysoki bieg i tyle.
W ibizie miałem tak że niezależnie od biegu, jeżeli obroty był stałe to spalanie powoli zaczynało spadać aż osiągało niski poziom (5-6L), czy to było 1600obr czy 3200, w zasadzie zawsze spadało do podobnego poziomu przy tej samej prędkości, niezależnie od biegu.
A tutaj jest tak że jak trzymasz wysokie obroty to to spalanie nie spada, trzyma wysokie. Trzeba wrzucić wyższy bieg, czego wcześniej nie byłem świadomy, poprostu sobie trzymałem auto cały czas tak żeby mieć "napompowane turbo pod butem". Chwilę mi to zajęło. W koncu 5 lat jazdy jednym autem wyrabia jakieś tam nawyki. Ale nie ma tak że trzeba zamulać, jezdzi się dynamicznie przy tym spalaniu, ale trzeba patrzeć na ekonomizer i przerzucać odpowiednio biegi. Tydzien jazdy i już nie patrze na podpowiedzi ekonomizera
|
|
|